Vraag het de forummer!
+15
Elliot
RYW
Lejow
Bliss
Burn
mzcharlotte
Oasis
Minx
Blond
Sweet Sylvana
Marin
Sugarfall
Lady4
Dennenappel
Antibes
19 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vraag het de forummer!
Wat een leuk stuk Rood! Goed geschreven. Wat zij doet is mijn werk, precies de doelgroep, mijn project zet zich daar helemaal voor in, leuk om te lezen dat zij zich daar met hart en ziel voor inzet. Wist ik al, want ze is een sponsor, maar om het zo te lezen maakt het extra leuk. Er staan sowieso erg mooie artikelen op de site. Ik ga vaker lezen.
Verder vind ik het fijn om te lezen dat Luce zich ondanks alle heftige omstandigheden redelijk goed voelt. Je doet het maar dapper hoor!
Verder vind ik het fijn om te lezen dat Luce zich ondanks alle heftige omstandigheden redelijk goed voelt. Je doet het maar dapper hoor!
Gast- Gast
Ik wil wel graag weten hoe het met Pippa is, is je keelontsteking al minder geworden? En heb je al ontdekt welk soort werk goed bij je past?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Erg leuk geschreven Rood. Goed, mooi taalgebruik maar toch lekker leesbaar. Ik kan me door mijn studie journalistiek (maar 2 jaar gedaan hoor) al zo snel ergeren aan een te populaire schrijfstijl, maar jij hebt dat helemaal niet. Fijn voor de doelgroep en ik vind het fijn lezen. Ook goed onderwerp trouwens, spreekt me erg aan. Ik ben zelf eens naar een lezing van haar geweest over laaggeletterdheid. Was erg interessant.
Luce zal dit stuk ook interessant vinden, omdat het ook over anders leren gaat!
Luce zal dit stuk ook interessant vinden, omdat het ook over anders leren gaat!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bedankt voor jullie leuke reacties en complimenten. Dat jullie het ook echt gelezen hebben joh, valt me weer mee.
Marin, wat bedoel je met een te populaire schrijfstijl?
Ecrits, leuk! Wat voor project doe je dan? Je zult haar vast nog wel in de toekomst ontmoeten dan.
Luce, klinkt goed meid. Je zit in een wildwaterbaan, maar houdt je stevig staande.
Ecrits, leuk! Wat voor project doe je dan? Je zult haar vast nog wel in de toekomst ontmoeten dan.
Luce, klinkt goed meid. Je zit in een wildwaterbaan, maar houdt je stevig staande.
Gast- Gast
I
Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rood schreef:
Van die ontzettend gemaakte zinnen. Dat je gewoon aan de toon van de schrijver voelt dat het te gemaakt is. Krijg ik altijd beetje kriebels van.
Marin- Lady Post-a-lot
Caroline. schreef:Ik wil wel graag weten hoe het met Pippa is, is je keelontsteking al minder geworden? En heb je al ontdekt welk soort werk goed bij je past?
Ja ik voel me een stuk beter Alleen als ik moe wordt doet het nog enorm pijn en krijg ik oorpijn, dus doe het rustig aan. En qua werk? Ik weet het echt niet. Ik blijf gewoon lekker verder gaan waar ik werk nu, die zekerheid hebben we ook gewoon even nodig qua inkomsten nu.... En dan komt er vanzelf wel wat op mijn pad. Eigenlijk zou ik graag in de kinderopvang willen werken, maar daar heb ik geen papieren voor.
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik ben nieuwsgierig, wil je mij de link PM'en, Rood?
Staat op 2 pagina's terug!
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Mute_ schreef:Chipp schreef:Ik ben nieuwsgierig, wil je mij de link PM'en, Rood?
Staat op 2 pagina's terug!
Ik kan de link niet vinden. Wel de website, maar dan moet ik in het archief gaan zoeken en ik weet niet waarnaar
Gast- Gast
In het archief staat het op de eerste pagina nog.
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Caroline. schreef:Ik wil wel graag weten hoe het met Pippa is, is je keelontsteking al minder geworden? En heb je al ontdekt welk soort werk goed bij je past?
Ja ik voel me een stuk beter Alleen als ik moe wordt doet het nog enorm pijn en krijg ik oorpijn, dus doe het rustig aan. En qua werk? Ik weet het echt niet. Ik blijf gewoon lekker verder gaan waar ik werk nu, die zekerheid hebben we ook gewoon even nodig qua inkomsten nu.... En dan komt er vanzelf wel wat op mijn pad. Eigenlijk zou ik graag in de kinderopvang willen werken, maar daar heb ik geen papieren voor.
Fijn om te lezen dat je je beter voelt meis!
Ik denk inderdaad dat er zomaar iets op je pad komt waarvan je denkt: JA, dat wil ik doen! Soms kun je juist niets vinden als je er naar op zoek gaat, en als je het loslaat komt het zo aanwaaien. Goeie instelling dus!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Sugarfall schreef:Bliss schreef:Sugarfall schreef:Aan Bliss of je al een goede psychologe hebt gevonden en of je iets aan de gesprekken hebt?
Hee, wat lief dat je ernaar vraagt. Ik heb al een aantal gesprekken gehad en vind t wel fijn ja! Zit wel elke keer te janken, maar goed. Best wel eens lekker om ongegeneerd over jezelf te praten en daar zinnige reacties op te krijgen
Edit: en ik ben benieuwd hoe t met jou is nu je vriend weg is. Spreek je hem veel en mis je m al erg?
Oh wat fijn! Haha, dat huilen geeft toch niks joh, en ik kan me voorstellen dat het fijn is om feedback op je gevoelens en gedachten etc, te krijgen. Fijn dat je er iets aan hebt!
Met mij gaat het goed, ik mis mijn vriend wel erg, de ene dag meer dan de ander! Ik vind het soms ook wel lekker dat ik nu gewoon echt alleen mijn eigen dingen kan doen, en de andere dag vind ik het weer helemaal niks en wil ik dat hij NU terugkomt, haha. Ik spreek hem bijna iedere dag, op Skype heel veel, soms een dagje niet maar dat vind ik ook niet zo erg.
Fijn dat het goed gaat. Snap dat je hem mist! Heb de mijne ruim een week niet gezien nu en ik mis hem ook al, gelukkig komt ie morgenavond weer Maar lekker met je eigen dingen bezig zijn is ook niet verkeerd natuurlijk. Wanneer komt hij terug?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Helemaal onderaan de pagina die ik twee pagina's terug heb opgeschreven. Het onderste artikel met de mevrouw met de blauwe jurk en het blonde haar :-).Chipp schreef:Ik kan de link niet vinden. Wel de website, maar dan moet ik in het archief gaan zoeken en ik weet niet waarnaarMute_ schreef:Staat op 2 pagina's terug!Chipp schreef:Ik ben nieuwsgierig, wil je mij de link PM'en, Rood?
Gast- Gast
Mooi stuk, Rood!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leaf hoe is het afgelopen met je tattoo-probleem en je vriend?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb het ook gelezen Rood.
Mooi artikel!!! Ze is 2 jaar geleden ook eens bij ons op school geweest.
Mooi artikel!!! Ze is 2 jaar geleden ook eens bij ons op school geweest.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben hartstikke blond hoor, ik weet niet waar ik het artikel zoeken moet. Ik ben inmiddels natuurlijk stiknieuwsgierig.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Je gaat naar w w w punt e o punt n l slash v i s i e. Dan klik je op Archief (de boel is inmiddels bijgewerkt, zie ik) en dan zie je op de eerste archiefpagina een foto van een mevrouw van koninklijken huize :-).
Gast- Gast
Mooi artikel Rood! Ik vind het ook een geweldig dat zij zich met zoveel passie inzet voor een relatief onbekend probleem (de omvang ervan) en het bespreekbaar maakt.
Gast- Gast
Mijn blondheid is u dankbaar. Ik ga lezen, leuk!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer