Help!! Zweetvoeten!!
+5
jasmijn
Fortissimo
Krullebol
Highway
JD
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help!! Zweetvoeten!!
Ik kom uit de kast.... ik heb verschrikkelijke zweetvoeten!
Nu heb je bij het kruidvat/ etos etc allerlei middeltjes, maar voordat ik van alles ga kopen wat achteraf dan niet blijkt te werken, leek het me beter om hier even rond te vragen.
Dus; Wat is het wondermiddel bij zweetvoeten??
ik ben toch vast niet de enige die er last van heeft....?
Nu heb je bij het kruidvat/ etos etc allerlei middeltjes, maar voordat ik van alles ga kopen wat achteraf dan niet blijkt te werken, leek het me beter om hier even rond te vragen.
Dus; Wat is het wondermiddel bij zweetvoeten??
ik ben toch vast niet de enige die er last van heeft....?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Help!! Zweetvoeten!!
Goede schoenen en katoenen sokken helpen vaak een hoop!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Herkenbaar, ik heb ze ook! Katoenen sokken helpen al beetje. Ook heb ik ooit (mentol) poeder gehad en dan gesmeerd en ook een zalfje. Alleen zou ik niet meer weten welke..
hmz, heb je niet veel aan..sorry! Ik lees mee
hmz, heb je niet veel aan..sorry! Ik lees mee
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Leren schoenen dragen! Althans, sinds ik leren schoenen draag, stinken mijn schoenen niet meer wanneer ik ze uit trek.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ja, zeker leren schoenen dragen! Ik heb niet overdreven last van zweetvoeten, maar een paar goedkope schoenen van plastic werken niet echt mee. In de winter draag ik altijd leren laarzen met katoenen sokken. In de zomer leren ballerina's, slippers etc. Dan ruik ik echt niks. Ik heb het trouwens ook bij mijn all stars, niet van leer en dan gelijk prijs. En regelmatig afwisselen van schoenen helpt ook, dan kunnen ze goed drogen.
Ik weet uit ervaring van patienten dat een aluminiumchloride oplossing goed tegen zweetvoeten werkt. Maar ik denk dat het toch een kwestie van uitproberen is wat voor jou het fijnste is.
Ik weet uit ervaring van patienten dat een aluminiumchloride oplossing goed tegen zweetvoeten werkt. Maar ik denk dat het toch een kwestie van uitproberen is wat voor jou het fijnste is.
Gast- Gast
Tegenwoordig maakt dat niet meer uit als ik de zoekresultaten op youtube zie,en hoeveel mensen ze in korte tijd bekijken,dus niks meer aan doen en lekker laten stinken.
youtube
Footfetishtube
youtube
Footfetishtube
Laatst aangepast door jasmijn op vr 22 feb 2013 - 22:39; in totaal 2 keer bewerkt
jasmijn- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 13-08-11
Topics over mannen in rokken, nu een reactie over voetfetishes... Ik geloof dat ik jou een raar meisje vind.jasmijn schreef:Tegenwoordig maakt dat niet meer uit als ik de zoekresultaten op youtube zie,en hoeveel mensen ze in korte tijd bekijken,dus niks meer aan doen en lekker laten stinken.
Youtube
Footfetishtube
Gast- Gast
Soda in je schoenen doen en een nacht laten staan. Doet wonderen!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Lennox schreef:
Topics over mannen in rokken, nu een reactie over voetfetishes... Ik geloof dat ik jou een raar meisje vind.
Dat moet je zelf weten
jasmijn- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 13-08-11
Mijn zwager had er heel veel last van en heeft uiteindelijk, na alles geprobeerd te hebben wat niet of maar van korte duur werkte spul van de pedicure gekregen. Ik ben natuurlijk vergeten hoe het heet dus je hebt hier (nog) niks aan maar het waren een soort korrels, net zeezout ofzo. Dat moest je 's avonds in je schoenen strooien en dan de volgende ochtend gewoon je schoenen aan doen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh grapje, Google is mijn vriend. Dit is het:
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Sea of Trees schreef:Soda in je schoenen doen en een nacht laten staan. Doet wonderen!
Moet je dit vaker herhalen?
Of is 1x voldoende?
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik heb het ook heel erg. In de zomer wordt mijn huid altijd zacht door het zweten en loop ik mijn voeten stuk, in de winter krijg ik ijskoude voeten omdat ze altijd vochtig zijn, hoe koud het ook is.
Ik draag sowieso alleen maar leren schoenen, zowel van binnen als van buiten. Verder heb ik ooit een klein potje met witte zalf gehad van de schoenmaker, daar moest je je voeten mee insmeren, ik geloof een paar dagen achter elkaar. En dan had je zoveel dagen geen zweetvoeten. Dat werkte wel bij mij, maar ik heb het al heel lang niet meer gebruikt. Pedicaire heette het.
Ik heb voor mijnn oksels altijd zo'n spray van odorex (waar je ook een paar dagen niet van zweet), die heb ik ook op mijn voeten getest maar dat werkte niet.
Deze was het:
Ik draag sowieso alleen maar leren schoenen, zowel van binnen als van buiten. Verder heb ik ooit een klein potje met witte zalf gehad van de schoenmaker, daar moest je je voeten mee insmeren, ik geloof een paar dagen achter elkaar. En dan had je zoveel dagen geen zweetvoeten. Dat werkte wel bij mij, maar ik heb het al heel lang niet meer gebruikt. Pedicaire heette het.
Ik heb voor mijnn oksels altijd zo'n spray van odorex (waar je ook een paar dagen niet van zweet), die heb ik ook op mijn voeten getest maar dat werkte niet.
Deze was het:
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: