Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer noemde jij het een relatie?

+19
Rumble
Rouxxxe
Gympie
Mermaid
Arwyn
Bliss
ekiaam87
RYW
Caramba
PrimaBella
Lady4
Dennenappel
Marin
Bisq
girli
Magenta
SoGood
Rush
Yare
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Yare di 25 sep 2012 - 3:37

Toen jij je partner leerde kennen, wanneer en hoe besloten jullie dat jullie een stel waren?
Ik ben benieuwd!!


Laatst aangepast door Yare op di 25 sep 2012 - 3:39; in totaal 1 keer bewerkt
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 3:39

Hebben we iets? Ja. Ok. Wanneer noemde jij het een relatie? 561177

Edit: Meestal na een paar dates. Ook al hou ik niet van daten. Dus het was gewoon afspreken met elkaar, bij elkaar thuis. Niets speciaals.


Laatst aangepast door Maura op di 25 sep 2012 - 3:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Rush di 25 sep 2012 - 3:39

Geen idee.. M`n vriend heeft heel lang geroepen dat hij me echt 'verkering' wilde vragen, maar dat is nog steeds niet gebeurd. We grappen wel eens dat we eigenlijk niets met elkaar hebben, want hij heeft me nooit gevraagd. Wanneer noemde jij het een relatie? 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  SoGood di 25 sep 2012 - 3:41

Na een lange zoen, onder de sterrenhemel van een warme zomernacht bij een verlicht zwembad (jaja, ik ben heel romantisch Wink vroeg ik of dit betekende dat we 'iets' hadden. Toen bevestigde hij dat.

Domme ik ging de dag daarna dus niet als vrijgezel met een groep vriendinnen op vakantie vol feestjes. Wanneer noemde jij het een relatie? 1270000679

11 jaar later houden we het nog steeds met elkaar vol en ik kijk alweer uit naar vanavond om hem weer te zien.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 3:56

Wij spraken al meerdere keren per week af, hij sliep hier regelmatig, spraken elkaar dagelijks, hadden al seks...maar toch vond ik het best een momentje laughcry Desondanks toch wel fijn, die bevestiging krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Magenta di 25 sep 2012 - 3:59

Hij al heel snel, ik was er iets terughoudener mee. Op een gegeven moment moest ik er iets van maken, en dat klonk wel fijn.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 4:00

Wij waren 16 en 18, dus hij heeft echt nog verkering gevraagd.
(In de trant van, zijn we al vriendje en vriendinnetje of moet ik je nog vragen, de romanticus Wanneer noemde jij het een relatie? 394967 )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  girli di 25 sep 2012 - 4:02

Wij hebben het geheel onromantisch besproken of het nu "iets" was of niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 4:03

Ik vroeg op MSN of we nu serieus wat hadden en daar antwoordde hij gelukkig 'ja' op. Het was allang duidelijk voor mij, maar wilde het blijkbaar toch nog even officeel maken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Bisq di 25 sep 2012 - 4:14

Haha, dat is bij ons een raar verhaal Laughing. Ik was voor het eerst bij hem en toen ik 's avonds thuis kwam werd ik gesmst door vriendinnen waarom ik niet had gezegd dat we verkering hadden. Hij had namelijk op zijn cu2 (jaja) gezet dat hij een relatie had. Daar wist ik nog niets van, wilde ook helemaal geen verkering. Maar omdat ik het zo zielig vond om tegen hem te zeggen dat we geen relatie hadden heb ik het maar zo gelaten onder het mom van 'ik kan het altijd nog uit maken'. Nu 8,5 jaar later heb ik het nog steeds niet uitgemaakt en ben ik dat ook absoluut niet meer van plan Wanneer noemde jij het een relatie? 3079029344
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Marin di 25 sep 2012 - 4:15

Wij hadden binnen een week drie dates geplanned en na die derde date zaten we te smsen en vroeg ik of ik dan z'n vriendinnetje was. Wat hem betreft wel smile Toen vroeg ie of we dan maar gezamelijk onze relatie status op Facebook up moesten daten. Nerds. Wanneer noemde jij het een relatie? 827601
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Dennenappel di 25 sep 2012 - 4:19

Na een leuk weekend samen (waren al een aantal jaar vrienden) gingen we terug naar mijn ouders, waar mijn moeder haar verjaardag vierde. Toen maar even besproken wat we zouden zeggen als iemand er naar zou vragen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Lady4 di 25 sep 2012 - 4:22

Na ruim een week daten, bleef ik voor het eerst bij hem slapen. Toen we samen in bed lagen, noemde hij me zijn vriendinnetje. Daarop vroeg ik of dit betekende dat hij dan mijn vriendje was en we dus een stel waren. Dat werd bevestigd. Voor zijn gevoel waren we al een stelletje vanaf dag een, maar ik hechtte wel waarde aan die bevestiging en die datum hebben we dan ook aangehouden. Inmiddels al bijna zeven maanden. I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 5:08

girli schreef:Wij hebben het geheel onromantisch besproken of het nu "iets" was of niet.

Whahaha klinkt bekend. Ik heb het hem heel dom gevraagd hoe het nu precies zat Wanneer noemde jij het een relatie? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  PrimaBella di 25 sep 2012 - 5:17

We waren al zo'n 3 maanden aan het 'scharrelen' met elkaar. (god, wat een fout woord. Maar ons doel was in eerste instantie zeker geen relatie Wanneer noemde jij het een relatie? 1578173417) Uiteindelijk is het toch naar een relatie toe gegroeid en hadden we nadat vrienden vroegen wat we nou waren van elkaar besloten dat we het dan toch maar een relatie moesten noemen. Als datum hebben we zijn verjaardag van een maand eerder maar gepakt omdat ik toen speciaal voor zijn verjaardag 2 uur gereisd had en toen samen met zijn oma's aan een tafel zat. Dat doe je toch niet voor zomaar voor een scharrel Laughing
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Caramba di 25 sep 2012 - 5:32

3 jaar geleden ben ik naar Sensation White geweest met een vriendin van mij. Tijdens het feesten zei ik tegen mijn vriendin, ik vind hem echt leuk en dat ga ik hem morgen tijdens onze date ook duidelijk maken. Hij was die avond niet mee.

De dag erna heb ik hem gezegd verder met hem te wilde en of we nu echt "iets" hadden. Nu zijn we 3,3 jaar verder.
Woonden met 2 maanden samen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  RYW di 25 sep 2012 - 5:50

Mijn vriend en ik deden het al een tijdje en waren hartstikke verliefd, en dat hadden we allebei ook al gezegd tegen elkaar, maar het was niet echt 'aan'. Op een gegeven moment ging hij mee naar het huwelijk van mijn broer, waar ik getuige was. En alle getuigen moesten op de foto, inclusief aanhang. Dus we keken elkaar aan, en ik zei:'..... Ben jij mijn aanhang?' en ja, hij was mijn aanhang, hij ging mee op de foto, happy end!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  ekiaam87 di 25 sep 2012 - 6:14

Toen hij me op facebook vroeg: uh, hoe werkt dat nu, moet ik je nu nog verkering vragen Wink
En ik daarop reageerde met, ja dat kan je doen smile
Toen vroeg hij of ik zijn vriendinnetje wilde zijn smile
Maar toen hadden we al wel gezoend enzo (en het was 3 dagen uit met m'n ex..), eigenlijk hadden we al wat vanaf de avond dat ik het 's ochtends uit had gemaakt met m'n ex, maar stiekum vonden we dat dat niet kon Wink dus hebben we de facebookavond aangehouden smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Bliss di 25 sep 2012 - 7:44

Na een maandje daten lagen we 's avonds in mijn bed. Aan mn klas had ik al verteld dat ik aan het daten was en ze vroegen steeds maar of het nou al echt wat was. Ik wilde er toch wel even over beginnen, maar wist niet goed hoe. Dus op een gegeven moment zei ik: "Hoe zit het nou tussen ons, de kinderen willen graag weten waar ze aan toe zijn." Very Happy Toen zei hij: "Volgens mij ben jij gewoon mijn vriendinnetje!" Waarop ik zei: "Dus dan ben jij mijn vriendje!"

En zo geschiedde het.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Arwyn di 25 sep 2012 - 7:50

Na een paar dates lagen we 's avonds op mijn slaapkamertje bij mijn ouders en vroeg hij of ik verkering met hem wilde, haha. Toen was het dus officieel Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Mermaid wo 26 sep 2012 - 5:08

Daar is bij ons geen specifiek moment voor geweest. Is meer zo gegroeid, we waren veel samen en na een paar weken hadden we beide wel door dat het 'serieus' was tussen ons. Het daar ook wel over gehad in gesprekken, maar een relatie nooit zo specifiek benoemd.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gympie wo 26 sep 2012 - 5:44

Chipp schreef:Wij waren 16 en 18 19, dus hij heeft echt nog verkering gevraagd.

Dit dus. Alleen hij vroeg; wat is jouw grootste wens? Dus ik; blablabla, en de jouwe? Hij; dat jij mijn vriendinnetje bent.

Aaaaaaaaaaah.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Rouxxxe wo 26 sep 2012 - 6:49

Op de vierde date vroeg mijn vriend 'of we nu wat hadden'. En daarop zei ik ja!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Rumble wo 26 sep 2012 - 7:26

Officieel nog steeds niet hahaha...
Zolang ik nog geen akkoord heb van mijn ex om te emigreren wil hij het ook geen relatie noemen omdat hij vindt dat hij dan aan iets bouwt wat misschien geen toekomst heeft. Dus al mijn hoop is momenteel gevestigd op mijn ex...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Middleme wo 26 sep 2012 - 18:22

Het moment na onze tweede date dat hij vroeg of ik een relatie met hem aan zou durven smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer noemde jij het een relatie? Empty Re: Wanneer noemde jij het een relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum