Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pyjama party!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pyjama party! Empty Pyjama party!

Bericht  Kowalski vr 18 mei 2012 - 0:19

Een vriendin van me geeft binnenkort een pyjama party en ik ben aan het bedenken wat ik aan ga trekken. Hebben jullie misschien tips? Zij geeft ieder jaar een themafeestje en dat is echt super, dus ik wil wel helemaal in stijl gaan, ik weet alleen niet zo goed hoe. Of in ieder geval, waar kan ik een leuke pyjama halen? Ik moet natuurlijk wel de show stelen op haar feestjePyjama party! 394967

Zoiets als een babydoll ofzo is niets voor mij! Ben benieuwd naar jullie tips, of misschien hebben jullie zelf recent nog een pyjama party gehad!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pyjama party! Empty Re: Pyjama party!

Bericht  Atelier Madame vr 18 mei 2012 - 0:26

Ik zou vooral een lekkere warme badjas meenemen Pyjama party! 3920004554
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin vr 18 mei 2012 - 0:27

Primark!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kowalski vr 18 mei 2012 - 0:36

Marin schreef:Primark!

Ja? Hebben ze daar leuke pyjama dingen voor een leuk prijsje? Dan moet ik even kijken of ik de kans zie om daar voor die tijd nog langs te gaan, want als ik het goed heb zit die alleen in Rotterdam en nog daar ergens in de buurt? Aangezien ik in het zonnige (nou ja, valt ook weer vies tegen vandaag) zuiden woon...!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski vr 18 mei 2012 - 0:37

Atelier Madame schreef:Ik zou vooral een lekkere warme badjas meenemen Pyjama party! 3920004554

Haha dat kan natuurlijk ook! En dan sexy lingerie eronder en zodra ik een lekkere vent zie kan ik 'm altijd nog uitgooienPyjama party! 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 18 mei 2012 - 0:39

Kowalski schreef:
Marin schreef:Primark!

Ja? Hebben ze daar leuke pyjama dingen voor een leuk prijsje? Dan moet ik even kijken of ik de kans zie om daar voor die tijd nog langs te gaan, want als ik het goed heb zit die alleen in Rotterdam en nog daar ergens in de buurt? Aangezien ik in het zonnige (nou ja, valt ook weer vies tegen vandaag) zuiden woon...!

Ja ze hebben hele leuke broeken, sexy dingen, lekker knalroze dingen, tijgerprint, lekkere warme fleece pyjama's, pinguins, aapjes, van alles. Badjassen ook. Natuurlijk moet er maar net wat leuks tussen zitten, maar bijna al mijn pyjama's komen bij de Primark vandaan, en zijn absoluut niet duur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud