Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van London city airport to Victoria station

4 plaatsers

Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:37

Iemand enig idee hoe ik daar kan komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Snoopy wo 26 jan 2011 - 3:41

Trein of bus? Weet niet of het rechtstreeks gaat, anders over stappen.
Of voor 30 pond met de taxi

http://www.londoncityairport.com/ToAndFrom/Default.aspx
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Chocolate Cookie wo 26 jan 2011 - 6:56

Ik ben via deze transfermaatschappij geweest. Echt n goeie! http://www.terravision.eu/
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Chocolate Cookie wo 26 jan 2011 - 6:57

Oh ik zie trouwens dat je op londen city aan komt. Weet niet 100% zeker dattie daar ook vanuit rijd. Aangezien ik vanaf Stansted kwam!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 7:36

Chocolate Cookie schreef:Oh ik zie trouwens dat je op londen city aan komt. Weet niet 100% zeker dattie daar ook vanuit rijd. Aangezien ik vanaf Stansted kwam!

Volgens mij rijden die niet vanaf London City. Kon t iig niet vinden op de site.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Chocolate Cookie wo 26 jan 2011 - 7:52

Darcy schreef:
Chocolate Cookie schreef:Oh ik zie trouwens dat je op londen city aan komt. Weet niet 100% zeker dattie daar ook vanuit rijd. Aangezien ik vanaf Stansted kwam!

Volgens mij rijden die niet vanaf London City. Kon t iig niet vinden op de site.

Ahh das wel jammer! Ik hoopte dat het n goede tip was haha :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:00

City Airport zit aan de DLR vast, dat is zeg maar het uitgebreidere metronetwerk wat ook buiten de stad gaat. Je kunt die dus pakken en dan overstappen op de metro naar Victoria.

Gewoon even op de tube map kijken waar ook de DLR op staat. Zoals ik zo snel kan zien met de DLR van London City Airport naar Tower Hill en dan overstappen op de Circle (geel) of District (groen) Line.

Voor als je 't op de tube map zoekt, London City Airport zit een beetje rechts onder aan de groenblauwlichte dubbele streeplijn (da's de DLR) en Victoria zit een beetje linksmiddenonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Zora wo 26 jan 2011 - 9:12

[quote="Marin]
Voor als je 't op de tube map zoekt, London City Airport zit een beetje rechts onder aan de groenblauwlichte dubbele streeplijn (da's de DLR) en Victoria zit een beetje linksmiddenonder.[/quote]

Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 9:18

Hahaha ja hoe noem je dat dan. Beetje links van het midden en dan onderin de kaart. Maar ja, da's veel meer typwerk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:05

Oh bedankt! Ik zag het al ja. Ik denk dat ik maar een taxi pak... vind het wel een btje ingewikkeld..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Guus do 27 jan 2011 - 3:19

Mega jaloers btw! kan wel een uitje gebruiken... in plaats daarvan gaat mijn vriend een weekendje weg en ben ik alleen met Nala...

Have fun!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:57

Realiseer je wel dat je buiten het centrum zit hè. Een taxi is echt stervensduur waarschijnlijk. Ik ben laatst met de bus vanuit die hoek gekomen en heb er in de spits twee uur over gedaan. Dat wil je niet in taxi kosten betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Snoopy do 27 jan 2011 - 6:51

Marin schreef:Realiseer je wel dat je buiten het centrum zit hè. Een taxi is echt stervensduur waarschijnlijk. Ik ben laatst met de bus vanuit die hoek gekomen en heb er in de spits twee uur over gedaan. Dat wil je niet in taxi kosten betalen.

Volgens die site dit ik gaf, kost een taxi van city airport naar victoria 30 pond. Dus op zich wel te doen als je geen zin in rompslomp hebt, helemaal met z'n tweeën.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:57

Snoopy schreef:
Marin schreef:Realiseer je wel dat je buiten het centrum zit hè. Een taxi is echt stervensduur waarschijnlijk. Ik ben laatst met de bus vanuit die hoek gekomen en heb er in de spits twee uur over gedaan. Dat wil je niet in taxi kosten betalen.

Volgens die site dit ik gaf, kost een taxi van city airport naar victoria 30 pond. Dus op zich wel te doen als je geen zin in rompslomp hebt, helemaal met z'n tweeën.

Ik was alleen en mijn man ook. We hebben ieder van airport tot het hotel (portman square) zo'n 40 pond betaald. Dus 80 pond in totaal. Kon me geen ruk schelen, was heel plezierig. Terug hebben we 50 pond betaald voor met zijn 2en. Echt relaxed kwamen we aan! Prima te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Snoopy zo 30 jan 2011 - 23:07

Ahh mooi toch dat het goed gegaan is. Maar heen hadden jullie dus aparte taxi's begrijp ik? Anders is 80 pond wel erg groot prijs verschil met de 30 die de website aangaf!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:11

Ah goed zo! Ik ga het in New York als ik aan kom op JFK Airport ook doen hoor. Ze hebben daar een standaard tarief van het vliegveld naar Manhattan voor 45 dollar. Dat is 35 euro ofzo. Nou prima.. Ik ben dan al toch gesloopt door de reis en dan hoef ik niet met de metro enzo. Bovendien kom je dan zo heel leuk de stad in rijden.
Dus ik snap het best Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:12

Snoopy schreef:Ahh mooi toch dat het goed gegaan is. Maar heen hadden jullie dus aparte taxi's begrijp ik? Anders is 80 pond wel erg groot prijs verschil met de 30 die de website aangaf!

Ik kwam veel eerder aan dan mijn man. Die had een avondvlucht en ik een ochtendvlucht.
Mijn ticket was al geboekt en eerst zou ik een training hebben,maar die training werd gecancelled en toen had ik toch besloten om te gaan en heeft mijn werkgever gezegd ga maar lekker.
Maar omboeken kwamen er allerlei kosten bij en toen dacht ik, ik ga gewoon lekker eerder..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:15

Wat heb je uiteindelijk nou gedaan in die tijd alleen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:52

Gewinkeld, ge-ipad't in een starbucks. En toen kwam ie al!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 1:33

Klinkt heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van London city airport to Victoria station Empty Re: Van London city airport to Victoria station

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum