Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Playmobil

+2
Novalee
M@niek
6 plaatsers

Ga naar beneden

Playmobil Empty Playmobil

Bericht  M@niek zo 12 mei 2013 - 9:25

Voor welke leeftijd is playmobil echt leuk? Die kleine onderdeeltjes is denk ik niet handig voor een kind van 3 jaar.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Playmobil Empty Re: Playmobil

Bericht  Novalee zo 12 mei 2013 - 9:27

Je hebt Playmobil 1-2-3, dat is speciaal voor jongere kinderen. N. heeft de dierentuin en dat is een héél groot succes!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  M@niek zo 12 mei 2013 - 9:29

Maar zijn ze daar dan weer niet te snel te groot voor?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee zo 12 mei 2013 - 9:36

Ik denk dat dat wel meevalt. In die dierentuin bijvoorbeeld, zitten veel dieren. Daar kan ze als ze vier is ook nog gewoon mee spelen. Het enige wat nu anders is, is dat er geen kleine dingetjes bijzitten en dat de armen van de poppetjes niet bewegen. De benen wel. Dus die poppetjes kunnen ze ook mee blijven spelen.

Deze heeft ze

Playmobil 515olbrnz9l_sl500_aa300_2
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tania zo 12 mei 2013 - 9:38

J. heeft van de week Playmobil gehad voor zijn verjaardag. Alle hele kleine dingetjes heb ik apart gehouden (vooral vanwege M.) met de rest speelt hij gewoon en hij vindt het geweldig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 9:39

Yrsa speelt met Playmobil vanaf dat ze twee is. De heel kleine onderdeeltjes haal ik er nog wel uit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne zo 12 mei 2013 - 9:39

N. heeft voor Sinterklaas het Playmobil meeneemhuis gekregen, ze vond het gelijk erg leuk. De kleine onderdelen heb ik weggehaald, ze speelt dus alleen met wat poppetjes en meubels. Dit is voor haar al voldoende. Ik heb zitten twijfelen tussen die peuterversie van Playmobil maar toch besloten die niet te doen. Als je de kleine onderdelen weghaald en goed bewaart is het voor deze leeftijd al erg leuk!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:41

Thije speelt ermee sinds kerstmis, toen was hij bijna 2,5. Ook de kleine stukjes want hij heeft eigenlijk nooit dingen in zijn mond gestopt (behalve klei Wink ).

Afgelopen donderdag hebben we een groot fort gehaald met kanonnen en soldaatjes. Hij vindt het helemaal geweldig!

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 9:43

Yrsa doet de kleine dingetjes ook niet in haar mond, Ezra doet wel nog steeds dingen in zijn mond (ook klei inderdaad, terwijl die smaak echt zo vies is, heb het laatst een keer per ongeluk in mijn mond gekregen). Maar ik berg ze daarnaast ook op omdat ze anders alleen maar kwijt raken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:45

Susan schreef:Yrsa doet de kleine dingetjes ook niet in haar mond, Ezra doet wel nog steeds dingen in zijn mond (ook klei inderdaad, terwijl die smaak echt zo vies is, heb het laatst een keer per ongeluk in mijn mond gekregen). Maar ik berg ze daarnaast ook op omdat ze anders alleen maar kwijt raken.

Ja, daar heb je wel een punt. Maar als ik het ga bewaren raak ik het waarschijnlijk ook kwijt, of ik vergeet het. Nu hebben ze er wat aan. Mocht het verdwijnen dan is dat pech Wink

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 9:47

Dat is ook waar. Ik berg het altijd op in een speciaal doosje, al haar prinsessenspulletjes zitten in een koekblikje en alle andere losse spulletjes in de oplegtruck van de Playmobil-vrachtwagen. Ze had ook een heel leuk schatkistje met kleine gouden muntjes, die had ik wel neergezet in de vensterbank waar ze er altijd mee speelt, maar ze waren binnen no-time allemaal verdwenen, grotendeels in de stofzuiger vrees ik (via de grond dan).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee zo 12 mei 2013 - 9:47

De normale kopen en dan de kleine dingen nog even apart houden kan natuurlijk ook, daar had slimme ikke niet aan gedacht. N. stopt nog regelmatig dingen in haar mond dus ik durfde het niet aan. Die dierentuin was toen flink afgeprijsd dus vandaar dat we die gekocht hebben toen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:49

Haha dat schatkistje hebben wij ook. Ze doen hem meestal op slot om de schat te beschermen. En als ze eruit vallen rapen ze de muntjes wel op (dat doen ze anders nooit, opruimen..). Stelletje eksters.

Gast
Gast

Bericht  M@niek zo 12 mei 2013 - 9:50

De dierentuin heeft ze al van duplo en daar zitten al heel veel dieren bij. Dan ga ik toch die villa kopen voor dr verjaardag en vantevoren de kleine onderdeeltjes maar apart houden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 9:50

Minneke schreef:Haha dat schatkistje hebben wij ook. Ze doen hem meestal op slot om de schat te beschermen. En als ze eruit vallen rapen ze de muntjes wel op (dat doen ze anders nooit, opruimen..). Stelletje eksters.

Had je ook de Prinsessen Adventkalender of zit het schatkistje ook ergens anders bij?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:59

Susan schreef:
Minneke schreef:Haha dat schatkistje hebben wij ook. Ze doen hem meestal op slot om de schat te beschermen. En als ze eruit vallen rapen ze de muntjes wel op (dat doen ze anders nooit, opruimen..). Stelletje eksters.

Had je ook de Prinsessen Adventkalender of zit het schatkistje ook ergens anders bij?

Dat zat dus ook bij het fort dat we donderdag hebben gekocht.

Ik had laatst nog een topic geopend over Thije en zijn vrouwelijke kanten. Afgelopen woensdag ging ik met de kinderen naar een orthopedagoog die bij ons op kantoor een praktijk heeft. Met name voor Fenne, maar Thije was er ook gezellig bij. Zij heeft twee wanden helemaal vol staan met poppetjes, dingetjes en freubeltjes. En het grappige was dat Thije direct afdook op de superstoere, mannelijke poppetjes (ridders, piraten, actionmens etc). Toen bedacht ik me dat we eigenlijk helemaal niet van die stoere dingen in huis hebben. Dat hebben we dus maar direct rechtgezet Wink.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 10:06

Op zich wel flexibel van hem dat hij met meisjes- als met jongensspeelgoed even leuk kan spelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan zo 12 mei 2013 - 17:36

Y. heeft playmobil gehad toen ze 4 werd, maar ik weet zeker dat ze het al veel eerder leuk had gevonden. K. speelt ook al veel met de playmobil van zijn zus, hij vindt de kleine dingetjes het leukst en kan heel lang bezig zijn met alle bloemetjes van de plantjes aftrekken en ze dan weer ergens in doen en weer uithalen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven