1e hulp bij zweetvoeten!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
1e hulp bij zweetvoeten!
Oke ik beken....ik heb ontzettend last van zweetvoeten...
In de zomer nergens last van, maar nu de herfst is begonnen en ik de hele dag mijn laarzen aan heb, ben ik bang om ze uit te doen.
De geur valt mee, wat ik het ergste vind zijn mijn natte/vochtige sokken....
Dus; Wie heeft voor mij DE tip?
Of het nou om middeltjes van de etos/kruidvat gaat die werken, of huis-tuin-en keukentips....ik ben blij met alles!
Ik ga morgen even richting de etos, dus hoor graag welk middeltje er ook echt werkt (en welke totaal niet)
Alvast bedankt!
In de zomer nergens last van, maar nu de herfst is begonnen en ik de hele dag mijn laarzen aan heb, ben ik bang om ze uit te doen.
De geur valt mee, wat ik het ergste vind zijn mijn natte/vochtige sokken....
Dus; Wie heeft voor mij DE tip?
Of het nou om middeltjes van de etos/kruidvat gaat die werken, of huis-tuin-en keukentips....ik ben blij met alles!
Ik ga morgen even richting de etos, dus hoor graag welk middeltje er ook echt werkt (en welke totaal niet)
Alvast bedankt!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: 1e hulp bij zweetvoeten!
Syneo 5
Ik heb het voor m'n oksles wel is gebruikt, werkt prima en er staat op dat het ook voor voeten is.
Ik heb het voor m'n oksles wel is gebruikt, werkt prima en er staat op dat het ook voor voeten is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend heeft een zalfje van de schoenmaker voor toen hij nog in de horeca stond... Het is een klein potje met een lichtblauw klei achtig zalfje. Er staat een blauw voetje op.
Het werkt als een tierelier zegt ie
Het werkt als een tierelier zegt ie
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Tania schreef:Syneo 5
en is dat een spray? net als een gewone deofles?
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Tania schreef:Syneo 5
Het is een klein flesje (glazen flesje dacht ik), zit in een blauw doosje en staat bij de deo in het schap.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:JaneDoe schreef:Tania schreef:Syneo 5
Het is een klein flesje (glazen flesje dacht ik), zit in een blauw doosje en staat bij de deo in het schap.
oke, thanx!
JD- Ratel
http://www.odaban.com/
Werkt goed! Ik gebruik het op mn oksels, maar het is ook voor voeten. En ik heb geen zweet
Werkt goed! Ik gebruik het op mn oksels, maar het is ook voor voeten. En ik heb geen zweet
Gast- Gast
Rroos schreef:boorzuur !!!
Boorzuur? Nog nooooit van gehoord...wat is dat precies?
JD- Ratel
+1, ik gebruik het soms voor mijn oksels en het werkt perfect! En het is dus ook voor voeten, alleen heb ik dat nog niet hoeven testen. Nadeel is dat het vrij duur is (dacht een euro of 18) maar je doet er wel erg lang mee.Tania schreef:Syneo 5
Laatst aangepast door PapillonRose op za 29 sep 2012 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik gebruik van die geurende wegwerpzooltjes. Zodra ze vies beginnen te geuren, doe ik er nieuwe in. Ik weet niet of het in laarzen helpt, ik heb er alleen last van met blote voeten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Help!! Zweetvoeten!!
» Zweetvoeten, wat helpt?
» Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!
» hulp met sollicitatiebrief
» Hulp in het huishouden
» Zweetvoeten, wat helpt?
» Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!
» hulp met sollicitatiebrief
» Hulp in het huishouden
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: