Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

+12
RYW
Tania
Parisienne
Kerel
FireButterfly
LDJ
Fiebje
Flower_L
Mermaid
May
Shy
mauwmauw
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:08

Hier gaat het niet goed,slecht...erg slecht.Ik sta nu op het punt om mijn relatie te beeidigen.Aan 1 kant wil ik vechten,we hebben een prachtige zoon samen,binnenkort krijgen we een mooie grotere woning.Maar aan de andere kant ben ik er zo klaar mee.het is 1 grote egoitishe eikel.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Shy za 25 aug 2012 - 8:13

Wat rot dat het niet goed gaat. Waarom is je man egoïstisch? Heb je het daar wel is met hem over gehad? Is dat sinds kort of was dat al langer zo?

Sterkte met je beslissing.
Ik weet wel als ik merk dat het minder gaat dan gooi ik het eruit en zoeken we samen een oplossing vooral sinds we ook een zoon hebben samen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:17

Eigenlijk al op onze trouwdag. Maarja, 'nee' zeggen doe je ook weer niet en ergens had ik nog wel hoop dat we eruit kwamen. Maar achteraf gezien ging het al veel eerder bergafwaarts. Niet dat het alleen maar ongeluk en verdriet was, dat zeker niet, maar goed was het ook niet meer.

Wat jij zou moeten doen weet ik niet, dat kun je alleen voor jezelf beslissen. Maar ik denk wel dat de stap om uit elkaar te gaan veel moeilijker en ingewikkelder is als jullie straks een groter huis hebben.
Heel veel sterkte in elk geval hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:18

Ik wist veel te snel dat ik met mijn toenmalige vriend niet oud wilde worden. We hadden alleen net een huis gekocht en weggaan was op dat moment geen optie. Na een jaar samenwonen, besloten we samen om er een punt achter te zetten. Ik heb hem op een avond gevraagd of hij mij als de moeder van zijn kinderen zag. En dat was gewoonweg niet het geval. Dan is het duidelijk.

Maar het blijft moeilijk. Het is een moeilijke situatie. Vooral als er een kindje in het spel is. Maar wat doet hij, dat je denkt dat je er vandoor moet gaan? Heeft hij het altijd gedaan, of is het een nieuwe situatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:18

Het gaat de laatste 2 jaar met ups and downs.Hij denkt niet aan zijn kind,maakt afspraken zonder te overleggen,Denkt dat hij de enige is die werkt...voor de duidelijkheid ik werk 4 dagen in de week waarvan 1 dag van 9 tot 20 uur.Daarnaast zorg ik het meest voor V.en ga zo maar door.

Met hem praten helpt niet,want dan draait ie het zo dat ik spoken zie,of het draait uit op een nog grotere ruzie.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:21

Wat moet dat vreselijk moeilijk zijn mauwmauw Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:23

Een voorbeeld waardoor het vanavond geëscaleerd is,
Zijn moeder heeft een nieuwe printer gekocht,die moest hij gaan instaleren.10 minuten voordat V naar bed zal gaan.Dus ik zeg van wacht nou tot hij op bed ligt dan kan je dan gaan.Nee dat moest toen.zijn ouders wonen 10 meter verderop.Toen hij terug kwam,had ik ondertussen een heel gevecht gehad met onze zoon,die wilde niet verschoond worden,nee die wilde met papa spelen,maar ja papa was er niet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:24

Ohjee mauwmauw toch Sad

Bij mijn ex wist ik het doordat ik me veel aan hem irriteerde. Maar mijn ogen gingen pas open toen ik verliefd werd op een ander

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:25

Zelda schreef:Wat moet dat vreselijk moeilijk zijn mauwmauw Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? 699888
oke en daar zijn de tranen,het is ook vreselijk moeilijk.ik zeg net van morgen ben ik weg(ik moet zoiezo weg)vraag hij hoelaat,ik zeg voorgoed.het enige antwoord wat ik krijg is " doei" lijkt wel of het hem niet meer boeit.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:25

Razz_ schreef:Ohjee mauwmauw toch Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? 1371890812

Bij mijn ex wist ik het doordat ik me veel aan hem irriteerde. Maar mijn ogen gingen pas open toen ik verliefd werd op een ander
ik irriteer me 6 van de 7 dagen zeker aan hem,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  May za 25 aug 2012 - 8:29

Oh wat vreselijk moeilijk hug Ik zou zeggen pak je spullen ga (tijdelijk) bij hem weg. Zodat jij rust krijgt, dingen kan overdenken. Kun je ergens heen?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:30

mauwmauw schreef:
Zelda schreef:Wat moet dat vreselijk moeilijk zijn mauwmauw Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? 699888
oke en daar zijn de tranen,het is ook vreselijk moeilijk.ik zeg net van morgen ben ik weg(ik moet zoiezo weg)vraag hij hoelaat,ik zeg voorgoed.het enige antwoord wat ik krijg is " doei" lijkt wel of het hem niet meer boeit.

En dat doet vreselijk veel pijn natuurlijk. Je hebt het gevoel alsof alles 100% op jou neer komt, en dat is niet eerlijk. Dit wil je helemaal niet van hem horen. Als je echt denkt dat jij hem niet meer boeit, dan moet je gaan. Maar besef wel dat hij dit misschien doet omdat het hem ook pijn doet hoe het tussen jullie gaat, dat hij daarom zo onverschillig doet.
Heb je iemand bij wie je (tijdelijk?) terecht kunt? Als jij weg bent, beseft hij misschien wel wat hij altijd gehad heeft en dat hij toch heel veel van je houd.

Logisch dat je het niet meer trekt. 4 dagen werken en de hele zorg van je zoontje op je nemen is niet niks, en daarbij nog al die negatieve energie thuis.....dat breekt je op den duur echt op.


Laatst aangepast door Zelda op za 25 aug 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Mermaid za 25 aug 2012 - 8:31

Sad wat moet dat moeilijk zijn.
Jij denkt echt dat jullie hier niet meer uit kunnen komen?

Bij mijn ex wist ik al na een paar maanden dat het niet goed zat. Toch ben ik zo stom geweest om 3 jaar bij hem te blijven en kon ik hem pas echt loslaten toen ik mijn huidige vriend leerde kennen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Flower_L za 25 aug 2012 - 8:32

Ik heb dit al vaker van jou gelezen meen ik mij te herinneren....dit is echt niet gezond hoor.
Pak idd voor paar dagen wat spullen bij elkaar en ga naar ouders oia...samen met je zoontje.
Even nadenken...jij, maar hij ook.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:33

oh, mauwmauw, ik vind t echt heel erg voor je. Ik heb vaker verhalen van je gelezen en denk dat je t echt niet makkelijk hebt in deze situatie hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:33

Moeilijke situatie zeg. Wat houd je tegen om niet te gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Fiebje za 25 aug 2012 - 8:34

Mauwmauw wat ontzettend k*t. Dikke hug


Achteraf gezien ging het tussen mij en mijn ex al maanden niet meer. Ik had alleen wat langer nodig om de knoop door te hakken.

Bij jou is er een kindje in het spel dus kan me voorstellen dat de keuze maken heel erg moeilijk is. Maar zie jenog een toekomst in de relatie?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:38

Weetje mauwmauw volgens mij weet jij al heel goed dat hij het gewoon niet voor je is en dat er voor jullie geen toekomst meer is maar je durft gewoon de drempel niet over te steken. Ik had dat ook. En heel stom ik ben toen vreemd gegaan en dat is natuurlijk niet fair in welke situatie ook.

Maar toch.. Lieve meid. Maak voor jezelf een afspraak van bijvoorbeeld een maand. Doe je best voor hem, probeer veel te praten, ga eens goed nadenken over de toekomst en neem een beslissing want dit gaat zo niet hug


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:40

ik kan een paar dagen bij mijn moeder terecht,maar het heeft geen zin.1,5 jaar geleden ging het ook niet goed.Ik zat niet goed in me vel omdat ik alles voor V deed.Hij helemaal niks deed.Ik ben toen een week bij mijn moeder geweest,ben toen ook bij de ha geweest om te praten,hij kwam niet mee voor die gesprekken.hij reageerde niet op mijn smsjes,heeft geen 1 keer gebeld of gesmst om te vragen hoe het met zijn zoon was.Dat heeft me toen echt heel veel pijn gedaan.Dat ie niet naar mij vroeg,kon ik mee leven,maar zijn zoon van toen een maand of 3-4 dat kon ik me niet voorstellen dat je die niet wilde zien.
Ik geef vaak de schuld van onze problemen omdat we zo ontzettend klein wonen(30m2)Ik heb altijd de hoop gehad dat het beter zal gaan als we groter wonen,maar ik moet zeggen dat ik verwacht dat het niet gaat gebeuren.
Ik vind zo moeilijk om die stap te maken,is wel een relatie van 4,5 jaar en een zoon van bijna 2.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:43

Het is ook heel moeilijk. En ik denk dat het je ook nog wel heel veel verdriet gaat doen, en heel wat energie gaat kosten om voor jezelf te kiezen. Hoop is vaak een sterk gevoel waardoor je blijft. Omdat je het zo graag wilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  LDJ za 25 aug 2012 - 8:43

Mijn ex en ik hadden samen een koophuis.
Eigenlijk wist ik al wel een tijd dat het goed zat, veel ruzies en irritaties ed.
Heel naief, maar dacht dat het door het koophuis wel beter zou gaan.
Niet dus, uiteindelijk toch maar besloten om de knoop door te hakken, ook omdat ik verliefd werd op een ander, nu mijn man. Toen pas zag ik echt dat het niet goed zat en het zo niet langer kan.
God, wat was dat moeilijk, juist ook omdat we dan met het huis zouden te komen zitten.
Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen en ben ik nog nooit zo gelukkig geweest als nu.

Hele vervelende situatie, ook omdat jullie een kindje hebben.
Ik hoop dat je de juiste beslissing maakt, waar jij gelukkig van word hug .


Laatst aangepast door LDJ op za 25 aug 2012 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 8:43

Lieve mauwmauw....maar dan weet je eigenlijk toch al genoeg? Als hij geen interesse in je zoon toont, niet 1 keer bellen....
Ik zit er echt niet op aan te sturen dat jullie uit elkaar moeten gaan hoor, maar ik hoop wel dat je een beslissing kan nemen (welke dat ook moge zijn)...want dit is niet goed, voor jou niet, voor je vriend niet en zeker niet voor je zoon.

Is er al zicht op een groter huis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:44

Dolcis_ schreef:Moeilijke situatie zeg. Wat houd je tegen om niet te gaan?

De toch wel leuke momenten,en onze zoon.En de hoop dat het ooit weer beter gaat worden
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  mauwmauw za 25 aug 2012 - 8:46

Zelda schreef:Lieve mauwmauw....maar dan weet je eigenlijk toch al genoeg? Als hij geen interesse in je zoon toont, niet 1 keer bellen....
Ik zit er echt niet op aan te sturen dat jullie uit elkaar moeten gaan hoor, maar ik hoop wel dat je een beslissing kan nemen (welke dat ook moge zijn)...want dit is niet goed, voor jou niet, voor je vriend niet en zeker niet voor je zoon.

Is er al zicht op een groter huis?
We wonen in een woonwagen,en de nieuwe wagen is al in aanbouw.De planning is dat hij begin oktober geplaatst word.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  FireButterfly za 25 aug 2012 - 9:45

Waarom zijn jullie in een woonwagen gaan wonen? En waarom kiezen jullie nu weer voor een woonwagen?

Heel veel sterkte.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer wist je dat je relatie mislukt was? Empty Re: Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum