Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is jouw leven op dit moment?

+6
ExpressoB
_Lacey_
SoGood
Elliot
M_as
Alex
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is jouw leven op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is jouw leven op dit moment?

Bericht  Arwyn wo 26 sep 2012 - 21:03

Zero: Gelukkig duurt september nog maar een paar dagen Wink
Pff, nee, flauw. Goed voor jezelf zorgen meid! Niks, ook je werk niet, is belangrijker dan je gezondheid. Vooral slapeloosheid is echt killing..
Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

Cora: Heel veel sterkte.
Ik kan eigenlijk niks toevoegen aan wat Youandi gezegd heeft. Hoeveel kan een mens meemaken..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is jouw leven op dit moment?

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 21:10

Caro, ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat je ex zo doet. Dat hij gewoon geen rekening houdt met het overlijden van je vader en wat dat met je doet. Nee, hij vindt dat hij je ook nog wel een rotscheiding aan kan doen. Wat een egoïst. Ik kan er echt niet bij...
Ik hoop zó dat dit scheidingsgedoe snel over is zodat je tenminste aan de verwerking van dit alles kan beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 23:21

Mijn leven is op dit moment veilig, gezond, liefdevol, en heel voorspelbaar. En I'm lovin' it. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: