Ervaring Pixum
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring Pixum
Wie heeft er ervaring met Pixum? Hoe is het bevallen?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaring Pixum
Paar keer foto's af laten drukken via pixum, was tevreden met de kwaliteit en de service
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb deze week foto's laten afdrukken. Levering zou 21e zijn, werd 23e. Op de 22e kreeg ik een mail met daarin bevestiging dat het verzonden werd, dus lag niet aan de tnt oid..
Kwamen ze dus uiteindelijk binnen.. Wat een slechte kwaliteit! Ik had echt super foto's opgestuurd, goede kwaliteit, maar de pixels zijn gewoon te tellen zo erg..
Kwamen ze dus uiteindelijk binnen.. Wat een slechte kwaliteit! Ik had echt super foto's opgestuurd, goede kwaliteit, maar de pixels zijn gewoon te tellen zo erg..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb ooit een foto boek bij Pixum besteld. Daar totaal geen klachten over gehad. Snelle levering, en kwaliteit was goed.
Bij TNT ooit een gelijk boek gemaakt. levering 2 maanden nadat wij er een hoop over hebben moeten mailen en doen. Uiteindelijk zouden we het gratis krijgen, maar het geld hebben we nooit terug gezien.
Bij TNT ooit een gelijk boek gemaakt. levering 2 maanden nadat wij er een hoop over hebben moeten mailen en doen. Uiteindelijk zouden we het gratis krijgen, maar het geld hebben we nooit terug gezien.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijkheidsonderzoek van 2,5 uur; ervaring mee?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Dauwpop, ervaring?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring NTI?
» Dauwpop, ervaring?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: