Altijd een staande ovatie? of blijf je wel eens zitten?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Altijd een staande ovatie? of blijf je wel eens zitten?
Net naar het theater geweest en de voorstelling viel me tegen, er waren leuke dingen maar ook saaie stukken en niet al te spectaculaire dingen. In de rij voor me liepen tussen door wat mensen weg en ik had ook van andere mensen de indruk dat ze het niet zo bijzonder vonden. Er werd tussendoor niet al te veel geapplaudisseerd. Na de voorstelling bleven veel mensen in eerste instantie dan ook zitten tijdens het applaudisseren maar op het moment dat er dan een paar mensen gaan staan gaat vervolgens de rest ook staan voor een staande ovatie. Ik ben - lekker principieel- blijven zitten omdat ik de voorstelling geen staande ovatie waard vond.
Geef jij altijd een staande ovatie? Vind je dat nodig?
Geef jij altijd een staande ovatie? Vind je dat nodig?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Altijd een staande ovatie? of blijf je wel eens zitten?
Bij de shows waar ik heen ga is dat cool, nog meezingen of dansen of nog grapjes, dus ja, ik doe dat tot nu toe wel.
Gast- Gast
Nee ik geef ook niet altijd een staande ovatie eigenlijk...soms valt het zwaar tegen ( en blijft iedereen zitten) maar bij echte dingen zoals Wicked etc uiteraard wel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik iets een staande ovatie waard vind, geef ik dat. Tuurlijk, zal me niet heel cool voelen, als ik in m'n remi sta, maar goed, dat is dan niet anders...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind het wel heel zuur om principieel te blijven zitten Maar als het goed voelt voor je!
Gast- Gast
Ik vind dat er wel een verschil zit tussen staand klappen en een staande ovatie.
Bij een staande ovatie klap ik 3 x zo hard en word er meestal nog gejoeld en gejuicht. Bij staand klappen staan mensen netjes te applaudisseren zodat ze daarna direct kunnen vertrekken.
Gezien ik toch op moet staan, kan het best voorkomen dat ik sta te klappen, maar als ik het echt geweldig vond ben ik wel een stuk luidruchtiger.
Gast- Gast
Ik vind het wel zo beleeft om even op te staan en te klappen. Vooral als de rest het ook doet, ik hoef niet per se zo'n statement te maken. Ook al vond ik het niet leuk, de mensen die de voorstelling gaven hebben ongetwijfeld hun best gedaan er iets leuks van te maken.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik vind het wel zo beleeft om even op te staan en te klappen. Vooral als de rest het ook doet, ik hoef niet per se zo'n statement te maken. Ook al vond ik het niet leuk, de mensen die de voorstelling gaven hebben ongetwijfeld hun best gedaan er iets leuks van te maken.
Eens.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Zero schreef:
Ik vind dat er wel een verschil zit tussen staand klappen en een staande ovatie.
Bij een staande ovatie klap ik 3 x zo hard en word er meestal nog gejoeld en gejuicht. Bij staand klappen staan mensen netjes te applaudisseren zodat ze daarna direct kunnen vertrekken.
Gezien ik toch op moet staan, kan het best voorkomen dat ik sta te klappen, maar als ik het echt geweldig vond ben ik wel een stuk luidruchtiger.
Hier hetzelfde
Gast- Gast
Dat ligt eraan..
Als de sfeer goed is etc wel.
Zou niet als enige opstaan en uitgebreid gaan klappen
Als de sfeer goed is etc wel.
Zou niet als enige opstaan en uitgebreid gaan klappen
Leesaa- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 31-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij altijd nog eens doen?
» zelfstandig zitten/ zelf gaan zitten.