Van London Stansted Airport naar Waterloo
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Van London Stansted Airport naar Waterloo
Hallo mevrouwtjes!
Mijn vriendje gaat morgen op bedrijfsuitje naar Londen, maar hij heeft een vliegtuig later dan de rest ivm tentamen. Nou moet hij om 22.00 uur van Standsted Airport naar Waterloo. Heeft iemand tips om daar zo snel (en goedkoop) mogelijk te komen?
Dank u!
(En weet iemand nog iets leuks dat hij voor mij mee kan nemen? Hahaha)
Mijn vriendje gaat morgen op bedrijfsuitje naar Londen, maar hij heeft een vliegtuig later dan de rest ivm tentamen. Nou moet hij om 22.00 uur van Standsted Airport naar Waterloo. Heeft iemand tips om daar zo snel (en goedkoop) mogelijk te komen?
Dank u!
(En weet iemand nog iets leuks dat hij voor mij mee kan nemen? Hahaha)
Gast- Gast
Re: Van London Stansted Airport naar Waterloo
Je hebt vanaf Stansted de trein naar London centrum zeg maar, nu weet ik niet meer uit mijn hoofd bij welk station wij er toen uit zijn gestapt, maar vanaf daar heb je de metro's.
Ik ga nog even in mijn geheugen graven
Ik ga nog even in mijn geheugen graven
Gast- Gast
Idd trein, je loopt daar zo naar het station en daar staat duidelijk welke treinen die kant op gaan (bijna allemaal)
En meenemen?
De bonbons van de Harrods zijn erg lekker of baby slofjes van Monsoon voor jullie toekomstige baby
En meenemen?
De bonbons van de Harrods zijn erg lekker of baby slofjes van Monsoon voor jullie toekomstige baby
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha! Kijk aan die tips hebben we wat! Thanks!
Gast- Gast
Vanaf Stansted moet je de Stansted Express nemen, die duurt ong. 45 min en brengt je naar Liverpool Street Station. Vanaf daar kan je overstappen op de metro (wel even dagkaartje ofzo kopen).
Metro route kan je uitvogelen via www.tfl.gov.uk van Liverpool Street Station naar Waterloo. Soort 9292ov!
En wat moet ie kopen? Tja...Kweetnie wat je leuk vindt.
Metro route kan je uitvogelen via www.tfl.gov.uk van Liverpool Street Station naar Waterloo. Soort 9292ov!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Thanks! Die trein had ik ook al wel gevonden maar ik dacht wie weet is er een enorm handig alternatief dat jullie kennen. Bedant!
Haha ik moest dat van wat ie moet kopen er van hem bij zetten. Zo romantisch, haha!
Haha ik moest dat van wat ie moet kopen er van hem bij zetten. Zo romantisch, haha!
Gast- Gast
Een ring van tiffany
hahaha ben wel jaloers hoor!! Heerlijk Londen..
hahaha ben wel jaloers hoor!! Heerlijk Londen..
Gast- Gast
Hahaha die mag ie wel meenemen ja.
Ja echt zo leuk voor hem! Hij zou eerst niet mee kunnen omdat hij een tentamen heeft vandaag maar ze hebben geregeld dat hij toch mee kan. En hij werkt er net een week. Echt zo super leuk voor hem. Dat heeft ie wel verdiend!
Ja echt zo leuk voor hem! Hij zou eerst niet mee kunnen omdat hij een tentamen heeft vandaag maar ze hebben geregeld dat hij toch mee kan. En hij werkt er net een week. Echt zo super leuk voor hem. Dat heeft ie wel verdiend!
Gast- Gast
Marin schreef:Vanaf Stansted moet je de Stansted Express nemen, die duurt ong. 45 min en brengt je naar Liverpool Street Station. Vanaf daar kan je overstappen op de metro (wel even dagkaartje ofzo kopen).
Liverpool is ook de eindbestemming van die trein, toch?
Ik bedacht me namelijk net dat wij er op het eindpunt uit zijn gegaan en daar met de metro verder zijn gegaan ja!
Wat ontzettend leuk dat je vriend mee kan zeg Powerbabe!
Gast- Gast
_Jackie schreef:Marin schreef:Vanaf Stansted moet je de Stansted Express nemen, die duurt ong. 45 min en brengt je naar Liverpool Street Station. Vanaf daar kan je overstappen op de metro (wel even dagkaartje ofzo kopen).
Ik bedacht me namelijk net dat wij er op het eindpunt uit zijn gegaan en daar met de metro verder zijn gegaan ja!
klopt! Wel Liverpool Street Station zeggen, anders denken mensen nog dat je naar Liverpool ( de stad) gaat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:_Jackie schreef:Marin schreef:Vanaf Stansted moet je de Stansted Express nemen, die duurt ong. 45 min en brengt je naar Liverpool Street Station. Vanaf daar kan je overstappen op de metro (wel even dagkaartje ofzo kopen).
klopt! Wel Liverpool Street Station zeggen, anders denken mensen nog dat je naar Liverpool ( de stad) gaat.
Zodra wij beide weer werk hebben en het dus financieel beter gaat, wil ik weer naar London. Ik hou van die stad
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Van London city airport to Victoria station
» Hostel Londen > Stansted makkelijk bereikbaar
» London
» London
» singapore airport
» Hostel Londen > Stansted makkelijk bereikbaar
» London
» London
» singapore airport
Pagina 1 van 1