Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Floor vr 29 jun 2012 - 2:00

Wij hebben morgen een bruiloft maar tussenin gaan we zelf (mijn man en ik) uiteten.
Iemand tips met waar je leuk en lekker kunt eten in Eindhoven of Valkenswaard?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:04

in welke richting zoek je iets? In Valkenswaard kun je bij de Bel lekker en betaalbaar eten (gaan wij altijd heen) Verder is de Sleutel ook wel goed (liggen beiden op de markt) Op de statie heb je Mama di Kookt, alleen daar moet je voor diverse gerechten bijbetalen.
Buiten het centrum heb je nog `t oude wandelpark liggen. Van dezelfde eigenaren als de bel dus denk dat het eten daar dan ook goed is maar daar heb ik geen ervaringen mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Floor vr 29 jun 2012 - 2:18

Bedankt voor de tips. ik ga de restaurants eens opzoeken en kijken wat ze bieden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:25

Als de bruiloft in Valkenswaard is zou ik wel in die regio blijven met eten, niet helemaal naar Eindhoven gaan. Dan zit je weer met parkeren, en in Eindhoven is op vrijdag koopavond...druk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:25

Ik vind zelf Newscafe of de Trafalgar Pub echt een aanrader in Eindhoven Yes het vlees was de vorige keer bij de Trafalgar Pub wel heel taai.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:30

de bruiloft is morgen en dan is er geen koopavond Wink Ow en je hebt ook nog een andere tent op de markt. Vini Mangiare (als ik het goed typ) Hoor ik ook goede verhalen over alleen moet je daar niet heengaan als je snel wil eten haha. Daar zit je dus de gehele avond.

en de old dutch heeft vortaan megahamburgers (je moet er maar net zin in hebben)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:31

Gunst wat ben ik weer helder... het is vrijdag vandaag...
Wat voeg ik dan toch lekker veel toe Rolling Eyes

Maar dan nog, is Valkenswaard - Eindhoven voor een 'etentje tussendoor' iets waar ik zelf niet voor zou kiezen, dan zou ik in Valkenswaard zelf blijven.

Hoewel ik meer leuke tenten in Eindhoven weet als ik eerlijk ben....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Floor vr 29 jun 2012 - 2:32

Wij zijn voor 2 delen van de bruiloft uitgenodigd, we wonen te ver weg om terug naar huis te rijden. Het eerste deel (huwelijk zelf) is om 13 uur, daarna moeten we ons zelf zien te vermaken en zijn we pas weer in de avond uitgenodigd na 21 uur. Dus terug rijden naar eindhoven is niet zo heel erg omdat we dan nog even de stad in kunnen, waar we dan eten (eindhoven of valkenswaard maakt ons niet zo veel uit).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:35

In dat geval zou ik absoluut voor Eindhoven kiezen! Daar kun je best goed winkelen (ook voor jullie kleine mannetje misschien?) en daar zijn ontzettend veel leuke restaurantjes...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  sanne-84 vr 29 jun 2012 - 3:00

Als e nie veeleisend bent is valkenswaard net zo leuk, ook winkeltjes en resturantjes. Enigste is dat bij beide de winkels om 17uur dicht zijn en je waarschijnlijk niet 3,5 uuraan het eten bent (en zou eindhoven beter zijn omda je dan nog eistijd hebt)

Lily, bij mama di kookt moet je toch (ver) vantevoren reserveren?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:03

ja dat weet ik niet (zo vaak gaan wij niet uit eten Wink) Ow en pincho`s is hier ook goed.

Verder in Eindhoven hoor ik veel goede dingen over de bengel al denk ik dat je daar al te laat voor bent ivm reserveren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:15

Grieks restaurant Olympia in Aalst/Waalre.
Echt top!
Wel reserveren vtv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Floor vr 29 jun 2012 - 8:39

hmm bij veel dingen had ik dus vooraf moeten reserveren lees ik zo.
In Eindhoven kan je daar ook in de stad blijven als de winkels dicht zijn, zijn daar dan leuke restaurants of moeten we het buiten het winkelcentrum zoeken?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:43

op de markt zitten diverse eetgelegenheden in ehv en in het straatje bij de pathe (weet zo de naam niet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  sanne-84 vr 29 jun 2012 - 8:43

Floor schreef:hmm bij veel dingen had ik dus vooraf moeten reserveren lees ik zo.
In Eindhoven kan je daar ook in de stad blijven als de winkels dicht zijn, zijn daar dan leuke restaurants of moeten we het buiten het winkelcentrum zoeken?
Ik denk dat je op de markt of zjstraat daarvan zeker ergens nog wel plek hebt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:44

Eindhoven stikt van de restaurants in hartje centrum.

De hele Dommelstraat is een en al restaurant en café, en datzelfde geldt voor een groot deel van het Stationsplein en voor de Berg.

En er is altijd wel ergens plek hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Floor vr 29 jun 2012 - 8:50

Ok gelukkig Very Happy (ben maar een muts uit een dorpje he, kom niet zo vaak in de stad en het laatst wanneer ik een keer op zaterdagavond weg ben geweest is zo'n 13 jaar terug :P )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:57

Echt, er zijn zoveel gelegenheden... jullie vinden wel iets. De Markt kan idd ook nog.

Waar houd je van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:00

Floor schreef:Ok gelukkig Very Happy (ben maar een muts uit een dorpje he, kom niet zo vaak in de stad en het laatst wanneer ik een keer op zaterdagavond weg ben geweest is zo'n 13 jaar terug :P )
Zoals ik al zei Newscafe smile die zit midden in de stad, op loopafstand van de Pathe. Naast de Pathe zitten ook nog 2 restaurantjes zelfs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:00

PinkCoelho schreef:Eindhoven stikt van de restaurants in hartje centrum.

De hele Dommelstraat is een en al restaurant en café, en datzelfde geldt voor een groot deel van het Stationsplein en voor de Berg.

En er is altijd wel ergens plek hoor.
Dit dus Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 9:13

Idd! Genoeg te vinden in Eindhoven!

Ikzelf ben helemaal fan van Ons in de Kerkstraat en Berlage op de kleine berg. Zijn allebei wat 'specialere' eetcafé's/restaurants, maar wel heel erg toegankelijk.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Floor vr 29 jun 2012 - 9:34

Leuke tips geven jullie. Ik ga in elk geval nergens reserveren, we zien wel waar we terecht komen (al schrijf ik wel wat zaken op die jullie hier hebben gezegd zodat we zeker wat leuks kunnen vinden).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 9:41

wat je ook kunt doen is in de middag vast even kijken wat jullie leuk lijkt en binnenlopen om een tafeltje te regelen voor die avond.... werkt meestal prima...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Ibbeltje vr 29 jun 2012 - 18:55

Eindhoven: de Bengel, Le conneseur (weet even niet hoe je het schrijft)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Kreeftje zo 1 jul 2012 - 5:05

en wat is het uiteindelijk geworden? ben benieuwd! was helaas te laat met reageren...
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen? Empty Re: Uiteten Eindhoven of valkenswaard tips voor morgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum