Relatie over, wanneer aanpassen facebook status?
+6
RioolSpook
Caro
_Nina
Susan
Minx
Puk
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Relatie over, wanneer aanpassen facebook status?
He hoi,
Ik weet dat het een onbenullige vraag is, maar ik heb 1,5 week geleden mijn relatie beëinigd na 7,5 jaar en mijn status staat nog op: heeft een relatie. Ook woon ik nu weer bij mijn ouders, is in een andere woonplaats, aan de ene kant wil ik mijn profiel wel wijzigen want tsja zo is het nu eenmaal, maar aan de andere kant, dan valt heel facebook over me heen en dan weet ook iedereen het! (alle belangrijke mensen weten het wel hoor)
Wat zouden jullie doen?
Ik weet dat het een onbenullige vraag is, maar ik heb 1,5 week geleden mijn relatie beëinigd na 7,5 jaar en mijn status staat nog op: heeft een relatie. Ook woon ik nu weer bij mijn ouders, is in een andere woonplaats, aan de ene kant wil ik mijn profiel wel wijzigen want tsja zo is het nu eenmaal, maar aan de andere kant, dan valt heel facebook over me heen en dan weet ook iedereen het! (alle belangrijke mensen weten het wel hoor)
Wat zouden jullie doen?
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Relatie over, wanneer aanpassen facebook status?
Ik zou gewoon geen antwoord geven op de burgerlijke staat tot je er klaar voor bent om weer echt single te zijn?
Gast- Gast
Ik zou het gewoon aanpassen het is toch echt over. Over is over. En vind dt altijd zo'n nietszeggend iets.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt je relatiestatus afschermen, dan ziet niemand het en valt het misschien alleen mensen op die de informatie op je profiel opzoeken.
Gast- Gast
Zero schreef:
Ik zou gewoon geen antwoord geven op de burgerlijke staat tot je er klaar voor bent om weer echt single te zijn?
Maar als ik dan bij burgelijke staat het lege vakje aanklik, krijgen mijn "vrienden" dan geen melding dat ik mijn burgerlijke staat veranderd heb?
Puk- Prater
Ik zou gewoon je instellingen veranderen, dus dat niemand meer ziet wat je burgerlijke staat is. Ipv het op single zetten oid.
Gast- Gast
Puk schreef:Zero schreef:
Maar als ik dan bij burgelijke staat het lege vakje aanklik, krijgen mijn "vrienden" dan geen melding dat ik mijn burgerlijke staat veranderd heb?
Nee, volgens mij niet. Dus als je even geen zin heb in de "ahhh wat vervelend nou" berichten zou ik dat doen.
Gast- Gast
Zero schreef:Puk schreef:Zero schreef:
Nee, volgens mij niet. Dus als je even geen zin heb in de "ahhh wat vervelend nou" berichten zou ik dat doen.
Ik heb het inderdaad veranderd naar "niks" en daar komt volgens mij geen melding van op facebook, ideaal! Bedankt voor je tip!!
Puk- Prater
Fijn dat het is gelukt!
Echt een nadeel van FB dat wanneer je je status openbaar wijzigt je halve lijst over je heen valt. Vooral de sensatiezoekers van wie je normaal nooit wat te horen krijgt.
Echt een nadeel van FB dat wanneer je je status openbaar wijzigt je halve lijst over je heen valt. Vooral de sensatiezoekers van wie je normaal nooit wat te horen krijgt.
Gast- Gast
Hoe gaat het nu met je?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
En mocht er wel gereageerd worden, dan zou ik gewoon niet reageren. Mensen die het écht willen weten, zullen je wel persoonlijk benaderen.
Gast- Gast
Megara schreef:Fijn dat het is gelukt!
Bedankt voor je hulp, fijn! Inderdaad ik had geen zin in die sensatiezoekers!
Puk- Prater
Susan schreef:Hoe gaat het nu met je?
Lief dat je het vraagt! Het gaat wel goed met me, ik slaap alleen nog te weinig en dat is niet goed voor me, ik zie er moe uit en voel me ook een beetje duf. Maar verder gaat het best goed, ik sta nog steeds achter mijn keuze en vind het nu vooral moeilijk om te zien dat mijn ex(weird om te zeggen) het zo moeilijk heeft.
Puk- Prater
Ik had mijn achternaam eigenlijk nog vóór de scheiding veranderd. Mijn status heb ik al die tijd gewoon op niet zichtbaar gezet.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik heb het twee weken geleden gedaan. Terwijl we toch al een paar maanden uit elkaar zijn. DE scheiding is niet officieel maar ik vond het er tijd voor. Heb het hem wel nog laten weten van te voren..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Ik heb het twee weken geleden gedaan. Terwijl we toch al een paar maanden uit elkaar zijn. DE scheiding is niet officieel maar ik vond het er tijd voor. Heb het hem wel nog laten weten van te voren..
Mijn ex heeft geen facebook dus dat scheelt alweer;-)
Puk- Prater
Puk schreef:Susan schreef:Hoe gaat het nu met je?
Lief dat je het vraagt! Het gaat wel goed met me, ik slaap alleen nog te weinig en dat is niet goed voor me, ik zie er moe uit en voel me ook een beetje duf. Maar verder gaat het best goed, ik sta nog steeds achter mijn keuze en vind het nu vooral moeilijk om te zien dat mijn ex(weird om te zeggen) het zo moeilijk heeft.
Kan ik me voorstellen, ik vond het toen echt een eye-opener hoe moeilijk het is om zelf degene te zijn die het uitmaakt. Ik was wel heel opgelucht dat het voorbij was maar tegelijk viel het zo zwaar om een hart te breken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb de mijne vrij snel aangepast naar "vrijgezel" ( relatie uit na 9 jaar ). Denk na een week al.
Bij mijn ex staat "het is ingewikkeld" Geen idee waarom, want het is gewoon over.
Bij mijn ex staat "het is ingewikkeld" Geen idee waarom, want het is gewoon over.
Gast- Gast
Ik heb dat gelijk gedaan en vervolgens een foto geupload van het welkomstbord op de luchthaven in Houston. Sensatiezoekers vermaakte zich dus uitermate op mijn FB haha. Ik kon er niet van wakker liggen verder, ging eigenlijk niet echt ergens op in, het was duidelijk zat dacht ik zo. Ik zie dat je het inmiddels al hebt aangepast maar ik wil ook nog wel eens snel de melding die ik er niet op wil hebben zelf gewoon verwijderen van mijn 'wall'.
Gast- Gast
Ik heb het eigenlijk dezelfde dag nog gedaan en toen snel die statuswijziging van facebook afgehaald.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
RioolSpook schreef:Ik heb het eigenlijk dezelfde dag nog gedaan en toen snel die statuswijziging van facebook afgehaald.
Dat zou ik ook doen.
Ik wist eerst niet dat dat kon totdat mijn zwager het uit had gemaakt met z'n vriendin. Hij had 't meteen weggehaald, maar zij liet 't staan om aandacht te trekken...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Mijn relatie was een stuk korter, maar ik heb het dezelfde avond nog gedaan.
Vond ex blijkbaar niet zo tof, hoorde ik later.
Ik heb geen last gehad van de sensatiezoekers. Wel vond ik het vervelend dat mensen dat gingen 'liken'.
Vond ex blijkbaar niet zo tof, hoorde ik later.
Ik heb geen last gehad van de sensatiezoekers. Wel vond ik het vervelend dat mensen dat gingen 'liken'.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mijn ex had het dezelfde avond nog gedaan. Het stak me wel een beetje, alsof hij niet snel genoeg van me af kon ofzo.
Gast- Gast
Heb het samen met mijn ex gedaan, tegelijk, ongeveer een week nadat het uit was.
Als je juist weer een relatie krijgt, veranderen jullie het dan wel publiek?
Als je juist weer een relatie krijgt, veranderen jullie het dan wel publiek?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Je kan het toch ook veranderen in niks, dus niet Pietje Puk is nu vrijgezel, maar gewoon het lege vakje selecteren zodat ie niets showt in je info. Daarnaast kun je zo'n melding gewoon zelf verwijderen als je het vervelend vind.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Het facebook topic
» Wanneer relatie?
» Wanneer noemde jij het een relatie?
» Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Wanneer relatie?
» Wanneer noemde jij het een relatie?
» Wanneer wist je dat je relatie mislukt was?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: