Van London city airport to Victoria station
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Van London city airport to Victoria station
Trein of bus? Weet niet of het rechtstreeks gaat, anders over stappen.
Of voor 30 pond met de taxi
http://www.londoncityairport.com/ToAndFrom/Default.aspx
Of voor 30 pond met de taxi
http://www.londoncityairport.com/ToAndFrom/Default.aspx
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben via deze transfermaatschappij geweest. Echt n goeie! http://www.terravision.eu/
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ik zie trouwens dat je op londen city aan komt. Weet niet 100% zeker dattie daar ook vanuit rijd. Aangezien ik vanaf Stansted kwam!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Oh ik zie trouwens dat je op londen city aan komt. Weet niet 100% zeker dattie daar ook vanuit rijd. Aangezien ik vanaf Stansted kwam!
Volgens mij rijden die niet vanaf London City. Kon t iig niet vinden op de site.
Gast- Gast
Darcy schreef:Chocolate Cookie schreef:Oh ik zie trouwens dat je op londen city aan komt. Weet niet 100% zeker dattie daar ook vanuit rijd. Aangezien ik vanaf Stansted kwam!
Volgens mij rijden die niet vanaf London City. Kon t iig niet vinden op de site.
Ahh das wel jammer! Ik hoopte dat het n goede tip was haha
Chocolate Cookie- Ratel
City Airport zit aan de DLR vast, dat is zeg maar het uitgebreidere metronetwerk wat ook buiten de stad gaat. Je kunt die dus pakken en dan overstappen op de metro naar Victoria.
Gewoon even op de tube map kijken waar ook de DLR op staat. Zoals ik zo snel kan zien met de DLR van London City Airport naar Tower Hill en dan overstappen op de Circle (geel) of District (groen) Line.
Voor als je 't op de tube map zoekt, London City Airport zit een beetje rechts onder aan de groenblauwlichte dubbele streeplijn (da's de DLR) en Victoria zit een beetje linksmiddenonder.
Gewoon even op de tube map kijken waar ook de DLR op staat. Zoals ik zo snel kan zien met de DLR van London City Airport naar Tower Hill en dan overstappen op de Circle (geel) of District (groen) Line.
Voor als je 't op de tube map zoekt, London City Airport zit een beetje rechts onder aan de groenblauwlichte dubbele streeplijn (da's de DLR) en Victoria zit een beetje linksmiddenonder.
Gast- Gast
[quote="Marin]
Voor als je 't op de tube map zoekt, London City Airport zit een beetje rechts onder aan de groenblauwlichte dubbele streeplijn (da's de DLR) en Victoria zit een beetje linksmiddenonder.[/quote]
Voor als je 't op de tube map zoekt, London City Airport zit een beetje rechts onder aan de groenblauwlichte dubbele streeplijn (da's de DLR) en Victoria zit een beetje linksmiddenonder.[/quote]
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Hahaha ja hoe noem je dat dan. Beetje links van het midden en dan onderin de kaart. Maar ja, da's veel meer typwerk.
Gast- Gast
Oh bedankt! Ik zag het al ja. Ik denk dat ik maar een taxi pak... vind het wel een btje ingewikkeld..
Gast- Gast
Mega jaloers btw! kan wel een uitje gebruiken... in plaats daarvan gaat mijn vriend een weekendje weg en ben ik alleen met Nala...
Have fun!
Have fun!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Realiseer je wel dat je buiten het centrum zit hè. Een taxi is echt stervensduur waarschijnlijk. Ik ben laatst met de bus vanuit die hoek gekomen en heb er in de spits twee uur over gedaan. Dat wil je niet in taxi kosten betalen.
Gast- Gast
Marin schreef:Realiseer je wel dat je buiten het centrum zit hè. Een taxi is echt stervensduur waarschijnlijk. Ik ben laatst met de bus vanuit die hoek gekomen en heb er in de spits twee uur over gedaan. Dat wil je niet in taxi kosten betalen.
Volgens die site dit ik gaf, kost een taxi van city airport naar victoria 30 pond. Dus op zich wel te doen als je geen zin in rompslomp hebt, helemaal met z'n tweeën.
Snoopy- Prater
Snoopy schreef:Marin schreef:Realiseer je wel dat je buiten het centrum zit hè. Een taxi is echt stervensduur waarschijnlijk. Ik ben laatst met de bus vanuit die hoek gekomen en heb er in de spits twee uur over gedaan. Dat wil je niet in taxi kosten betalen.
Volgens die site dit ik gaf, kost een taxi van city airport naar victoria 30 pond. Dus op zich wel te doen als je geen zin in rompslomp hebt, helemaal met z'n tweeën.
Ik was alleen en mijn man ook. We hebben ieder van airport tot het hotel (portman square) zo'n 40 pond betaald. Dus 80 pond in totaal. Kon me geen ruk schelen, was heel plezierig. Terug hebben we 50 pond betaald voor met zijn 2en. Echt relaxed kwamen we aan! Prima te doen.
Gast- Gast
Ahh mooi toch dat het goed gegaan is. Maar heen hadden jullie dus aparte taxi's begrijp ik? Anders is 80 pond wel erg groot prijs verschil met de 30 die de website aangaf!
Snoopy- Prater
Ah goed zo! Ik ga het in New York als ik aan kom op JFK Airport ook doen hoor. Ze hebben daar een standaard tarief van het vliegveld naar Manhattan voor 45 dollar. Dat is 35 euro ofzo. Nou prima.. Ik ben dan al toch gesloopt door de reis en dan hoef ik niet met de metro enzo. Bovendien kom je dan zo heel leuk de stad in rijden.
Dus ik snap het best
Dus ik snap het best
Gast- Gast
Snoopy schreef:Ahh mooi toch dat het goed gegaan is. Maar heen hadden jullie dus aparte taxi's begrijp ik? Anders is 80 pond wel erg groot prijs verschil met de 30 die de website aangaf!
Ik kwam veel eerder aan dan mijn man. Die had een avondvlucht en ik een ochtendvlucht.
Mijn ticket was al geboekt en eerst zou ik een training hebben,maar die training werd gecancelled en toen had ik toch besloten om te gaan en heeft mijn werkgever gezegd ga maar lekker.
Maar omboeken kwamen er allerlei kosten bij en toen dacht ik, ik ga gewoon lekker eerder..
Gast- Gast
Wat heb je uiteindelijk nou gedaan in die tijd alleen?
Gast- Gast
Gewinkeld, ge-ipad't in een starbucks. En toen kwam ie al!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Van London Stansted Airport naar Waterloo
» Station Castricum - strand?
» Trein Brussel Airport
» London
» London
» Station Castricum - strand?
» Trein Brussel Airport
» London
» London
Pagina 1 van 1