Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen datum uit dienst op loonstrook

4 plaatsers

Ga naar beneden

Geen datum uit dienst op loonstrook Empty Geen datum uit dienst op loonstrook

Bericht  vlinder-2011 do 27 sep 2012 - 2:14

Ik ben binnen dezelfde organisatie van een vast contract voor 20 uur naar een jaar contract van 24 uur gegaan alleen (voor degene in de zorg, ik ga nu de opleiding tot pb-er doen vandaar) maar er is alleen een mutatie geweest van mijn leidinggevende. Nu staat op mijn loonstrook geen datum uit dienst, heb ik dan toch nog steeds een vast contract? Heb zelf niet getekend voor het nieuwe contract dus kan er dan wel een jaarcontract voor gemaakt worden? Alvast bedankt!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen datum uit dienst op loonstrook Empty Re: Geen datum uit dienst op loonstrook

Bericht  Caroow do 27 sep 2012 - 2:15

Ik heb geen vast contract, maar op mijn loonstrook staat ook geen uit-dienst datum.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen datum uit dienst op loonstrook Empty Re: Geen datum uit dienst op loonstrook

Bericht  vlinder-2011 do 27 sep 2012 - 3:21

ok, toen ik eerder een jaar contract had stond het er namelijk wel. maar dan zal het wel kloppen. Bedankt!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen datum uit dienst op loonstrook Empty Re: Geen datum uit dienst op loonstrook

Bericht  luisa do 27 sep 2012 - 5:42

Maar je bent toch ook niet uit dienst? Je contract is gewoon nog van toepassing, alleen hetgeen op die mutatie staat is aangepast van toepassing. Die mutatie heb je denk ik wel ondertekend?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen datum uit dienst op loonstrook Empty Re: Geen datum uit dienst op loonstrook

Bericht  vlinder-2011 do 27 sep 2012 - 6:29

Nee deze is niet ondertekend door mij. Maar omdat het toen bij mijn vaste contract niks stond en daarvoor wel en nu weer niet. Beetje verwarrend allemaal
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen datum uit dienst op loonstrook Empty Re: Geen datum uit dienst op loonstrook

Bericht  mii_joyce do 27 sep 2012 - 6:36

Hoe vaak heb jij al een contract verlenging gehad?
Na 3x verlenging moeten ze je een vast contract aanbieden, of er uit schoppen Wink
Dus als het vaker dan 3 is heb je als het goed is gewoon een vaste en anders ff navragen voor de zekerheid Wink
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen datum uit dienst op loonstrook Empty Re: Geen datum uit dienst op loonstrook

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum