Playmobil
+6
Darius
*Troela*
-Ieniemienie-
Susan
Printje
Liadan
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Playmobil
Wij willen onze dochter playmobil geven voor Sinterklaas/haar verjaardag. Maar wat?
Het prinsessenkasteel vind ik leuk maar valt af want ik wil iets 'neutralers' (dus wat meer voor jongens en meisjes is bestemd, zoon lijkt nu al meer van de auto's dan van de poppen en moet er ook mee willen spelen over een paar jaar).
Het vakantiehuis lijkt me leuk, maar ik vraag me af hoe groot deze is? En de speeltuin lijkt me ook leuk. De school, vakantievilla en grote woonhuis lijken me ook leuk, maar zijn wel heel erg duur, is het dat waard?
Wat hebben jullie kinderen en spelen ze er veel mee?
Het prinsessenkasteel vind ik leuk maar valt af want ik wil iets 'neutralers' (dus wat meer voor jongens en meisjes is bestemd, zoon lijkt nu al meer van de auto's dan van de poppen en moet er ook mee willen spelen over een paar jaar).
Het vakantiehuis lijkt me leuk, maar ik vraag me af hoe groot deze is? En de speeltuin lijkt me ook leuk. De school, vakantievilla en grote woonhuis lijken me ook leuk, maar zijn wel heel erg duur, is het dat waard?
Wat hebben jullie kinderen en spelen ze er veel mee?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Playmobil
R heeft alleen de oranje bus (die was een tijd geleden met het EK/WK? in de winkels) en hij speelt er enorm veel mee. Ik vind het heel degelijk spul en ook heel erg leuk..ik vind het idd wel erg leuk maar volgens mij kan het niet zo snel kapot en is het ook eventueel weer goed door te verkopen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja klopt, je kan het goed doorverkopen, je betaalt er via marktplaats nog veel voor.
Liadan- Ratel
Mijn dochter krijgt wel het prinsessenkasteel, ze is helemaal gek van prinsessen en ik weet zeker dat ze dat kasteel het allermooiste zal vinden, dus wordt het dat.
Daarnaast zijn er eigenlijk heel veel sets die ik leuk vind. De manege, de boerderij, de dierentuin, het hotel, het grote woonhuis. Ik vind dat er zoveel leuks is van Playmobil dat ik het bijna jammer vind dat ik het niet allemaal kan kopen.
Oh, nog een tip, je kunt Playmobil vrij goedkoop bestellen op www.fast2toys.nl en www.schmetstoys.nl. Vooral op grotere sets scheelt het vrij veel.
Daarnaast zijn er eigenlijk heel veel sets die ik leuk vind. De manege, de boerderij, de dierentuin, het hotel, het grote woonhuis. Ik vind dat er zoveel leuks is van Playmobil dat ik het bijna jammer vind dat ik het niet allemaal kan kopen.
Oh, nog een tip, je kunt Playmobil vrij goedkoop bestellen op www.fast2toys.nl en www.schmetstoys.nl. Vooral op grotere sets scheelt het vrij veel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dank je wel voor de tip Susan, die laatste site kende ik al, de eerste nog niet en daar ga ik zo even kijken.
Ik vind het prinsessenkasteel ook erg leuk, maar omdat het zo duur is wil ik iets kopen wat onze zoon later waarschijnlijk ook leuk vindt.
Ik vind ook zoveel leuk, maakt het extra moeilijk kiezen.
Ik vind het prinsessenkasteel ook erg leuk, maar omdat het zo duur is wil ik iets kopen wat onze zoon later waarschijnlijk ook leuk vindt.
Ik vind ook zoveel leuk, maakt het extra moeilijk kiezen.
Liadan- Ratel
M heeft voor haar verjaardag de moderne villa gekregen. Ik wilde ook iets neutraal waar ze allerijl mee kunnen spelen. Ze vind hem geweldig! Maar wel prijzig idd. Ze heeft er nu een badkamer, slaapkamer en keuken in en ze speelt er zo graag mee. Wat ik erg leuk vind is dag je er ooit novum een verdieping op kan kopen, en de zijkant uitbouwen. Ook is er een verlichtingsset te koop.
Ik ben ook helemaal weg van de dierentuin en brandweerkazerne. Dus die staan op t volgende lijstje van de kids .
Ik ben ook helemaal weg van de dierentuin en brandweerkazerne. Dus die staan op t volgende lijstje van de kids .
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hebben de dierentuin en het ridderkasteel. Beide heb ik niet nieuw gekocht, dierentuin overgenomen van collega en kasteel via marktplaats. Het is zo'n degelijk spul, dat ik eerst op marktplaats heb gekeken toen ik het kasteel wilde. Was een stuk minder kwijt en had er een aantal uitbreidingen bij. Even in een sopje en het was weer als nieuw!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Oei, wel lastig. Er is genoeg uniseks te vinden, zoals het circus, boerderij, school, manege, vakantie. Maar het gevaar met uniseks vind ik altijd, dat de kans groot is dat zowel de jongen als het meisje het net niet heel erg leuk vinden. In dat geval zal ik wat meer geld kwijt zijn en nu iets kopen voor je dochter wat zij echt heel erg leuk vindt, zodat dat het geld wel waard is. Over twee jaar weet je ook waar de interesses van je zoon liggen, en kun je weer specifiek iets voor hem kopen, wat het geld weer waard is.
Twee weken geleden hebben wij overigens van de speel-o-theek de brandweerwagen geleend, die is een groot succes. Misschien kun je ergens eerst wat Playmobil lenen, of weet je al zeker dat je dochter het heel erg leuk vindt?
Twee weken geleden hebben wij overigens van de speel-o-theek de brandweerwagen geleend, die is een groot succes. Misschien kun je ergens eerst wat Playmobil lenen, of weet je al zeker dat je dochter het heel erg leuk vindt?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Goede tip om het eerst te lenen Darius, ga ik de volgende keer zeker doen.
Dierentuin is namelijk niet echt een succes.
*Troela*- Prater
Mama1985 schreef:Goede tip om het eerst te lenen Darius, ga ik de volgende keer zeker doen.
Voor de vakantie hadden wij de Playmobil 1-2-3 dierentuin van de speel-o-theek, en daar hebben ze gewoon NIET mee gespeeld.
Darius- Ratel
Darius, je hebt helemaal gelijk. Ik denk alleen dat mijn dochter met bijv. de villa of school net zo blij zal zijn als met het prinsessenkasteel. Dus dat zal wel goedkomen .
Mijn ouders hebben de playmobil van mijn broertje nog en ze vindt het leuk om ermee te spelen, dus dat zit wel goed.
Ik denk dat ze de speeltuin heel leuk zal vinden dus die zal het sowieso wel worden, maar dan wil ik er nog iets van een huis/gebouw bij.
Handig zo'n speel-o-theek, ik vind het jammer dat wij die hier in de buurt niet hebben.
Ieniemienie, oe dat is leuk dat je 'm kan uitbreiden, dan kan ze altijd nog uitbreidingen vragen, ik ga eens zoeken naar de villa!
Mama1985, ik houd marktplaats al goed in de gaten, heb nog niet echt iets kunnen vinden in de buurt, maar wacht gewoon nog even af. Ik vind wel dat er nog veel voor gevraagd wordt.
Mijn ouders hebben de playmobil van mijn broertje nog en ze vindt het leuk om ermee te spelen, dus dat zit wel goed.
Ik denk dat ze de speeltuin heel leuk zal vinden dus die zal het sowieso wel worden, maar dan wil ik er nog iets van een huis/gebouw bij.
Handig zo'n speel-o-theek, ik vind het jammer dat wij die hier in de buurt niet hebben.
Ieniemienie, oe dat is leuk dat je 'm kan uitbreiden, dan kan ze altijd nog uitbreidingen vragen, ik ga eens zoeken naar de villa!
Mama1985, ik houd marktplaats al goed in de gaten, heb nog niet echt iets kunnen vinden in de buurt, maar wacht gewoon nog even af. Ik vind wel dat er nog veel voor gevraagd wordt.
Liadan- Ratel
Ja dat is zo jammer! Hij zit nu weer in een doos, was echt een grote dierentuin. Ze hadden erg veel uitbreidingen en stond eigenlijk vooral uitgestald daar, werd ook niet echt mee gespeeld. Ik bewaar hem nog even omdat mijn dochtertje wel heel erg van de dieren is dus dan kan ik het nog een keer proberen en anders gaat hij op marktplaats!
*Troela*- Prater
Ik vind 'mijn groot woonhuis' wel veel leuker dan de moderne villa.
De school vind ik ook leuk. Wij hebben nog het oude model, die van nu is wat groter en uit te breiden met een gymzaal.
De school vind ik ook leuk. Wij hebben nog het oude model, die van nu is wat groter en uit te breiden met een gymzaal.
Susan- Lady Post-a-lot
Liadan, dan zou ik gewoon echt iets kopen voor je dochter, en dan maar over twee jaar afwachten wat je zoon leuk vindt. Misschien vindt hij Playmobil wel helemaal niet leuk en is hij meer van de houten treinbaan ofzo
Darius- Ratel
@Liadan: Ja soms word er nog erg veel voor gevraagt. Dacht ik op het eerste oog ook bij het kasteel wat ik heb, maar toen ik goed keek zaten er een aantal uitbreidingen bij. Ik heb hem toen gekocht voor 50 euro, en als ik nieuw keek kwam ik tussen de 100 en 120 uit.
*Troela*- Prater
Darius schreef:Liadan, dan zou ik gewoon echt iets kopen voor je dochter, en dan maar over twee jaar afwachten wat je zoon leuk vindt. Misschien vindt hij Playmobil wel helemaal niet leuk en is hij meer van de houten treinbaan ofzo
Eens.
Susan- Lady Post-a-lot
Onze dochter heeft vorige week het meeneempoppenhuis gekregen. Hier zitten al meubeltjes, poppetjes en accessoires bij. Super leuk!! hij kost iets van 35 euro en dan heb je dus een heel compleet iets.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
De speeltuin vind ik ook gaaf zeg!
-Ieniemienie-- Kletskop
Susan schreef:Darius schreef:Liadan, dan zou ik gewoon echt iets kopen voor je dochter, en dan maar over twee jaar afwachten wat je zoon leuk vindt. Misschien vindt hij Playmobil wel helemaal niet leuk en is hij meer van de houten treinbaan ofzo
Eens.
Jullie hebben gelijk, dat ga ik ook doen. Het prinsessenkasteel wordt het alleen niet omdat ze een ander huis net zo leuk gaat vinden en dan kan ik er altijd nog een prinses bijkopen als ze dat zou willen.
Susan vindt jouw dochter de school ook al leuk? Want ik zie dat het is ingericht met een scheikundelokaal enzo, dat lijkt me dan weer meer voor oudere kinderen.
Ieniemienie, hoe groot is de villa die jij hebt, hoeveel kamers heeft ie? En is ie ook leuk zonder uitbreidingen?
mama1985, er zitten dan vaak uitbreidingen bij inderdaad.
Liadan- Ratel
De moderne Villa heeft standaard 4 kamers.
En een stuk tuin.
We hebben ook gekozen voor het meest neutrale huis. Want ze vind welk huis dan ook zoizo erg leuk.
En in vond het grote woonhuis ook erg gaaf maar wel weer meisjesachtiger.
De groote valt mee. Vond ik ook een voordeel. Want we hebben al speelgoed genoeg wat veel plek inneemt.
Hij staat nu even op haar kamer. Omdat T het ook erg intressant vind maar ik het voor hem wat te klein spul vind.
Dit is de achterkant. Aan de voorkant is het huis dicht, met een voordeur, en een echte deurbel.
En aan de zijkant it een stukje tuin met terras waar ook een tuinzet en bbq voor bij zit.
Dit is de voorkant:
En een stuk tuin.
We hebben ook gekozen voor het meest neutrale huis. Want ze vind welk huis dan ook zoizo erg leuk.
En in vond het grote woonhuis ook erg gaaf maar wel weer meisjesachtiger.
De groote valt mee. Vond ik ook een voordeel. Want we hebben al speelgoed genoeg wat veel plek inneemt.
Hij staat nu even op haar kamer. Omdat T het ook erg intressant vind maar ik het voor hem wat te klein spul vind.
Dit is de achterkant. Aan de voorkant is het huis dicht, met een voordeur, en een echte deurbel.
En aan de zijkant it een stukje tuin met terras waar ook een tuinzet en bbq voor bij zit.
Dit is de voorkant:
-Ieniemienie-- Kletskop
Bedankt voor de foto Ieniemienie, nu ik M. er zo naast zie zitten kan ik me beter voorstellen hoe groot het huis is. Ziet er leuk uit!
Liadan- Ratel
Liadan schreef:
Susan vindt jouw dochter de school ook al leuk? Want ik zie dat het is ingericht met een scheikundelokaal enzo, dat lijkt me dan weer meer voor oudere kinderen.
Ja, ze vindt de school wel leuk, ik denk dat dat soort details niet zoveel uitmaken. Ik denk dat als je geïnteresseerd bent in scheikunde, je sowieso al aan de oude kant wordt voor Playmobil. Waarschijnlijk hebben ze dat alleen gedaan omdat scheikunde nou eenmaal meer tot de verbeelding spreekt dan rekenles.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik was vroeger echt helemaal dol op Playmobil!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Ik was vroeger echt helemaal dol op Playmobil!
+1 bij mijn opa en oma speelde ik daar heel veel mee.
Mijn vriend is minder enthousiast maar ik denk dat mijn zoontje t wel leuk zal vinden.
Gast- Gast
Ik zag in de Bart Smit folder gisteren een Playmobil meeneemziekenhuis staan voor 29,95 en de compleet ingerichte school voor €69,95 ipv 99,95.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Playmobil
» Playmobil
» Playmobil-speeldagen
» Wat is leuk van Playmobil?
» Sinterklaas van lp of playmobil?
» Playmobil