Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

4 plaatsers

Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  Viva vr 21 sep 2012 - 2:54

Zijn die kwalitatief goed?
Fijn?

Ik loop me al lang te vergapen aan een lief luiertas, die nieuw 89,99 is, of ,95.
Nu keek ik vandaag toevallig of de kleur roze die erin zit, lijkt op de kleur roze van de aanvullende bekleding van de bugaboo, blijkt die hetzelfde te zijn, en doordat ik net het topic las over de mazzeldagen prenatal/babydump keek ik op de site van babydump, heeft ie 25% korting op de lief tassen!
Dus als deze goed bevalt, denk ik dat ik hem mooi koop Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  PiP vr 21 sep 2012 - 3:34

Ik heb hem, opzich een fijne tas qua gebruik. Mis alleen iets waarmee je hem aan de wandelwagen vast kan maken, zitten geen drukknopen oid om hem mee op te hangen, dus hij moet met de volle lengte hangen.

Kwalitief, bij mij was het stiek om de knoop als snel losgeraakt en 1 zo`n "draaischarnier" van de schouderband is kapot.

Ik heb ook een Joolz tas, deze past gewoon beter bij mij wandelwagen, maar als ik iets meer mee moet nemen dan de standaard dingen dan is de Joolz tas wel vrij klein en vind ik de Lief! tas fijner.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  Viva vr 21 sep 2012 - 3:37

Ok, super, bedankt voor je antwoord!

Ik wil meestal wel veel meenemen (ook voor mezelf erin, of voor onze dochter), dus dan komt dat wel goed uit.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  Flip Fluitketel vr 21 sep 2012 - 3:42

Ik wil ook een Lief! tas gaan aanaschafen. Heb je ING als bank? Dan kan je in de rentepunten winkel een Lief! tas (de dots tas in rood/roze) voor 5000 rentepunten en 50,- kopen. Ik ga hem via de ING van de week kopen. Weet natuurlijk niet of je deze tas bedoelde.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  PiP vr 21 sep 2012 - 3:51

Ik had het trouwens over dit model:
lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Images?q=tbn:ANd9GcSDUbHD5nBB6pQTcH0EFFzqY90NIRDG3fR2pO0xrwbTEm_cKBDneg

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  Flip Fluitketel vr 21 sep 2012 - 3:52

Deze tas bedoel ik.
lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? 51098721

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  Muppetje vr 21 sep 2012 - 4:31

Ik heb via de ING de groene, heb m alleen nog niet gebruikt, ben alleen nog maar hele kleine stukjes weg geweest

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lief luiertas, zijn die kwalitatief goed? Empty Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum