Playmobil
+6
Darius
*Troela*
-Ieniemienie-
Susan
Printje
Liadan
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Playmobil
Even een stomme vraag, maar bestaat er ook namaak playmobil dat heel veel op het echte lijkt?
Ik kan nu namelijk via marktplaats een prinsessenkasteel ophalen voor heel weinig geld, het lijkt echt, maar ik wil even weten waar ik op moet letten.
Ik kan nu namelijk via marktplaats een prinsessenkasteel ophalen voor heel weinig geld, het lijkt echt, maar ik wil even weten waar ik op moet letten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je misschien een foto, eventueel via PM? Ik heb het echte prinsessenkasteel toevallig hier voor mijn neus staan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb je een pm gestuurd!Susan schreef:Heb je misschien een foto, eventueel via PM? Ik heb het echte prinsessenkasteel toevallig hier voor mijn neus staan.
Liadan- Ratel
Mijn zoontje is morgen jarig en hij krijgt komend weekend een aantal dingen van playmobile. Van mij het vakantiehuis, van opa en oma het zwembad en van m'n broer en zus de camper. Een hele vakantiestemming dus. Ik denk dat hij het wel erg leuk gaat vinden. Hij heeft nu ook al een aantal dingen van playmobile en speelt daar vrij veel mee.
Ook bij vrienden met 2 zoons heeft hij er al veel mee gespeeld.
Na deze week kan ik dus zeggen hoe het vakantiehuis bevalt en hoe groot hij ih echt is.
Ook bij vrienden met 2 zoons heeft hij er al veel mee gespeeld.
Na deze week kan ik dus zeggen hoe het vakantiehuis bevalt en hoe groot hij ih echt is.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Leuk Dolphinne! En natuurlijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
Het zwembad krijgt Y. ook van ons, die lijkt me erg leuk omdat er ook echt water in kan. Ik ben benieuwd naar het vakantiehuis!
Het zwembad krijgt Y. ook van ons, die lijkt me erg leuk omdat er ook echt water in kan. Ik ben benieuwd naar het vakantiehuis!
Liadan- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Playmobil
» Playmobil
» Playmobil-speeldagen
» Wat is leuk van Playmobil?
» Sinterklaas van lp of playmobil?
» Playmobil