Chats verwijderen whatsapp
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chats verwijderen whatsapp
Ik heb een HTC en ben er ondertussen achter hoe ik een groepsgesprek moet verwijderen, daar kan ik mezelf van afmelden.
Maar hoe verwijder is andere chats? Ik kan wel de berichten er in verwijderen, maar het gesprekje zelf blijft staan..
Maar hoe verwijder is andere chats? Ik kan wel de berichten er in verwijderen, maar het gesprekje zelf blijft staan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Chats verwijderen whatsapp
In plaats van het balkje aanklikken om het gesprek te openen om iets te lezen/schrijven, druk je 'm wat langer in. Daar staat 'verwijder chat' bij.
Gast- Gast
Niet gewoon lijst van chats, de bewuste chat in gedrukt houden en dan verwijderen?
Gast- Gast
Sahhhhh, jullie zijn goed
Lejow- Lady Post-a-lot
Vraag aan Lejow dan: hoe verwijder jij losse berichten in een chat? Het lukt mij alleen om de gehele chat te verwijderen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
In de chat en dan druk ik op dat knopje met die 4 streepjes , dan kom ik in de instellingen/opties, dan meer, en dan verwijder berichten
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, het gaat bij mij al mis bij het knopje met de vier streepjes, die heb ik niet Bij de opties staat ook niks. Nouja, misschien hangt het dan van de telefoon af, ik heb een nokia.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Gewoon het betreffende bericht lang ingedrukt houden en dan krijg je een paar opties, waaronder 'verwijder bericht'.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: