Contact verwijderen whatsapp
+5
Marie
Melis_je
Rush
Minx
Magenta
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Contact verwijderen whatsapp
Ik heb iemand verwijderd uit de contactenlijst van mijn telefoon omdat ik gewoon geen contact meer hoef met die persoon.
Maar ondanks dat blijft hij wel in mijn contactenlijst van whatsapp staan. Ik heb de favorites al gerefresht, telefoon opnieuw opgestart zodat ook whatsapp opnieuw opstart maar helaas.
Iemand enig idee?
Maar ondanks dat blijft hij wel in mijn contactenlijst van whatsapp staan. Ik heb de favorites al gerefresht, telefoon opnieuw opgestart zodat ook whatsapp opnieuw opstart maar helaas.
Iemand enig idee?
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Re: Contact verwijderen whatsapp
Heb je niet een bewerk tekentje staan. Dat je de chat kan verwijderen. Verwijderen op wa betekend trouwens niet dat zij geen contact met je op kan nemen hè.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het gesprek wel verwijderd ja, maar ik wil hem uit mijn lijst hebben met favorites. Ik weet dat hij evengoed nog steeds contact kan opnemen, ik ga hem ook niet blokkeren.
Magenta- Fluisteraar
Het nummer uit je telefoon verwijderen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Staat in de openingspost, dat heb ik al gedaan.Rush schreef:Het nummer uit je telefoon verwijderen.
Edit: kan het niet zo zijn dat dat niet gaan, omdat hij het gesprek nog niet heeft verwijderd?
Magenta- Fluisteraar
Het is nog vroeg, sorry.Magenta schreef:Staat in de openingspost, dat heb ik al gedaan.Rush schreef:Het nummer uit je telefoon verwijderen.
Edit: kan het niet zo zijn dat dat niet gaan, omdat hij het gesprek nog niet heeft verwijderd?
Geen idee, zodra ik iemand uit m`n telefoon haal, gaat het in whatsapp ook weg.
Rush- Lady Post-a-lot
Never mindRush schreef:Het is nog vroeg, sorry.Magenta schreef:Staat in de openingspost, dat heb ik al gedaan.Rush schreef:Het nummer uit je telefoon verwijderen.
Geen idee, zodra ik iemand uit m`n telefoon haal, gaat het in whatsapp ook weg.
Ja, dat was bij mij normaliter ook het geval. Maar nu dus niet. Toen ik mijn telefoon opneiuw opstartte was hij even weg, maar toen ik de lijst van whatsapp refreshte was hij er gewoon weer bij.
Alsof whatsapp niet wil dat ik geen contact meer heb met hem :S
Magenta- Fluisteraar
En hij staat nu ook niet opnieuw in je gewone contacten? Dat er iets mis is gegaan met verwijderen in je telefoonlijst.
Onhandig zeg!
Onhandig zeg!
Rush- Lady Post-a-lot
Bij mijn gewone contacten is hij weg. ook als ik die oproep via whatsapp. Hij staat echt alleen nog in de lijst van favorites van whatsapp, en daar zit geen deletefunctie in.Rush schreef:En hij staat nu ook niet opnieuw in je gewone contacten? Dat er iets mis is gegaan met verwijderen in je telefoonlijst.
Onhandig zeg!
Magenta- Fluisteraar
Volgens mij heb ik geen favorites, haha. Dus dat kan ik niet checken.
Rush- Lady Post-a-lot
Het update zichzelf automatisch, dus het verdwijnt na een tijdje vanzelf. Als je een nieuw telefoonnummer toevoegt, duurt het ook een tijdje voor je die persoon in Whatsapp ziet.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Kan het niet zo zijn dat je het via bijvoorbeeld facebook linkt? Dan haalt hij het bij facebook vandaan...
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Je kan een contact wel blokkeren, deze persoon kan dan ook geen contact met je opnemen via wa!
als je een leeg gespreksvenster open hebt staan zorg je dat 'menubalkje' open komt staan, druk je op meer en dan staat boven aan blokkeren
als je een leeg gespreksvenster open hebt staan zorg je dat 'menubalkje' open komt staan, druk je op meer en dan staat boven aan blokkeren
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Jij hebt écht problemen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Jij hebt écht problemen.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
Nieuwe personen zie ik wel direct.Melis_je schreef:Het update zichzelf automatisch, dus het verdwijnt na een tijdje vanzelf. Als je een nieuw telefoonnummer toevoegt, duurt het ook een tijdje voor je die persoon in Whatsapp ziet.
Het is ook geen major probleem, maar toch :p
Magenta- Fluisteraar
Favorieten heeft wel een delete functie hoor! Als je je lijst met favorieten opent, dan staat er links bovenaan "wijzig" daarop klikken en je krijgt een rood minnetje voor de namen te zien, zo kun je dan deleten.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Dat staat er bij mij niet.Sugarfall schreef:Favorieten heeft wel een delete functie hoor! Als je je lijst met favorieten opent, dan staat er links bovenaan "wijzig" daarop klikken en je krijgt een rood minnetje voor de namen te zien, zo kun je dan deleten.
Magenta- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: