Broodje calzini over de datum
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Broodje calzini over de datum
Ik had vrijdag een broodje calzini uit de winkel meegenomen, en net weekend bleek dat ie toen al over de datm was (vaak let ik er niet op, ga ik er vanuit dat het nog wel goed is. Lesje ook weer geleerd)
Het broodje is van de 30e, maar ziet er nog goed uit, en moet opgewarmd worden in de oven.
Zouden jullie dit nog eten?
Het broodje is van de 30e, maar ziet er nog goed uit, en moet opgewarmd worden in de oven.
Zouden jullie dit nog eten?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Broodje calzini over de datum
Wat zit erop? Sorry ben niet zo bekend met een broodje Calzini.
Ik zou het denk ik niet doen... (al helemaal niet als je zwanger bent, wat ik nu zie)
Het is inmiddels 4 dagen over datum en het is maar een broodje.
Ik zou het denk ik niet doen... (al helemaal niet als je zwanger bent, wat ik nu zie)
Het is inmiddels 4 dagen over datum en het is maar een broodje.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik zou zelf kijken, ruiken en dan beslissen of ik het wel / niet wil gebruiken. Ik ben niet zo van de datums maar vertrouw meer op wat ik zelf zie en ruik. Het gros van de mensen hier die reageren zal je echter adviseren om het meteen weg te gooien als het 1 dag over de datum is. Als je zelf twijfelt zou ik het misschien niet doen nu je zwanger bent.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Het wisselt bij mij of ik van de datum ben of niet.
Iets wat er goed uitziet en ook nig in de oven moet (dus verhit wordt) durf ik meestal wel sneller te eten (met vleeswaren op brood of melk of zouets ben ik weer veel voorzichtiger). Dus was benieuwd wat jullie zouden doen, wat idd wel móeilijk te oordelen is als je t niet ziet.
Denk dat ik em klaarmaal, en mn man eerst laat eten:)
Iets wat er goed uitziet en ook nig in de oven moet (dus verhit wordt) durf ik meestal wel sneller te eten (met vleeswaren op brood of melk of zouets ben ik weer veel voorzichtiger). Dus was benieuwd wat jullie zouden doen, wat idd wel móeilijk te oordelen is als je t niet ziet.
Denk dat ik em klaarmaal, en mn man eerst laat eten:)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik zou, als het nog goed ruikt, het wel aandurven. Maar als ik zwanger zou zijn zou ik geen risico durven nemen denk ik!
Gast- Gast
_Jackie schreef:Ik zou, als het nog goed ruikt, het wel aandurven. Maar als ik zwanger zou zijn zou ik geen risico durven nemen denk ik!
Ik ook niet!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Broodje aap verhalen
» Broodje als ontbijt
» Broodje gerookte zalm
» Bizarre (broodje-aap) verhalen
» kun je een hard meergranen broodje invriezen?
» Broodje als ontbijt
» Broodje gerookte zalm
» Bizarre (broodje-aap) verhalen
» kun je een hard meergranen broodje invriezen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: