Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer noemde jij het een relatie?

+19
Rumble
Rouxxxe
Gympie
Mermaid
Arwyn
Bliss
ekiaam87
RYW
Caramba
PrimaBella
Lady4
Dennenappel
Marin
Bisq
girli
Magenta
SoGood
Rush
Yare
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Ibbeltje wo 26 sep 2012 - 18:41

Rumble schreef:Officieel nog steeds niet hahaha...
Zolang ik nog geen akkoord heb van mijn ex om te emigreren wil hij het ook geen relatie noemen omdat hij vindt dat hij dan aan iets bouwt wat misschien geen toekomst heeft. Dus al mijn hoop is momenteel gevestigd op mijn ex...

Mag ik vragen waarom je akkoord nodig hebt van je ex om te emigreren?


Verder vroegen we het volgens mij aan elkaar dag na de 1e date al hoe het nou zat en of we wat met elkaar hadden/wilden. De 1e date was ook een enorme klik dus blijkbaar verder geen dates meer nodig Very Happy En nu al bijna 7 jaar samen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 19:29

Ibbeltje schreef:
Rumble schreef:Officieel nog steeds niet hahaha...
Zolang ik nog geen akkoord heb van mijn ex om te emigreren wil hij het ook geen relatie noemen omdat hij vindt dat hij dan aan iets bouwt wat misschien geen toekomst heeft. Dus al mijn hoop is momenteel gevestigd op mijn ex...

Mag ik vragen waarom je akkoord nodig hebt van je ex om te emigreren?


Ik denk omdat ze een kind heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Snoes wo 26 sep 2012 - 20:02

Wij waren ruim 6 weken aan het daten toen hij een feestje gaf waarbij ik ook was uitgenodigd. Toen heeft hij mij 'officieel' gevraagd of ik zijn vriendin wilde zijn I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Cheesegirl wo 26 sep 2012 - 21:54

Wij waren 14 en hebben via msn verkering gekregen haha! Zijn ouders waren zoveel jaar getrouwd en hij vroeg of ik ook wilde komen. Ik vroeg toen of ik mij dan voor moest stellen als 'een vriendin' of 'zijn vriendin' en toen zei hem 'als mijn vriendin'. Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum