Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

4 plaatsers

Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 9:25

Wat zijn leuke dingen om te doen in de omgeving van Valkenswaard/Eindhoven? We zijn helaas wel OV-gebonden en komen vanaf CP de Kempervennen. Ik dek dat we onszelf op het park ook wel zullen vermaken maar het is ook wel ff leuk om er een paar daagjes op uit te gaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Kowalski ma 24 sep 2012 - 9:30

Ik weet niet wanneer je gaat? Op vrijdagavond stappen in Valkenswaard is erg leuk! En momenteel is het lichtjesroute in Eindhoven, ik vind er zelf niet veel aan, maar heel veel mensen vinden het leuk dus misschien iets voor jullie om te doen? Shoppen in Eindhoven is natuurlijk altijd leuk To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 15:44

Tapas eten bij pinchos in valkenswaard. Wel even reserveren! Lichtjesroute inderdaad (geen idee of dat met ov kan trouwens). Shoppen, stappen eindhoven op stratum, zwemmen (tongelreep)...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 18:56

Kowalski schreef:Ik weet niet wanneer je gaat? Op vrijdagavond stappen in Valkenswaard is erg leuk! En momenteel is het lichtjesroute in Eindhoven, ik vind er zelf niet veel aan, maar heel veel mensen vinden het leuk dus misschien iets voor jullie om te doen? Shoppen in Eindhoven is natuurlijk altijd leuk To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) 3079029344

Gratis drank voor vrouwen op vrijdag, dat was afgelopen zaterdag een tegenvaller.
Valkenswaard zelf is ook leuk om te shoppen, een terrasje te pakken en wat te eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  blondje1313 ma 24 sep 2012 - 19:38

Mammadikookt (ofzoiets) schijnt ook leuk te zijn om te gaan eten.
Ik ben wel bang dat het OV best een ramp is, maar als je eventueel fietsen huurt ben je zo in het centrum van Valkenswaard.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Atelier Madame ma 24 sep 2012 - 19:41

Huur een fiets en ga fietsen door de Kempen, het is daar zo mooi!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Vancity_girl di 25 sep 2012 - 1:08

Lichtjesroute kan je volgens mij ook met een touringcar oid doen, o ik zie nu op de website dat dat alleen 21 en 28 sep is... To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) 1270000679

Verder kan je volgens mij vrij makkelijk met de bus van de Kempervennen naar Eindhoven, of de andere kant op naar Valkenswaard. Eindhoven is vooral leuk om te shoppen denk ik , verder is er niet veel cultureels te doen haha. Van 20 tot 28 okt is de Dutch Design Week dat is altijd wel leuk. En in november is er weer Glow, ook erg mooi.

Valkenswaard is leuk om s'avonds een hapje te eten en eventueel op stap te gaan, of er overdag wat te doen is weet ik niet.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  blondje1313 di 25 sep 2012 - 1:16

Er rijdt alleen een buurtbus, geen normale bus. De bus naar Eindhoven vertrekt in Valkenswaard en komt zover ik weet niet in de buurt van de Kempervennen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Vancity_girl di 25 sep 2012 - 1:23

blondje1313 schreef:Er rijdt alleen een buurtbus, geen normale bus. De bus naar Eindhoven vertrekt in Valkenswaard en komt zover ik weet niet in de buurt van de Kempervennen.

Rijd er geen bus over de N69 dan? Dat dacht ik nl, dan moet je wel nog een stukje lopen naar Centre Parcs natuurlijk maar goed.

edit: je hebt gelijk dat is de buurtbus, ik dacht dat er ook een normale lijndienst reed.

Andere optie is dan misschien taxi naar Valkenswaard?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 3:04

ik adviseer om gewoon de fiets te pakken, die kan je daar huren en het is niet heel ver naar Valkenswaard. Als je van ijsjes houd zou je daar bij de ijshoeve een ijsje kunnen pakken (ambachtelijk zelf gemaakt) als je naar valkenswaard fietst kom je daar voorbij.

En wanneer ga je? Ik woon ruim 5min van de kempervennen af dus als ik weet wanneer jullie gaan kan ik kijken of er hier in de buurt iets leuks te doen is/georganiseerd is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven) Empty Re: To-do's omgeving CP de Kempervennen (Valkenswaard/Eindhoven)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum