Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen...

+17
Paper Crown
Thunder
Shy
Juutjepetuutje
_Lana_
meisjesmama
mickey
*Troela*
Linda
koNijntje
Slakje
Sophiee
Katjing
LDJ
Susan
Mute_
Printje
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen... - Pagina 2 Empty Re: Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen...

Bericht  Shy wo 26 sep 2012 - 15:51

Sophiee schreef:De film ' De gelukkige huisvrouw' kijken is ook niet echt een aanrader. Dat had ik zo kort voor de bevalling beter niet kunnen doen. Brrrr!
Over deze film wilde ik ook reageren. Niet kijken dus!
Ik heb hem gezien ver voordat ik zwanger was maar was doodbang dat mijn bevalling er ook zo 1 zou worden.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen... - Pagina 2 Empty Re: Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen...

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 17:57

Toen ik zwanger was van de tweede is het kindje van een kennis overleden, een week na de bevalling. Na de geboorte werd wel duidelijk dat er vanalles aan de hand was, maar op de echo's is nooit iets gezien. Dat heeft me toen heel erg bezig gehouden.

Gast
Gast

Bericht  Thunder wo 26 sep 2012 - 19:17

Ik vond de gelukkige huisvrouw niet veel aan eigenlijk... scratch

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown wo 26 sep 2012 - 19:21

Rataplan schreef:Ik vond de gelukkige huisvrouw niet veel aan eigenlijk... scratch
Ik ook niet hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  iloverose wo 26 sep 2012 - 20:11

De dag dat ik uitgerekendt was (ik,ging nog gewoon te winkelen voe lde me best)verteldt een vrouw in de winkel heel uitgebreidt dat je van voor tot achter helemaal openschuurt met weet ik hoe veel hechtings"dus ik zei gelukkig is niet iedere bevalling het zelfde"zegt die mevrouw.meestel gebeurdt dit wel .
Ik vindt zelf zulk iets zeg je niet tegen een hoog zwangere vrouw.nu heb ik er mij niet druk om gemaakt maar toch vindt ik dit niet leuk om te horen
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Ugly Betty wo 26 sep 2012 - 20:40

Juutjepetuutje schreef:Hmm, dit topic lezen past ook wel in mijn rijtje...

+1, ik lees bewust al bijna geen tijdschriften e.d. omdat daar altijd alleen maar de drama verhalen instaan.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 20:43

Paper Crown schreef:
Rataplan schreef:Ik vond de gelukkige huisvrouw niet veel aan eigenlijk... scratch
Ik ook niet hoor.

Ik vond hem ook niet zo indrukwekkend. Een vriendin van me is verloskundige en die zei dat het allemaal erg overdreven was smile.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 26 sep 2012 - 20:58

Wij hebben tijdens Samen Bevallen wel heel expliciete bevallingsfilmpjes gezien, maar die vond ik niet eng of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Mute_ wo 26 sep 2012 - 21:01

Ugly Betty schreef:
Juutjepetuutje schreef:Hmm, dit topic lezen past ook wel in mijn rijtje...

+1, ik lees bewust al bijna geen tijdschriften e.d. omdat daar altijd alleen maar de drama verhalen instaan.

Ik vond hem ook niet heel bijzonder, maar een paar weekjes na mijn bevalling dacht ik ff een flauw filmpje op te zetten. Toen kon ik het geluid van die knip toch niet zo goed hebben:lol: . Het is volgens mij ook allemaal flink overdreven. Ze knipte haar 3 keer in ofzo? En dan lieten ze haar weer een half uur liggen. En ze ging volgens mij ook in bad toen haar vliezen al waren gebroken.. dat mag toch ook niet?
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Mute_ wo 26 sep 2012 - 21:01

Susan schreef:Wij hebben tijdens Samen Bevallen wel heel expliciete bevallingsfilmpjes gezien, maar die vond ik niet eng of zo.

Wij ook inderdaad. Zagen volgens mij een badbevalling. Ook werd daarin heel rustig de fases uitgelegd qua weeën. Dat vond ik wel prima films om te kijken.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Linda wo 26 sep 2012 - 21:05

Mute_ schreef:
Susan schreef:Wij hebben tijdens Samen Bevallen wel heel expliciete bevallingsfilmpjes gezien, maar die vond ik niet eng of zo.

Wij ook inderdaad. Zagen volgens mij een badbevalling. Ook werd daarin heel rustig de fases uitgelegd qua weeën. Dat vond ik wel prima films om te kijken.

Wij ook. Die badbevalling inderdaad ook, dat zag ik heel relaxed uit.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes wo 26 sep 2012 - 21:10

Ik vind die film van de gelukkige huisvrouw toch ook geen aanrader, zeker niet bij een eerste smile. Ik heb hem ook pas gezien toen ik 25 weken zwanger was, en ook al wist ik wel dat het allemaal flink overdreven was, ik werd er toch niet bepaald vrolijk van. Nu doet die film mij alweer niets meer, maar de dagen nadien was ik er toch wel mee bezig.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Sophiee wo 26 sep 2012 - 22:31

Snoes schreef:Ik vind die film van de gelukkige huisvrouw toch ook geen aanrader, zeker niet bij een eerste Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen... - Pagina 2 561177. Ik heb hem ook pas gezien toen ik 25 weken zwanger was, en ook al wist ik wel dat het allemaal flink overdreven was, ik werd er toch niet bepaald vrolijk van. Nu doet die film mij alweer niets meer, maar de dagen nadien was ik er toch wel mee bezig.

Precies, dat had ik ook. Hij blijft zo in je hoofd hangen.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  nillis do 27 sep 2012 - 1:49

Sophiee schreef:De film ' De gelukkige huisvrouw' kijken is ook niet echt een aanrader. Dat had ik zo kort voor de bevalling beter niet kunnen doen. Brrrr!

Ik deed hem snel na de bevalling en dat is ook geen aanrader.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: