Moet ik nu gewoon maar afwachten..??
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moet ik nu gewoon maar afwachten..??
Ik heb altijd al een heel regelmatige cyclus gehad, voordat ik aan de pil ging was deze vaak 26-27dagen.. Ook toen ik stopte met de pil is mijn cyclus nooit langer dan 28 dagen geweest (behalve toen ik zwanger was van mijn zoontje) en sinds de bevalling heb ik ook al 3x een cyclus van 28dagen gehad.
Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden. Omdat ik vorige maand pas om 23uur ongesteld werd, keek ik er niet gek van op toen er zaterdag nog niets gebeurde en ging ik ervan uit dat ik zondag dan ongesteld zou worden. Maar tot op heden nog geen ongesteldheid te bekennen..
De kans dat ik zwanger ben is echt zeer minimaal (bijna onmogelijk), maar voor de zekerheid heb ik gisteren een test gedaan en die was (gelukkig) negatief.. Mocht ik zwanger blijken is het natuurlijk heel welkom, maar liever wachten we nog even..
Natuurlijk kan een cyclus een keer wat langer zijn, maar doordat ik sinds de bevalling ook direct al een regelmatige cyclus had vind ik dit wel vreemd..
ik weet ook niet wat ik met dit topic wil en moet maar rustig afwachten, maar ik wil het ff kwijt of zo.. mocht ik over een week nog niet ongesteld zijn moet ik nog maar een een testje doen..
Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden. Omdat ik vorige maand pas om 23uur ongesteld werd, keek ik er niet gek van op toen er zaterdag nog niets gebeurde en ging ik ervan uit dat ik zondag dan ongesteld zou worden. Maar tot op heden nog geen ongesteldheid te bekennen..
De kans dat ik zwanger ben is echt zeer minimaal (bijna onmogelijk), maar voor de zekerheid heb ik gisteren een test gedaan en die was (gelukkig) negatief.. Mocht ik zwanger blijken is het natuurlijk heel welkom, maar liever wachten we nog even..
Natuurlijk kan een cyclus een keer wat langer zijn, maar doordat ik sinds de bevalling ook direct al een regelmatige cyclus had vind ik dit wel vreemd..
ik weet ook niet wat ik met dit topic wil en moet maar rustig afwachten, maar ik wil het ff kwijt of zo.. mocht ik over een week nog niet ongesteld zijn moet ik nog maar een een testje doen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Re: Moet ik nu gewoon maar afwachten..??
Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft, idd even wachten en dan volgende week nog een testje doen. Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden, helaas! Succes!
Gast- Gast
Ik zou het gewoon ook even afwachten, misschien ben je er door nu ook wat gestrest en dan duurt het bij mij soms ook wat langer, net of je het dan onbewust uitstelt.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan heel weinig doen. Alleen afwachten.
Of over 48 uur de test herhalen als je nog niet ongesteld bent. Als je zwanger bent is dan je HCG weer verdubbeld.
Heb je stress op het moment? Dat kan ook veel doen.
Of over 48 uur de test herhalen als je nog niet ongesteld bent. Als je zwanger bent is dan je HCG weer verdubbeld.
Heb je stress op het moment? Dat kan ook veel doen.
Gast- Gast
Achjee, Konijntje! Ik snap dat het stressvol is, maar het komt goed, je moet niet teveel drukmaken hoor! Ik geloof dat je het dan juist onbewust tegenhoudt!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
ProudMama schreef:Heb je stress op het moment?
nee, eigenlijk helemaal niet.. ik voel me niet anders dan anders en zou zelf denken dat mijn cyclus eerder langer zou worden toen ik bezig was met zwanger worden, maar ook toen was er geen verandering..
de enige 'stress' was toen we gisteren de test gingen doen, al vind ik stress niet het goede woord, maar was het meer spanning waar ik last van had..
koNijntje- Prater
Gewoon afwachten. Waarschijnlijk wordt je van de week ongi en anders van het weekend weer een test doen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Het had mijn verhaal kunnen zijn laatst ik had altijd nette cyclus en ook na bevalling netjes dinsdag op woensdagnacht ongesteld na 28dgn. Doe dinsdagsavonds altijd al verbandje in want weet dat ik het dan word. Maar...deze maand niet. Werd uiteindelijk pas vrijdagmiddag ongesteld. Zondags was het grotendeels weg, maar nog wel ruime week heel licht gebloed slijm gehad bij afvegen. Heb toen ook 2x getest...negatief. Vond en vind nog steeds gek. Opeens zag ik ook allerlei zwangerschapskwaaltjes natuurlijk...omdat het mij zo bezig hield. Voel je al wel de ongesteldheidskwaaltjes? Vrees dat je idd nog even moet wachten.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Voel je al wel de ongesteldheidskwaaltjes?
nee, maar daar heb ik nooit last van.. ook toen ik zwanger werd merkte ik weinig verschil..
koNijntje- Prater
koNijntje schreef:Flower_L schreef:Voel je al wel de ongesteldheidskwaaltjes?
nee, maar daar heb ik nooit last van.. ook toen ik zwanger werd merkte ik weinig verschil..
Hmmm...kun je dus ook niets mee . dan toch maar afwachten en tegen weekend testje zou k doen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
nou, hehe.. gisteren begon het al met iets bruinverlies en nu ben ik dan eindelijk ongesteld! 4-5dagen later als anders.. het voelt wel heel beurs van onderen, alsof ik net bevallen ben.. zal wel weer over gaan!
koNijntje- Prater
Gelukkig meid! Hoef je je daar iig geen zorgen om te maken nu!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Nu weet je waar je aan toe bent.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Soortgelijke onderwerpen
» Zo moet je dat dus gewoon doen.
» Met deze moet ik gewoon even spammen! Foto topic :D
» Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen...
» Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?
» slapen als het moet, maar het niet wil!
» Met deze moet ik gewoon even spammen! Foto topic :D
» Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen...
» Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?
» slapen als het moet, maar het niet wil!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: