Help, pyjama
+6
Parel
Guus
Monte
Shisha
kajaka88
Bisq
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help, pyjama
Vorige week kwam ik hier ergens deze leuke en ideale pyjama/huispak van de h&m tegen.
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0607_069R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[3665]&set=key[height],value[4285]&set=key[x],value[210]&set=key[y],value[515]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]
Maar.. nu wilde ik hem bestellen en is hij er helaas niet meer in maat m Op de grijze zit drie weken levertijd (en ik wil hem het liefst nu, vanavond nog ) en de roze vind ik niet mooi. Deze pyjama lijkt mij ideaal omdat de broek een soort van legging is en dus lekker strak zit, ik heb altijd een hekel aan gewone pyjamabroeken. Nu ben ik aan het zoeken naar een soortgelijke pyjama/huispak maar kan nergens iets leuks vinden. Wie helpt mij zoeken naar een soortgelijk iets, wat wel snel leverbaar is?
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K01_0607_069R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[3665]&set=key[height],value[4285]&set=key[x],value[210]&set=key[y],value[515]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]
Maar.. nu wilde ik hem bestellen en is hij er helaas niet meer in maat m Op de grijze zit drie weken levertijd (en ik wil hem het liefst nu, vanavond nog ) en de roze vind ik niet mooi. Deze pyjama lijkt mij ideaal omdat de broek een soort van legging is en dus lekker strak zit, ik heb altijd een hekel aan gewone pyjamabroeken. Nu ben ik aan het zoeken naar een soortgelijke pyjama/huispak maar kan nergens iets leuks vinden. Wie helpt mij zoeken naar een soortgelijk iets, wat wel snel leverbaar is?
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Help, pyjama
Esprit heeft ook wel dat model. Alleen is wel duurder. Maar wie weet iets in de sale?
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
http://www.hm.com/nl/product/04086?article=04086-B
Deze bedoel ik. Zie dat de foto niet werkt.
Deze bedoel ik. Zie dat de foto niet werkt.
Bisq- Prater
Wel een leuke pyjama!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Die van de Esprit zijn inderdaad duur
Bisq- Prater
Vroeg in de ochtend wordt de shop weer aangevuld(met dingen die teruggezonden zijn), dus dan zou je ook nog kunnen kijken voor je maat. Ik heb al heel vaak gehad dat dingen er in de ochtend wel waren en later niet meer.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Vroeg in de ochtend wordt de shop weer aangevuld(met dingen die teruggezonden zijn), dus dan zou je ook nog kunnen kijken voor je maat. Ik heb al heel vaak gehad dat dingen er in de ochtend wel waren en later niet meer.
Goede tip! Thx, ga ik morgen zeker doen.
Bisq- Prater
Ik haal mijn pj's altijd bij America Today, ik heb zelfs een broek van 5 jaar die nog prima is. Och ie broeken zijn zo goddelijk dat je er in kan wonen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Haha die heb ik!
Is hij ook niet gewoon in de winkel te krijgen?
Ik heb normaal maat 40 van boven en 40/42 van beneden en nu L genomen, ik had beter M kunnen hebben, dus wie weet kan je S proberen? Je kan het altijd proberen!
Ik heb normaal maat 40 van boven en 40/42 van beneden en nu L genomen, ik had beter M kunnen hebben, dus wie weet kan je S proberen? Je kan het altijd proberen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Haha die heb ik!
Mijn vriend is straks heel lief om kwart voor 6 nog even naar de h&m gefietst om te kijken maar helaas. Ik heb maat 38 dus kan het inderdaad proberen.
Edit: Balen! Voor s is de levertijd ook 3 weken
Bisq- Prater
Moet ik morgen voor je kijken? Ik loop er toch langs. Als ze hem hebben stuur ik hem naar je op.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Nathalie schreef:Moet ik morgen voor je kijken? Ik loop er toch langs. Als ze hem hebben stuur ik hem naar je op.
Wat super lief, graag! Dan wil ik hem graag in het turkoois (haha, schrijf je dat zo? Volgens de h&m site wel) in maat m.
Edit: Weet jij zo wat dan de verzendkosten zullen zijn?
Edit: Oh god, ik ben wispelturig. Ben toch even verder aan het kijken dus het hoeft niet meer. Wel super bedankt voor je aanbod!
Bisq- Prater
Mocht je je bedenken moet je maar een pm sturen, ik loop er 5 dagen per week langs. Verzendkosten zijn maximaal 3 euro.
Nathalie- Fluisteraar
Nathalie schreef:Mocht je je bedenken moet je maar een pm sturen, ik loop er 5 dagen per week langs. Verzendkosten zijn maximaal 3 euro.
Kan echt niets anders leuks vinden voor die prijs, dus maak ik toch maar heel graag gebruik van je aanbod
Bisq- Prater
Oeh ik vind die roze cool!! Ga ik ff onthouden. Mijn vriend vindt pyjama's volgens mij echt a-sexy, hoe zit dat bij jullie? Dragen jullie ze desondanks dus wel gewoon?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.wehkamp.nl/damesmode/nachtmode-loungewear/nachtmode-loungewear/marilyn-pyjama/C21_1AH_1AH_651812/?PRmin=5&PRmax=70&KAPRmin=500&KAPRmax=7000&F=1,2,19,6,17&PI=5&SM=0
Is deze niet iets? Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis!
@Bliss: mijn man vindt het juist heel leuk als ik lekker in mijn pyjama zit 's avonds. Ik heb geen flanallen beren pyama's, dat dan weer niet . En ook al vond ie het niet sexy, zou ik het nog steeds dragen.
Is deze niet iets? Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis!
@Bliss: mijn man vindt het juist heel leuk als ik lekker in mijn pyjama zit 's avonds. Ik heb geen flanallen beren pyama's, dat dan weer niet . En ook al vond ie het niet sexy, zou ik het nog steeds dragen.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Ik ga morgen voor je kijken!
Bliss mijn vriend maakt het niet uit. Hij heeft liever mij in pyama naast zich dan bibberend van de kou.
Bliss mijn vriend maakt het niet uit. Hij heeft liever mij in pyama naast zich dan bibberend van de kou.
Nathalie- Fluisteraar
Alvast bedankt Nathalie. Het kan wel tot zondag duren voor ik reageer, ben vanavond en morgen namelijk weinig thuis en op mijn telefoon kan ik hier niets plaatsen. Ik zal proberen tussendoor even te kijken.
Bisq- Prater
ooooh....
http://www.wehkamp.nl/damesmode/nachtmode-loungewear/pyjama-shortama/marilyn-jumpsuit/C21_1AH_A3A_651782/
http://www.wehkamp.nl/damesmode/nachtmode-loungewear/pyjama-shortama/marilyn-jumpsuit/C21_1AH_A3A_651782/
Gast- Gast
@Charlie,
Erg leuk! Maar dat is koud als je s'nachts plassen moet!!
Ik draag pyjama broeken van de v en d. Van de heren afdeling. Zitten heerlijk. En daarover draag ik een big shirt
Erg leuk! Maar dat is koud als je s'nachts plassen moet!!
Ik draag pyjama broeken van de v en d. Van de heren afdeling. Zitten heerlijk. En daarover draag ik een big shirt
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Soortgelijke onderwerpen
» Slaapzakje en / of pyjama
» Pyjama party!
» Badstof pyjama
» pyjama's die WEL in model blijven
» Vanaf wanneer een pyjama aan..
» Pyjama party!
» Badstof pyjama