Vanaf wanneer een pyjama aan..
+20
Aimee
Charles
Muus
tweeling
Paper Crown
SarahKey
Darius
loesje
Lonely Goatherd
teletascha
Happydobby
Snoes
Caroow
smooch
Theeleut
Limburg85
Tania
Pien
Puggle
Printje
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vanaf wanneer een pyjama aan..
Ik heb echt geen idee meer van R, maar wanneer deden jullie je baby een pyjama aan. Nu gaat N rond 19 uur in bad en krijgt ze schone kleertjes aan maar ik ben aan het bedenken wanneer ik bij R ook alweer met pyjama's begon maar echt geen idee meer....
Dus vanaf wanneer deden jullie een pyjama aan bij je baby?
Dus vanaf wanneer deden jullie een pyjama aan bij je baby?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vanaf wanneer een pyjama aan..
Hier draagt ze 's'nachts altijd pakje aan elkaar. Ook met voeten eraan. Geloof dat je dat een boxpakje noemt
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
E heeft eigenlijk nooit een pwama aan.. toen ze zo klein was lag ze ingebakerd en daarna in een lekkere dikke slaapzak met alleen een romper.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Vanaf het begin. J. vanaf de dag dat hij uit het ziekenhuis kwam en M. vanaf de dag van haar geboorte.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
pas toen ze een maand of vier was ofzo. En ze slaapt nog steeds in zachte kleertjes als ze de dag erna naar de GO moet. Scheelt weer een extra handeling in de ochtend
Gast- Gast
Ik ga dat doen vanaf maat 62, deed ik bij R ook. Was ongeveer gelijk met dat hij geen laatste fles meer kreeg dus 12 uur achter elkaar sliep.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Vanaf een maand of 4. Eerste maanden sliepen de kinderen in hun kleding die ze die dag aan hadden, gewoon zachte setjes waren dat. Daarna kwam de zomer en was het te warm voor een pyjama en droegen ze alleen een romper met slaapzak. Vanaf de herfst sliepen ze in pyjama.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hier vanaf dag 1 al een pyjama of boxpakje aan.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Limburg85 schreef:Ik ga dat doen vanaf maat 62, deed ik bij R ook. Was ongeveer gelijk met dat hij geen laatste fles meer kreeg dus 12 uur achter elkaar sliep.
Nu jij dit zegt denk ik...mmm volgens mij deed ik dat idd ook zo.
En N heeft wel zachte setjes maar alleen maar jurkjes en rokjes
Vanavond heb ik er weer een keer een broekje aangedaan omdat het truitje dat ik aan wilde trekken niet past bij een van d'r rokjes maar ik ben echt broekjesbeu haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat zou ik ook hebben als de jongste een meisje zou zijn, zo geweldig om meer te kunnen kiezen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ach joh Limburg, gewoon een rokje aantrekken en een dagje binnen blijven
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het nu heerlijk makkelijk om niet zoveel verschillende kleding soorten te hebben. Gewoon een broek met shirt of blouse en klaar!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik doe hem 's nachts altijd een boxpakje/pyjama aan. Doe ik sinds hij een maandje oud is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Toen we naar maat 62 gingen en de zachte pakjes plek maakte voor spijkerbroekjes.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij pas met een jaar .... Toen ze een maand of 3 was heeftvze wel slaapzakken aangekregen, maar dan gewoon met romper.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Vanaf dat hij echt rond begon te kruipen op de vloer (volgens mij rond een maand of acht). Toen vond ik het niet meer fris om hem in hetzelfde te laten slapen als wat hij overdag aan had.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
ik ga het doen zodra ze snachts doorslaapt zo heb ik het ook bij mijn zoontje gedaan.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
E draagt nog geen pyama's.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Toen S een maand oud was hebben we voor onszelf een ritme erin gebracht. De avondritueel was: bad-fles-slapen. Toen zijn we hem ook een pyama aan gaan doen. Want slapen in de kleertjes van overdag vond ik niet zo'n fris idee.
Hij heeft wel 10 pyjama's want ik zou echt zo'n moeder zijn die elke avond een pyjama
zou aantrekken bij hem.
Missie mislukt want ik kreeg een zoon die letterlijk aangekleed worden HAAT! Ik kleed hem dus 1x per dag aan na 't douchen/badje en hoop dat hij maar niet spuugt en zijn truitje niet smerig wordt want hij wordt echt driftig.
Dus hier nog zachte kleertjes. Als hij een spijkerbroek aan heeft dan doe ik wel een andere broek aan maar dat vindt hij prima.
zou aantrekken bij hem.
Missie mislukt want ik kreeg een zoon die letterlijk aangekleed worden HAAT! Ik kleed hem dus 1x per dag aan na 't douchen/badje en hoop dat hij maar niet spuugt en zijn truitje niet smerig wordt want hij wordt echt driftig.
Dus hier nog zachte kleertjes. Als hij een spijkerbroek aan heeft dan doe ik wel een andere broek aan maar dat vindt hij prima.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb haar vanaf de tweede week een pyjama aan gedaan. Ik doe haar s avonds in bad en daarna een schone pyjama.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Vanaf de geboorte hebben we gelijk de kleertjes verwisseld voor pyjama's in de avond. (Was ook wel nodig ivm de vele doorgelekte luiers)
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
En als ze 'smiddags slapen, doen jullie ze dan ook een pyama aan?
Hier dragen ze meestal zachte kleding, bijna nooit spijkerbroekjes. Dus ik doe ze ook vaak geen pyama aan. Behalve idd bij een jeans of een tuinbroek ofzo.
Hier dragen ze meestal zachte kleding, bijna nooit spijkerbroekjes. Dus ik doe ze ook vaak geen pyama aan. Behalve idd bij een jeans of een tuinbroek ofzo.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Nee ik deed S nooit 's middags een pyama aan. Op een gegeven moment ben ik zijn broekje en sokjes uit gaan doen en lag hij met alleen een romper en longsleeves in bed. Dat doe ik nu nog steeds. En als hij een trui met capauchon (of hoe schrijf je dat) aanheeft dan doe ik die ook uit en dan doe ik wel 'zijn pyamatruitje aan.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer...
» vanaf wanneer..
» Vanaf wanneer...
» Vanaf wanneer...
» vanaf wanneer.... (speelgoed)
» vanaf wanneer..
» Vanaf wanneer...
» Vanaf wanneer...
» vanaf wanneer.... (speelgoed)
Pagina 1 van 2