Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Lady4 ma 31 jan 2011 - 23:28

Darcy schreef:
Lady4 schreef:Hee meis, ik weet de oplossing voor je probleem niet maar wil even zeggen dat ik het superstoer van je vindt dat je dit allemaal doet. Respect! Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 699888

Haha wat lief, dankjewel! Ik vind het allemaal nog maar onzeker en spannend Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 561177

Ik denk dat jij voldoende in je mars hebt om dit te laten slagen. Hoe ging je gesprek gisteren trouwens?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:31

Ahh nou ik blijf het zeggen, wat lief, dankjewel Very Happy Het gesprek ging nogal raar, blijkbaar verwachten wij allebei wat anders van de werksituatie haha. Maar ik ga wel losse klussen voor het bedrijf doen waarschijnlijk, dus op zich wel fijn, heb ik ook meer tijd voor mijn eigen freelancewerk. Woensdag inschrijven bij de KvK en daarna kan ik echt aan het werk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Lady4 ma 31 jan 2011 - 23:39

Jammer dat het gesprek wat vreemd verliep, maar jullie hebben gelukkig toch afspraken kunnen maken. Nu nog even inschrijven bij KvK en laat de opdrachten dan maar binnenstromen. Spannend allemaal!

En nu ga ik echt aan de studie.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:07

http://www.pfz.nl/archief/636114-omzeilen-spamfilter-tbv-email-met-registratiecode/
Hier staat iets over een fatsoenlijke opmaak, daarom zou hotmail hem in SPAM gooien..

http://forum.evd.nl/index.php?board=37;action=display;threadid=20664
Schrijf mails in Tekst ipv HTML is ook een tip.

Er zijn blijkbaar bepaalde programma's om te scannen of het hoog op SPAM scoort...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:09

Wat voor soort bedrijfje ben je eigenlijk gestart?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:50

Megara schreef:Wat voor soort bedrijfje ben je eigenlijk gestart?

Ik PM je wel even smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:50

Darcy schreef:
Megara schreef:Wat voor soort bedrijfje ben je eigenlijk gestart?

Ik PM je wel even smile

Mij ook! Mij ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mail komt in ongewenst binnen, oplossing? - Pagina 2 Empty Re: Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum