Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lief zijn jullie dan?

+23
SarahKey
Paper Crown
Jade
Flippin' Bitch
Sterre
Lady1984
Silver
minoessepoes
Twellie
kwak
Caroow
Steep
Lavendel
studiebol
Arwyn
CCC
Printje
Muis
Kaboutertje
Rush
SoGood
Caulfield
Marin
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lief zijn jullie dan? Empty Hoe lief zijn jullie dan?

Bericht  Marin di 24 apr 2012 - 23:10

Ik lees heel veel over al die lieve vriendjes van ons, maar hoe lief zijn wij eigenlijk voor hen? Doe jij vaak ook zomaar iets liefs? Zou jij zomaar naar de Mac racen als hij zin heeft in een McKroket? Laat jij lieve briefjes achter voor hem? Of verras je 'm wel eens?

Vertel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lief zijn jullie dan? Empty Re: Hoe lief zijn jullie dan?

Bericht  Caulfield di 24 apr 2012 - 23:14

Ik ben niet zo lief van nature, geloof ik. Maar ik doe mijn best. Nu ik thuis ben en dus meer tijd heb, maak ik vaak zijn lievelingsgerechtjes klaar. Dan tweak ik de recepten net zo lang tot ik bijvoorbeeld de allerlekkerste kip uit de oven heb. Daar maak ik hem heel blij mee.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Bericht  SoGood di 24 apr 2012 - 23:14

Gisteren lag er voor hem nog een fotokaartje van ons in de brievenbus met "Happiness is being in love with your best friend"

Ook maak ik zijn lievelingskoekjes, maar ik alles netjes schoon (dar maak ik hem helemaal blij mee, haha) Wij zijn beiden best wel attent naar elkaar. Blijft leuk. Gewoon met kleine dingetjes hoor, briefjes enzo..

Oja, en vertellen tegen mijn vriendinnen waar hij bij zit hoe sexy hij eruit ziet in zijn nieuwe blouse. Very Happy

Laatst aangepast door Sogood op di 24 apr 2012 - 23:16; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 23:16

Ik ben heel lief! Ik neem vaak iets lekkers voor hem mee en ga ook gerust naar de Mac `s avonds laat. Ik smeer z`n broodjes en breng hem regelmatig ontbijt op bed.

Ik koop ook regelmatig iets kleins voor hem, een geinige boxershort ofzo. Vind hij ook leuk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Kaboutertje di 24 apr 2012 - 23:16

Ik ben denk ik heel lief I love you
Ik houd ervan om mijn vriend te verrassen met kleinigheidjes, of ik laat een lief briefje bij hem thuis achter. Ik zorg voor drinken wat hij lekker vindt etc..Gewoon de kleine dingetjes smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Marin di 24 apr 2012 - 23:17

Ik vind zelf altijd dat ik wel wat liever voor 'm mag zijn namelijk! Ben ik al wel, natuurlijk, maar soms is ie zooo lief voor me, dat ik vind dat ik ook wel eens lieve, leuke dingen mag doen.

Ik laat wel eens lieve briefjes achter, op het whiteboard of gewoon bij z'n bed. Zo had ik laatst 'Happy 9 month anniversary, cheesy, I know' op het bord geschreven. Ik doe vaak de afwas net even voordat ik de deur uit ga, zodat ie dat niet meer hoeft te doen als ie thuis komt uit z'n werk. Kleine dingetjes waarvan ik hoop dat ie het waardeert.
Oh en haha, vaak zegt ie als ie net in bed ligt van 'oh shit, dit en dit vergeten,' en dan sta ik altijd op om dat voor hem te doen. Dan verklaart ie me echt voor gek, omdat ie dat net zo goed zelf kan doen, maar nee hoor, doe ik met liefde uiteraard Wink

Van m'n reisjes neem ik vaak iets geks en lekkers te eten mee. Dat past echt bij 'm, gekke kruidjes of sausjes en laatst zelfs rendiervlees. Maar ik zou zo graag echt eens iets groters willen doen, maar goed, daar heb ik ook het budget nog niet voor. Ik ga 'm nog wel een keer 'spontaan' mee uiteten nemen (heb het restaurantje allang uitgezocht), maar wacht nog even tot ik genoeg geld heb.

Als ik eerder wakker ben, maak ik wel eens een fruitschaaltje wat ik op bed breng. Andersom maakt hij juist vaker croissantjes, ook erg lekker.

En verder wil ik dolgraag gewoon een keer iets lekkers voor 'm bakken omdat ik weet dat ie dat leuk zou vinden, maar dat is handiger als we eenmaal samenwonen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 23:20

Ja Marin, iets voor hem bakken is ook leuk, dat doe ik ook wel eens. Een lekkere cake en die neemt hij dan mee naar z`n werk, collega`s ook weer blij haha. Lekker burgerlijk :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 0:11

Haha! Laatst zat hij niet zo lekker in zijn vel dus had ik lekkere dingen voor hem gehaald en een spoor van lieve briefjes naar de lekkere dingen achtergelaten voor als hij thuis kwam (ik was er toen niet meer).

Toen ik een tijdje geleden op weg naar huis was 's avonds laat heb ik een quarterpounder voor hem meegenomen omdat hij die dag had gezegd dat hij daar zin in had (dude, nu klinkt het alsof we altijd junkfood eten hahaha!).

Ook wist ik dat hij graag een rayban wayfahrer wilde dus die heb ik laatst voor hem gekocht toen we 1,5 jaar samen waren. Dat was de dichtstbijzijnde "reden" om een cadeautje te kopen hahaha.

Verder wordt hij heel blij als ik dingen schoonmaak dus zorg ik als ik tijd heb dat er een schoon en opgeruimd huis op hem wacht.

Gister was hij een beetje gestresst en toen lag ik in een leuk setje op hem te wachten toen hij thuis kwam uit zijn werk..

Bijna elke ochtend maakt degene die het eerst op moet staan lekker cappuccino en een ontbijtje voor de ander.

Ik vind het leuk om leuke/lieve dingen voor hem te doen!

Gast
Gast

Bericht  Muis wo 25 apr 2012 - 0:24

Rush schreef:Ja Marin, iets voor hem bakken is ook leuk, dat doe ik ook wel eens. Een lekkere cake en die neemt hij dan mee naar z`n werk, collega`s ook weer blij haha. Lekker burgerlijk :P

Hahaha hier nog zo'n burgelijk vrouwtje. laughcry
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 0:48

Ik vind mezelf meestal ook wel erg lief voor hem. Ga geregeld wat straten om om bijv een broodje voor hem te halen en ik stop soms briefjes in zijn jaszak of tas ofzo. Ik hou altijd wel rekening met hem wat hij lekker vindt en dan haal ik dat in huis.

De tijd van sexy setjes is hier vrijwel voorbij hahhaa. Zie mezelf al liggen met een rennende peuter erbij Laughing
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 2:22

Ik ben best wel lief voor hem. Als hij bijv. formule 1 aan het kijken is, maak ik lekkere broodjes voor hem klaar en breng ik hem iets te drinken. 's Ochtends als mijn vriend iets later is dan ik, dan maak ik wel eens zijn lunchpakket klaar. Ik strijk zijn nette overhemden als hij een afspraak heeft op zijn werk. Dat soort dingetjes..

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 25 apr 2012 - 2:52

Ik ben superlief voor hem Hoe lief zijn jullie dan? 2474380249 haha!

Nee, denk dat ik wel aardig in de buurt kom dat ik lieve dingen doe voor hem... Breng hem vaak heen en weer naar het werk, breng hem zijn lunch vaak nog even na, zorg dat ik dingetjes voor hem haal die hij nodig heeft (ook voor het werk), zorg dat zijn medicijnen altijd optijd binnen zijn hier, maak lekker eten voor hem, ga zo nodig nog wat lekkers voor hem halen wanneer hij weer eens trek heeft na het eten enz. Koop soms ook weleens wat leuks voor hem wat hij graag wilt hebben, zo heb ik vandaag toevallig 2 loten gekocht voor Q-day, die wilde hij graag... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn wo 25 apr 2012 - 2:55

Kaartjes en briefjes doe ik eigenlijk nooit. Vroeger wel gedaan, maar hij heeft daar niet zoveel mee.
Wat ik wel doe is bijvoorbeeld dingen voor hem halen in de stad omdat hij een hekel heeft aan winkelen (en ik niet, gek hè Wink) of stiekem iets lekkers bij zijn tas voor het werk in doen.
En de kleine dingetjes, als beide rondes koffie halen 's avonds als hij een drukke dag heeft gehad.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  studiebol wo 25 apr 2012 - 6:52

De briefjes en kaartjes doe ik ook minder..

Wat ik wel is doe is snoepjes in zijn koffer stoppen.. is hij helemaal blij als hij zijn koffer openmaakt Very Happy

Ik probeer atlijd lekker te koken, dat waardeert hij ook erg. Maar ook hij houd niet zo van shoppen dus als ik toch naar de stad ga neem ik wel even iets voor hem mee, scheelt hem weer. Ik regel nu tegenwoordig ook vaak de oppas zodat wij samen uit eten kunnen of ff naar de film ofzo.. vind hij ook leuk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 6:58

Ik mag wel wat liever voor hem zijn denk ik.. Razz

Maar ik weet niet zo goed hoe. Ik ben wel altijd de vrolijke noot in huis dat is ook wel veel waard toch Laughing

Maar ik heb hier ook een schoolbordje, daar ga ik ook eens wat liefs voor hem opschrijven haha.

Verder heb ik echt hulp nodig laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 25 apr 2012 - 8:02

Ik ben best wel heel lief voor hem, toen hij met scriptiestress zat heb ik doorhaal pakketje voor hem gemaakt met lekkere koffie, koekjes, redbull, snoepjes en brioche voor zijn ontbijt.
Gister heb ik nog een Donald Duck pocket voor hem meegenomen omdat hij dat leuk vind.
Verder onthoud ik altijd alle dingen waarvan hij zegt dat hij het leuk vind en die koop ik dan soms voor hem.
Wij wonen niet samen dus als hij bij mij is haal ik altijd een lekker ontbijtje en kook ik iets waarvan ik weet dat hij het lekker vind.
Tijdens zijn stage moest hij altijd vroeg op en hij ging dat alvast samen douchen. Ik smeerde dan altijd zijn brood zodat hij 's ochtends iets langer kon blijven liggen (eigenbelang Very Happy).
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Steep wo 25 apr 2012 - 8:08

Ik vind mezelf eigenlijk vrij lief. Vooral de afgelopen tijd m.b.t. zijn vrijgezellenfeest en zijn aanstaande vakantie (waar hij niks van weet en ik een boel voor heb geregeld) met zijn vrienden. Als ik tijd heb, bak ik iets voor hem, koop ik een kadootje o.i.d.

Andersom mag hij wel ietsjes meer doen vind ik haha.. Af en toe een bloemetje zou ik leuk vinden. Een kadootje of verassing uberhaupt.. Maar dat zit er niet in, zo is hij niet..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Caroow wo 25 apr 2012 - 8:10

Ik maak regelmatig croissantjes, koop veel cadeautjes en smeer vaak zijn broodjes. En ik heb een auto voor hem gekocht smile En altijd als ik kleding bestel, bestel ik ook wat voor hem.

Laatst aangepast door Caroow op wo 25 apr 2012 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kwak wo 25 apr 2012 - 8:35

soms ben ik lief, soms krijgt mijn man een briefje in zijn jas/broodtrommel als hij die meeneemt of ik verander zijn bureaublad op de computer alleen vind hij dat niet z'n goed idee.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Twellie wo 25 apr 2012 - 10:36

Ik ben eigenlijk niet zo lief / attent / romantisch.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 21:18

Hmmm, ik ben eigenlijk niet zo lief geloof ik.... Ik schrijf nog wel eens een lief kaartje of koop iets leuks/lekkers voor hem maar daar houdt het wel bij op.... Ontbijt op bed heeft 'ie denk ik de afgelopen 2 jaar niet van me gehad (terwijl ik het maandelijks toch wel krijg) en als ie ineens zin heeft in een Mackroket mag 'ie hem mooi zelf gaan halen. Ik moet maar eens wat liever worden geloof ik Embarassed

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 25 apr 2012 - 21:27

Gister vond ik zelf dat ik wel lief bezig was, ik ben speciaal om gefietst om bij de slijter zijn favoriete speciaal biertjes te halen, heb zijn overhemden (7 stuks) gestreken omdat hij daar al vanaf zondag over aan het zuchten en steunen was (normaal doen we ieder onze eigen strijk) en ik heb zijn lievelings toetje/smoothie gemaakt.

Verder leg ik inderdaad briefjes neer, probeer ik zo attent mogelijk te zijn, haal ik vaak dingen in huis die hij lekker vind enz, leg ik zijn ipad op zijn nachtkastje voor ik naar bed ga omdat ik weet dat hij hem gaat zoeken anders, dat soort kleine dingen. Echt zomaar cadeautjes kopen doen wij beide eigenlijk nooit voor elkaar.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Silver wo 25 apr 2012 - 21:28

Vergeleken de reacties hier ben ik niet zo lief. Ik neem nooit wat extra's mee, schrijf nooit wat op briefjes en kaartjes. En mocht ik dat nu ineens wel doen, zou ie denken dat ik ziek ben, of iets kwijt moet.... Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 21:43

Mijn vriend moet altijd erg vroeg beginnen, dus ik ga er tegelijk met hem uit om z'n broodtrommel te maken, zijn ontbijt en zijn medicijnen klaar te zetten (daarna duik ik er altijd weer in hoor). Soms neem ik schepsnoep mee van de kruidvat. Hij vind tumtums lekker maar de donker rode vind ie het allerlekkerst dus die probeer ik er altijd tussenuit te vissen :P

Gast
Gast

Bericht  Lady1984 wo 25 apr 2012 - 21:43

Ik merk nu ik dit topic lees dat ik helemaal niet zo lief ben. Hij is daarentegen wel heel lief. Op zaterdag ontbijten we vaak met afbakbroodjes en cappuccino, hij maakt deze vaak klaar. Ook kookt hij vaak als hij in het weekend bij mij is of ik bij hem, dat zie ik ook echt als kado want ik heb een hekel aan koken en vind dit echt een opgave om hier veel tijd en energie in te steken.

Ik stuur hem wel een kaartje met valentijn en zijn verjaardag. Dat is natuurlijk niet echt bijzonder maar hij doet het andersom niet. Ook heb ik hem eens verrast door hem op te zoeken toen hij jarig was. Andersom zou dit echt niet in hem opkomen, maar dit is door zijn drukke baan ook echt niet haalbaar.

Ik ben eerlijk gezegd al blij dat we het zo lang zo goed redden op afstand. Op de punten die ik (en ik hoop wij allebei) belangrijk vind(en) in onze relatie doen we het goed en dat vind ik heel waardevol. Er voor elkaar zijn - ook doordeweeks als we elkaar niet zien - op moeilijke momenten, leuke momenten delen, samen werken aan onze toekomst. Dat is voor mij persoonlijk het belangrijkste. Ik besef me heel goed dat dit niet vanzelfsprekend was en is. We hebben hier veel energie in gestoken (en doen dat natuurlijk nog steeds) om deze relatie te laten slagen.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: