Bochttopic
+64
VeryCherry
minoessepoes
Bisq
Niekske
Lousanne
Lady Starstruck
Kreeftje
Mystique
Jeanette
Antibes
BJA
marjoleinnn
bolus26
Phileine
Raindrop
Rush
Marin
LDJ
RYW
Rovine
Susan
ladycat
Gympie
Mariposa
Beachgirl
Arwyn
Suus
Annemoontje
SuperGrover
Jerry
Caroow
Rouxxxe
SoGood
Lonely Goatherd
strawberry
Parel
lyke
Twellie
Derpy
Minx
luisa
Fayebella
Katjing
silly-one
Japie
Toet
Bazinga
Fearie
Caramba
Dennenappel
Ella
Sweet Sylvana
Mida4you
Lejow
Blond
_Lacey_
studiebol
L!ND@
Ibbeltje
girli
Snoes
Gioia
Kowalski
Discordia
68 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Bochttopic
ohja, even gemist (en had er nog wel naar gezocht!)
maarem, water uit de kraan, dat proeft dan toch niet naar een flesje? Of ben ik nu te wijsneuzerig
(of woon je ergens waar je geen water uit de kraan kunt drinken?)
maarem, water uit de kraan, dat proeft dan toch niet naar een flesje? Of ben ik nu te wijsneuzerig
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Koffie, maakt niet uit welke. Wortel- en tomatensap vind ik ook vies.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Jerry schreef:ohja, even gemist (en had er nog wel naar gezocht!)
Klopt. Ik hang dan ook regelmatig met mijn hoofd onder de kraan, haha. Maar zodra het ergens inzit (glas, flesje, mok, whatever) vind ik het vies. Hoewel ik het dus wel drink als ik flink aan het sporten ben. Het is natuurlijk ook een beetje een mind-set, haha.
edit: het is trouwens 'het smaakt dan toch niet naar een flesje'. Water kan niet proeven namelijk, ik wel. (om dan ook maar even wijsneuzerig te doen )
Gast- Gast
Kenya schreef:Jerry schreef:ohja, even gemist (en had er nog wel naar gezocht!)
Klopt. Ik hang dan ook regelmatig met mijn hoofd onder de kraan, haha. Maar zodra het ergens inzit (glas, flesje, mok, whatever) vind ik het vies. Hoewel ik het dus wel drink als ik flink aan het sporten ben. Het is natuurlijk ook een beetje een mind-set, haha.
edit: het is trouwens 'het smaakt dan toch niet naar een flesje'. Water kan niet proeven namelijk, ik wel. (om dan ook maar even wijsneuzerig te doen )
oepsie
Heb trouwens nog nooit iemand gehoord die water prima vindt, totdat 't ergens ín zit
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Smokehead, dat is een whiskeymerk. Smaakt net alsof je een houtkachel leeg lebbert.
Bah! En ik vind whiskey al zo goor. Dit lijkt me helemaal vies.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Jerry schreef:Kenya schreef:Jerry schreef:ohja, even gemist (en had er nog wel naar gezocht!)
oepsie
Heb trouwens nog nooit iemand gehoord die water prima vindt, totdat 't ergens ín zit
Haha, achja, een van mijn vreemde trekjes zullen we maar denken!
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:VeryCherry schreef:Smokehead, dat is een whiskeymerk. Smaakt net alsof je een houtkachel leeg lebbert.
Sommige vind ik wel lekker, maar deze is echt ronduit smerig, whahaha. Mijn vriend vind het wel heel lekker, dus hij haalt het regelmatig. Ga al over mijn nek als ik het inschenk.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh nu ben ik benieuwd, haal je dat bij de Gall&Gall?VeryCherry schreef:Lady Starstruck schreef:VeryCherry schreef:Smokehead, dat is een whiskeymerk. Smaakt net alsof je een houtkachel leeg lebbert.
Sommige vind ik wel lekker, maar deze is echt ronduit smerig, whahaha. Mijn vriend vind het wel heel lekker, dus hij haalt het regelmatig. Ga al over mijn nek als ik het inschenk.
Gast- Gast
Geen idee, bij de slijterij van de Jumbo kan je het in ieder geval krijgen. Ziet er zo uit;
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga eens zoeken, thanks!VeryCherry schreef:Geen idee, bij de slijterij van de Jumbo kan je het in ieder geval krijgen. Ziet er zo uit;
Denk namelijk dat ik mijn vriend er wel blij mee kan maken
Gast- Gast
Klinkt beetje als Laphroaig. Hele dure whisky maar veel te sterke rooksmaak voor mij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Klinkt beetje als Laphroaig. Hele dure whisky maar veel te sterke rooksmaak voor mij.
Oeh.. Laphroaig! Smokehead is mij zelfs iets te gortig, hoewel ik een groot liefhebber ben van rokerige/peaty whisky's.
On topic: echt de rillingen over mijn rug krijg ik van Canei.. brrrr
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Haha vind jij die wel lekker ja? Mij is die ook al te sterk. Maar ik geef je groot gelijk war betreft Canei. Bah!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: