Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje) Empty Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje)

Bericht  blonky1986 di 25 sep 2012 - 22:21

Heeft iemand toevallig ervaring met feestbooth.nl? Dit is een mobiel fotohokje dat je kunt huren voor feesten. Je gaat een hokje in en na afloop worden de foto's uitgeprint in een stripje, een voor de gasten en een voor jezelf.

Nu zijn er wel meer fotohokjes, maar ik vind het juist leuk dat je een stripje krijgt. Ik vroeg mij dus af of iemand er ervaring mee had, of met het principe an sich.

Thanks smile
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje) Empty Re: Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje)

Bericht  blonky1986 wo 26 sep 2012 - 3:39

Niemand ervaring met feestbooth.nl, of ervaring met het fotohokje principe op een feest?
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje) Empty Re: Ervaring met feestbooth.nl (fotohokje)

Bericht  hellowkitty wo 26 sep 2012 - 10:20

Geen ervaring maar vind het een erg leuk idee.
Kan je geen contact opnemen met de site? zodat je je vragen kan stellen!
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Beachgirl wo 26 sep 2012 - 10:24

Mijn beste vriendin had een photobooth op haar bruiloft tijdens de feestavond.

Kon je in een hokje met zon gordijntje, druk op de knop en dan werden er 4 foto's gemaakt die 30 sec later uitgeprint werden. Erg leuk en een groot succes.

Mijn vriendin heeft later de 400!!! foto's op cdrom gekregen van de fotograaf en zich rot gelachen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blonky1986 do 27 sep 2012 - 21:12

Ik heb ze gemaild en je krijgt dus 2 stripjes, 1 voor de gast en 1 voor het bruidspaar. Na de bruiloft krijg je ook nog alle foto's digitaal, dus je kunt altijd zelf nog enkele foto's groter afdrukken.

Ik heb ook nog wat foto's doorgestuurd gekregen van andere evenementen, zodat ik een beetje een idee had van hoe en wat (ben zelf al getrouwd, maar dit is voor mijn beste vriendin Wink).

blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fiebje vr 28 sep 2012 - 7:31

Wij hebben gebruik gemaakt van www.hetfotohokje.nl Aardige jongens, je kan je wensen aangeven ( kunnen een hoop).

Per foto was er 1 voor degene die op de foto ging en 1 voor ons. En alle foto's werden ook nog digitaal geleverd. Op iedere afdruk stonden 4 foto's.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: