lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?
Zijn die kwalitatief goed?
Fijn?
Ik loop me al lang te vergapen aan een lief luiertas, die nieuw 89,99 is, of ,95.
Nu keek ik vandaag toevallig of de kleur roze die erin zit, lijkt op de kleur roze van de aanvullende bekleding van de bugaboo, blijkt die hetzelfde te zijn, en doordat ik net het topic las over de mazzeldagen prenatal/babydump keek ik op de site van babydump, heeft ie 25% korting op de lief tassen!
Dus als deze goed bevalt, denk ik dat ik hem mooi koop
Fijn?
Ik loop me al lang te vergapen aan een lief luiertas, die nieuw 89,99 is, of ,95.
Nu keek ik vandaag toevallig of de kleur roze die erin zit, lijkt op de kleur roze van de aanvullende bekleding van de bugaboo, blijkt die hetzelfde te zijn, en doordat ik net het topic las over de mazzeldagen prenatal/babydump keek ik op de site van babydump, heeft ie 25% korting op de lief tassen!
Dus als deze goed bevalt, denk ik dat ik hem mooi koop
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Re: lief luiertas, zijn die kwalitatief goed?
Ik heb hem, opzich een fijne tas qua gebruik. Mis alleen iets waarmee je hem aan de wandelwagen vast kan maken, zitten geen drukknopen oid om hem mee op te hangen, dus hij moet met de volle lengte hangen.
Kwalitief, bij mij was het stiek om de knoop als snel losgeraakt en 1 zo`n "draaischarnier" van de schouderband is kapot.
Ik heb ook een Joolz tas, deze past gewoon beter bij mij wandelwagen, maar als ik iets meer mee moet nemen dan de standaard dingen dan is de Joolz tas wel vrij klein en vind ik de Lief! tas fijner.
Kwalitief, bij mij was het stiek om de knoop als snel losgeraakt en 1 zo`n "draaischarnier" van de schouderband is kapot.
Ik heb ook een Joolz tas, deze past gewoon beter bij mij wandelwagen, maar als ik iets meer mee moet nemen dan de standaard dingen dan is de Joolz tas wel vrij klein en vind ik de Lief! tas fijner.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ok, super, bedankt voor je antwoord!
Ik wil meestal wel veel meenemen (ook voor mezelf erin, of voor onze dochter), dus dan komt dat wel goed uit.
Ik wil meestal wel veel meenemen (ook voor mezelf erin, of voor onze dochter), dus dan komt dat wel goed uit.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik wil ook een Lief! tas gaan aanaschafen. Heb je ING als bank? Dan kan je in de rentepunten winkel een Lief! tas (de dots tas in rood/roze) voor 5000 rentepunten en 50,- kopen. Ik ga hem via de ING van de week kopen. Weet natuurlijk niet of je deze tas bedoelde.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had het trouwens over dit model:
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Deze tas bedoel ik.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb via de ING de groene, heb m alleen nog niet gebruikt, ben alleen nog maar hele kleine stukjes weg geweest
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lief zijn jullie dan?
» Doen.. of toch maar lief zijn?
» Wat zou een goed alternatief zijn?
» Welke ovulatietesten zijn goed?
» Goedkope luiers die ook goed zijn.
» Doen.. of toch maar lief zijn?
» Wat zou een goed alternatief zijn?