Pyjama party!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pyjama party!
Een vriendin van me geeft binnenkort een pyjama party en ik ben aan het bedenken wat ik aan ga trekken. Hebben jullie misschien tips? Zij geeft ieder jaar een themafeestje en dat is echt super, dus ik wil wel helemaal in stijl gaan, ik weet alleen niet zo goed hoe. Of in ieder geval, waar kan ik een leuke pyjama halen? Ik moet natuurlijk wel de show stelen op haar feestje
Zoiets als een babydoll ofzo is niets voor mij! Ben benieuwd naar jullie tips, of misschien hebben jullie zelf recent nog een pyjama party gehad!
Zoiets als een babydoll ofzo is niets voor mij! Ben benieuwd naar jullie tips, of misschien hebben jullie zelf recent nog een pyjama party gehad!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Re: Pyjama party!
Ik zou vooral een lekkere warme badjas meenemen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Primark!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Primark!
Ja? Hebben ze daar leuke pyjama dingen voor een leuk prijsje? Dan moet ik even kijken of ik de kans zie om daar voor die tijd nog langs te gaan, want als ik het goed heb zit die alleen in Rotterdam en nog daar ergens in de buurt? Aangezien ik in het zonnige (nou ja, valt ook weer vies tegen vandaag) zuiden woon...!
Kowalski- Ratel
Atelier Madame schreef:Ik zou vooral een lekkere warme badjas meenemen
Haha dat kan natuurlijk ook! En dan sexy lingerie eronder en zodra ik een lekkere vent zie kan ik 'm altijd nog uitgooien
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Marin schreef:Primark!
Ja? Hebben ze daar leuke pyjama dingen voor een leuk prijsje? Dan moet ik even kijken of ik de kans zie om daar voor die tijd nog langs te gaan, want als ik het goed heb zit die alleen in Rotterdam en nog daar ergens in de buurt? Aangezien ik in het zonnige (nou ja, valt ook weer vies tegen vandaag) zuiden woon...!
Ja ze hebben hele leuke broeken, sexy dingen, lekker knalroze dingen, tijgerprint, lekkere warme fleece pyjama's, pinguins, aapjes, van alles. Badjassen ook. Natuurlijk moet er maar net wat leuks tussen zitten, maar bijna al mijn pyjama's komen bij de Primark vandaan, en zijn absoluut niet duur.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Help, pyjama
» Slaapzakje en / of pyjama
» Oriflame party:)
» pyjama's die WEL in model blijven
» Vanaf wanneer een pyjama aan..
» Slaapzakje en / of pyjama
» Oriflame party:)