Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kun je een hard meergranen broodje invriezen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

kun je een hard meergranen broodje invriezen? Empty kun je een hard meergranen broodje invriezen?

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 21:55

ja het zal vast gaan maar smaakt het dan daarna nog lekker smile

en kan ik hem ook al voor ik het invries beleggen met kaas zodat ik het overmorgen zo mee kan nemen of pas daarna doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

kun je een hard meergranen broodje invriezen? Empty Re: kun je een hard meergranen broodje invriezen?

Bericht  sonly wo 26 sep 2012 - 22:01

Kan wel, maar ik zou hem voordat je het wilt eten, dan even in de oven doen, wordt het broodje toch net weer wat krokanter van (en aan de binnenkant zachter). Anders issie misschien nog een beetje taaiig. (Maar veel bakkerijen vriezen ze zulke broodjes ook gewoon in voordat ze het verkopen)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

kun je een hard meergranen broodje invriezen? Empty Re: kun je een hard meergranen broodje invriezen?

Bericht  sonly wo 26 sep 2012 - 22:01

Kan wel, maar ik zou hem voordat je het wilt eten, dan even in de oven doen, wordt het broodje toch net weer wat krokanter van (en aan de binnenkant zachter). Anders issie misschien nog een beetje taaiig. (Maar veel bakkerijen vriezen ze zulke broodjes ook gewoon in voordat ze het verkopen)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 22:02

Niet afgebakken wel, dat doe ik ook wel eens.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 27 sep 2012 - 4:16

Het kan wel, maar dan zou ik het ook wel eerst even in de oven zetten. Net wat sonly zegt, anders kan het wel heel taai zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: