Vraag het de forummer!
+15
Elliot
RYW
Lejow
Bliss
Burn
mzcharlotte
Oasis
Minx
Blond
Sweet Sylvana
Marin
Sugarfall
Lady4
Dennenappel
Antibes
19 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vraag het de forummer!
Veel leesplezier!mzcharlotte schreef:Mijn blondheid is u dankbaar. Ik ga lezen, leuk!
Gast- Gast
Nou dat was het zeker! Mooi geschreven, heel persoonlijk. Er viel tussen het interview en de Trivia ook een kwartje Well done!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, wist je dat niet dan? Ik dacht dat het inmiddels algemeen bekend was.
Gast- Gast
Rood, leuk artikel idd! Ben jij journaliste? Zo ja, nooit geweten!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Alle naamsveranderingen, ik houd het echt niet meer bij. Klinkt misschien heel ongeinteresseerd hoor, maar zo is het niet bedoeld. Nieuwe of andere namen beginnen bij mij gewoon weer met een schone lei en dat leek me ook de bedoeling van wijzigingen Maar je kunt het ook gewoon wijten aan mijn blonde haren.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zoiets. Ik vind mezelf een redacteur, maar dan krijg ik op m'n kop van m'n ex-afstudeerbegeleider.Bliss schreef:Rood, leuk artikel idd! Ben jij journaliste? Zo ja, nooit geweten!
MzCharlotte, snap je helemaal, ik weet ook de helft niet. Geeft niks, don't blame you.
Gast- Gast
@Rood: kan me herinneren dat je vorige week (?) of iets langer geleden, in een topic iets zei over extraverte en introverte mensen. Geen idee meer welk topic en ik vroeg me af of jij dat nog weet. Zou het graag nog eens willen nalezen.
Gast- Gast
Bliss schreef:Sugarfall schreef:Bliss schreef:Sugarfall schreef:Aan Bliss of je al een goede psychologe hebt gevonden en of je iets aan de gesprekken hebt?
Hee, wat lief dat je ernaar vraagt. Ik heb al een aantal gesprekken gehad en vind t wel fijn ja! Zit wel elke keer te janken, maar goed. Best wel eens lekker om ongegeneerd over jezelf te praten en daar zinnige reacties op te krijgen
Edit: en ik ben benieuwd hoe t met jou is nu je vriend weg is. Spreek je hem veel en mis je m al erg?
Oh wat fijn! Haha, dat huilen geeft toch niks joh, en ik kan me voorstellen dat het fijn is om feedback op je gevoelens en gedachten etc, te krijgen. Fijn dat je er iets aan hebt!
Met mij gaat het goed, ik mis mijn vriend wel erg, de ene dag meer dan de ander! Ik vind het soms ook wel lekker dat ik nu gewoon echt alleen mijn eigen dingen kan doen, en de andere dag vind ik het weer helemaal niks en wil ik dat hij NU terugkomt, haha. Ik spreek hem bijna iedere dag, op Skype heel veel, soms een dagje niet maar dat vind ik ook niet zo erg.
Fijn dat het goed gaat. Snap dat je hem mist! Heb de mijne ruim een week niet gezien nu en ik mis hem ook al, gelukkig komt ie morgenavond weer Maar lekker met je eigen dingen bezig zijn is ook niet verkeerd natuurlijk. Wanneer komt hij terug?
In december voor twee weken, en daarna weet ik het nog niet, waarschijnlijk ergens in de lente/zomer!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:
In december voor twee weken, en daarna weet ik het nog niet, waarschijnlijk ergens in de lente/zomer!
Leuk om te lezen dat het alsnog erg goed gaat met jullie relatie! Waar is hij eigenlijk heen? Is hij gewoon aan het reizen of is hij ook aan het werk?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Rush schreef:Leaf hoe is het afgelopen met je tattoo-probleem en je vriend?
Nog niet afgelopen, haha. Ik begin er gewoon niet meer over. Maar eerlijk gezegd loopt het ook even niet zo lekker tussen ons dus dit is even geen prioriteit.
Gast- Gast
Polly schreef:Sugarfall schreef:
Leuk om te lezen dat het alsnog erg goed gaat met jullie relatie! Waar is hij eigenlijk heen? Is hij gewoon aan het reizen of is hij ook aan het werk?
Hij is echt op reis puur voor de lol, haha! Hij is nu in Zuid-Amerika, nu in Ecuador! Ik ben ook erg blij dat het goed gaat, ik krijg heel vaak filmpjes etc, dus superleuk! Waar zit jij nu eigenlijk? Reis/werk je nog steeds veel in het buitenland?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Wat vervelend Leaf, sorry dat ik er over begonnen ben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
SF, wow hij blijft lang weg zeg! Ga je hem ook nog opzoeken tussendoor?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Sugarfall schreef:
Hij is echt op reis puur voor de lol, haha! Hij is nu in Zuid-Amerika, nu in Ecuador! Ik ben ook erg blij dat het goed gaat, ik krijg heel vaak filmpjes etc, dus superleuk! Waar zit jij nu eigenlijk? Reis/werk je nog steeds veel in het buitenland?
Hartstikke leuk voor hem! Minder voor jou, maar wel leuk om te horen dat hij moeite doet om je goed op de hoogte te houden en dat jullie vaak contact hebben. Waar gaat hij in het nieuwe jaar heen? Ga je nog bij hem op bezoek?
Ik ben vrijwel altijd weg, maar toevallig op dit moment in een uithoek van Nederland De afgelopen weken was ik in Miami, de Bahama's, New York en Canada en volgende week ga ik richting Hawaii, Samoa, Fiji, Nieuw Zeeland en Australie. En ik krijg er nog voor betaald ook
Polly- Kletskop
Polly schreef:Sugarfall schreef:
Hartstikke leuk voor hem! Minder voor jou, maar wel leuk om te horen dat hij moeite doet om je goed op de hoogte te houden en dat jullie vaak contact hebben. Waar gaat hij in het nieuwe jaar heen? Ga je nog bij hem op bezoek?
Ik ben vrijwel altijd weg, maar toevallig op dit moment in een uithoek van Nederland De afgelopen weken was ik in Miami, de Bahama's, New York en Canada en volgende week ga ik richting Hawaii, Samoa, Fiji, Nieuw Zeeland en Australie. En ik krijg er nog voor betaald ook
Wauwwww ben jij stewardess? Klinkt goed! Allemaal mooie plekken!
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Rush schreef:Wat vervelend Leaf, sorry dat ik er over begonnen ben.
Ooh nee joh, geeft niks!!
Gast- Gast
Sweet Sylvana schreef:
Wauwwww ben jij stewardess? Klinkt goed! Allemaal mooie plekken!
Nee, ik werk voor een cruiseline Het bevalt inderdaad goed!
Polly- Kletskop
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer