Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Playmobil

4 plaatsers

Ga naar beneden

Playmobil Empty Playmobil

Bericht  Annie24 za 3 aug 2013 - 0:35

Begin november krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Daarom ben ik nu al bezig met sint/kerst en verjaardagscadeautjes (januari) uitzoeken en het liefst ook kopen en doorgeven aan familie zodat ik dat straks niet meer moet doen en we ons op het nieuwe huis kunnen richten.

Y. heeft genoeg Duplo dus willen we graag Playmobil geven. Van ons krijgt hij dan 1 groot gebeuren en van familie kunnen we dan kleinere dingen vragen die daar bij horen.

Ik heb alleen géén idee wat, want er is zo veel keus! :O 

Ik zat zelf aan de serie Wild Life te denken met wilde dieren enzo. Mijn vriend wil graag piraten (maar daar vind ik Y. nog te jong voor op één of andere manier) of dingen van de serie City Action, maar dat zijn vooral auto's (politie, brandweer e.d.) en dat heeft hij nu ook al, alleen dan niet van Playmobil.

Wat voor serie/groot iets hebben jullie van Playmobil en wordt er veel mee gespeeld?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Playmobil Empty Re: Playmobil

Bericht  Liadan za 3 aug 2013 - 0:39

Kian speelt veel met de speeltuin, hij vindt het vooral leuk om de poppetjes van de glijbaan af te laten glijden en om de zweefmolen uit elkaar te halen laughcry . Het prinsessenkasteel van zijn zus vindt hij ook erg leuk, maar ik neem aan dat je die niet voor Y. gaat kopen.

Laatst aangepast door Liadan op za 3 aug 2013 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annie24 za 3 aug 2013 - 0:43

ach, ik ben de moeilijkste niet hoor. Papa wel wbt roze en 'meisjesspeelgoed' Laughing Hoeveel moeite ik wel niet heb moeten doen om zo'n stoffen aankleedpop met vetertjes in de schoentjes in huis te krijgen Twisted Evil 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  -Ieniemienie- za 3 aug 2013 - 1:32

Wij hebben voor M de moderne villa.
We wilde graag een huis voor haar kopen. En omdat ze een broertje heeft hebben we voor iets neutraals gekozen zodat ze er allebij veel mee spelen. Er word erg veel mee gespeeld!

Ook hebben we het zwembad wat hier een groot succes is. Vooral als ik er echt water in doe.
De speeltuin hebben we ook en spelen ze ook veel mee.

M heeft nu voor haar verjaardag een rode familieauto met caravan erachter gekregen. Deze is ook erg leuk!

Edit: Aan mij heb je ook niks. Ik vind eigenlijk alles leuk Laughing
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Nijntje za 3 aug 2013 - 2:01

Je moet ff de site van intertoys in de gaten houden en bij blokker speelgoed. Veel kortingen daar. Wij hebben zelf ook iets van wild life gekocht van 50 euro voor 30. Zo wordt het leuk. En inderdaad met verjaardag en Sint/ kerst elke keer uitbreidingen sparen. 

Thuis hebben wij inmiddels ook al een hoop, manege, camper, vliegtuig, indianen set met heel veel paardjes smile Mijn kleine meid speelt er heerlijk mee. 
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Liadan za 3 aug 2013 - 3:55

Oja, het zwembad hebben wij ook en die vinden ze allebei erg leuk, vooral inderdaad als we er water in doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 3 aug 2013 - 6:42

We gaan voor het wilde dieren thema smile 

Toevallig sprak ik net mijn moeder en die had in een folder een supergrote hijskraan zien staan die ze graag willen geven (mijn vader werkt op een hijskraan) dus die krijgt hij ook.

Is toch eigenlijk niet te geloven; het is buiten bloedheet en ik zit cadeautjes uit te zoeken voor de sint/kerst laughcry 

Nijntje; ik had het gezien idd smile Heb ook al op mp zitten kijken, maar daar vragen ze voor veel dingen ook de hoofdprijs hier in de omgeving (wil zoiets als playmobil wel ophalen zodat ik het eerst kan zien) dus dan kan ik het net zo goed nieuw kopen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan za 3 aug 2013 - 6:45

Leuk de wilde dieren van playmobil! 
Met playmobil moet je wel een beetje geluk hebben als je het op marktplaats koopt want het is inderdaad vaak nog duur. De speeltuin heb ik toen redelijk goedkoop kunnen kopen via marktplaats.
Enne, ik heb ook al voor allebei een sinterklaascadeautje in de kast liggen. Ik ga ook langzaam aan weer een beetje verzamelen als ik leuke aanbiedingen zie.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven