Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje)
Heeft iemand toevallig ervaring met feestbooth.nl? Dit is een mobiel fotohokje dat je kunt huren voor feesten. Je gaat een hokje in en na afloop worden de foto's uitgeprint in een stripje, een voor de gasten en een voor jezelf.
Nu zijn er wel meer fotohokjes, maar ik vind het juist leuk dat je een stripje krijgt. Ik vroeg mij dus af of iemand er ervaring mee had, of met het principe an sich.
Thanks
Nu zijn er wel meer fotohokjes, maar ik vind het juist leuk dat je een stripje krijgt. Ik vroeg mij dus af of iemand er ervaring mee had, of met het principe an sich.
Thanks
blonky1986- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11
Re: Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje)
Niemand ervaring met feestbooth.nl, of ervaring met het fotohokje principe op een feest?
blonky1986- Fluisteraar
Geen ervaring maar vind het een erg leuk idee.
Kan je geen contact opnemen met de site? zodat je je vragen kan stellen!
Kan je geen contact opnemen met de site? zodat je je vragen kan stellen!
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Mijn beste vriendin had een photobooth op haar bruiloft tijdens de feestavond.
Kon je in een hokje met zon gordijntje, druk op de knop en dan werden er 4 foto's gemaakt die 30 sec later uitgeprint werden. Erg leuk en een groot succes.
Mijn vriendin heeft later de 400!!! foto's op cdrom gekregen van de fotograaf en zich rot gelachen.
Kon je in een hokje met zon gordijntje, druk op de knop en dan werden er 4 foto's gemaakt die 30 sec later uitgeprint werden. Erg leuk en een groot succes.
Mijn vriendin heeft later de 400!!! foto's op cdrom gekregen van de fotograaf en zich rot gelachen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze gemaild en je krijgt dus 2 stripjes, 1 voor de gast en 1 voor het bruidspaar. Na de bruiloft krijg je ook nog alle foto's digitaal, dus je kunt altijd zelf nog enkele foto's groter afdrukken.
Ik heb ook nog wat foto's doorgestuurd gekregen van andere evenementen, zodat ik een beetje een idee had van hoe en wat (ben zelf al getrouwd, maar dit is voor mijn beste vriendin ).
Ik heb ook nog wat foto's doorgestuurd gekregen van andere evenementen, zodat ik een beetje een idee had van hoe en wat (ben zelf al getrouwd, maar dit is voor mijn beste vriendin ).
blonky1986- Fluisteraar
Wij hebben gebruik gemaakt van www.hetfotohokje.nl Aardige jongens, je kan je wensen aangeven ( kunnen een hoop).
Per foto was er 1 voor degene die op de foto ging en 1 voor ons. En alle foto's werden ook nog digitaal geleverd. Op iedere afdruk stonden 4 foto's.
Per foto was er 1 voor degene die op de foto ging en 1 voor ons. En alle foto's werden ook nog digitaal geleverd. Op iedere afdruk stonden 4 foto's.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring Pixum
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Ervaring Pixum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: