Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project X-feest in Haren

+64
luisa
Blair
jena
Mute_
Susan
TukTuk
Burn
Makamba
Melis_je
GeKKiE
Paper Crown
Twellie
Atelier Madame
June
_Lacey_
Mint
Femmem
sterremaan
Beachgirl
Magenta
LDJ
Caroow
studiebol
Ringling
ijsjemeisje
Vogeltje
Angela_1986
Clapperdie
May
RYW
Monte
Zininzon
Printje
Chocoholic
Roza
Arwyn
GreenGrass
Mermaid
Rovine
girli
Caresses
PrimaBella
luenca
Japie
SuperGrover
Gympie
Zwerver
Sneeuwvlok
Marin
Toet
Derpy
Jade
Mari
Gizmo
Antibes
VeryCherry
Phileine
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Mida4you
Orchidee
Rush
Sarah1985
68 plaatsers

Pagina 16 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Marin vr 21 sep 2012 - 11:30

Nog steeds niks...

Wat een kutzooi Nour.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Zwerver vr 21 sep 2012 - 11:35

Wat vervelend nour!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Twellie vr 21 sep 2012 - 11:35

Oh, wat naar Marin. Het zal inderdaad waarschijnlijk niks zijn, maar ik snap dat je je druk maakt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Marin vr 21 sep 2012 - 11:40

Pfiew ze is terecht. Via via er toch achter gekomen dat ze idd bij mensen schuilt en ze kan niet naar huis, maar zit iig veilig binnen. Misschien moet ze nachtje bij die mensen blijven. Bij ons in de straat loopt ook nog tuig zei m'n stiefvader en op de hoek fikt een auto. M'n moeder is dus twee straten verder (precies daar waar t zo erg was) maar veilig binnen. En haar mobiel was leeg.
Pfff kan ik ook slapen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 11:45

Gelukkig! Slaap lekker, Marin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Mint vr 21 sep 2012 - 11:46

Marin schreef:Pfiew ze is terecht. Via via er toch achter gekomen dat ze idd bij mensen schuilt en ze kan niet naar huis, maar zit iig veilig binnen. Misschien moet ze nachtje bij die mensen blijven. Bij ons in de straat loopt ook nog tuig zei m'n stiefvader en op de hoek fikt een auto. M'n moeder is dus twee straten verder (precies daar waar t zo erg was) maar veilig binnen. En haar mobiel was leeg.
Pfff kan ik ook slapen.

Gelukkig!
Hoop dat jij ook snel goed nieuws krijgt Nour!
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat verlopen, nu ze onderweg zijn naar de binnenstad. Evil or Very Mad
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Zwerver vr 21 sep 2012 - 11:47

Gelukkig Marin, zag het inderdaad van die auto! Wat vreselijk...

Slaaplekker!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 12:15

Ik ben heel blij voor je, Marin!! smile

Beste vriend contact mee gehad zojuist en hij hoefde godzijdank niet te werken. Was toevallig wel in Haren, op het huis van z'n ouders passen. Hij is veilig; gelukkig!

Bedankt voor het medeleven; heel lief. M'n ouders zijn sowieso wel veilig - ik hoop alles rondom het huis ook nog in tact morgen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Marin vr 21 sep 2012 - 19:17

Fijn dat alles goed was Nour. Ik kreeg rond half twee een sms'je van m'n moeder dat ze weer thuis was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 19:20

Serieus, ik heb dit allemaal gemist? Lees wel wat op Facebook, maar dat het zo heftig was? :O

Marin, heb je familie in Haren? Heb alleen je laatste antwoordt gelezen omdat het topic zo lang is, sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 19:23

Fijn dat jullie van jullie vriend en moeder hebben gehoord Marin en Nour.
Wat lijkt mij dat een hel als je niks meer hoort en ze niet te pakken krijgt.

Ik kan mij zo boos maken hier over he, dat er maar gereld moet worden. Ik snap dat nooit zo goed. Had nou er een leuk feestje van gemaakt. Was het voor iedereen leuk. Ook al waren er wel heel veel mensen.

De media heeft er naar mijn idee ook teveel aandacht aan besteed de dagen er voor. Je triggert wel de mensen om toch te gaan kijken daar denk ik. Voor als ze zeggen echt niet te komen en zo. Dat lijkt mij averechts werken.

Ook moet denk ik FB het zo maken dat je hem standaard op prive hebt of alleen mensen die jij uit hebt genodigd en dat je niet hoeft aan te vinken. Want als ik goed begreep ging het daar mis.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Marin vr 21 sep 2012 - 19:23

Ja m'n moeder woont er met hele gezin, ik ben er opgegroeid. M'n moeder was gisteren op straat en moest schuilen bij mensen en konden we geen contact krijgen dus wisten niet waar ze was. Maar alles was gelukkig Oke met haar. Maar vind het zo bizar. Er liep gewoon ME door onze straat, die normaal zo rustig is.

Ik word wel echt verdrietig van die beelden. Nieuws meldt nu tientallen gewonden. Valt nog mee maar nog altijd te veel. Zo'n onzin dit.

M'n broertje wil vandaag met project clean helpen, om t dorp weer schoon te krijgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 19:33

Zo heftig zeg! Wbt dat rellen is dat nu bewust gebeurd of toch de onwetendheid van dat er echt een feest was?

Bij z'n groot 'project' ben ik niet echt in staat te geloven dat mensen niet daarheen zijn gegaan om echt alleen maar te feesten? Wel ontzettend balen dat het zo moest gaan? Misschien toch Facebook even aan zijn staart trekken om bepaalde privacy van de leden te beschermen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Paper Crown vr 21 sep 2012 - 19:54

Ik snap gewoon niet dat dit zo heeft kunnen escaleren. Wat een imbecielen ook. Ik dacht gelijk ruk met 20 brandweer wagens uit en hoge druk spuit erop. Alle straten door. Kost ook wat natuurlijk, pff! Nou succes Haren. En ik vind het meisje niet schuldig, wist zij veel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  GeKKiE vr 21 sep 2012 - 20:00

Ik heb echt vol verbazing en ongeloof zitten kijken naar de beelden op TV Noord!
Wat een stelletje debielen zeg!
Gooien met fietsen, verkeersborden, planten, te koop-borden, alles....
Ze hadden van mij wel harder mogen worden aangepakt!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 20:06

Hoe gaat het met jou en je familie, Marin? Heb je nog een beetje kunnen slapen en is iedereen weer veilig thuis nu?

Ik ben er geheel niet het type voor, maar heb echt met tranen in m'n ogen sommige beelden gezien. Jezus, doe freakin' normaal; het zijn de mooiste straten/wegen geweest die totaal een ravage zijn. Heel goede vriendin van m'n moeder woont tegenover de Appie - ze gaat er zo naartoe.

Voelde idd naar om mensen om wie je geeft (familie/vrienden) niet te pakken te kunnen krijgen. Net m'n vader gesproken en bij hen is het rondom het huis ok - alles is nog heel.

Echt heel kinderachtig misschien, maar ik werd vanochtend wakker van m'n eigen huilen. Heel raar. Die beelden deden me denken aan de rellen van jaren geleden in de binnenstad van Groningen, na een voetbalwedstrijd met die achterlijke harde kern. Grote Markt zag zwart van de ME, paarden en voetbalhooligans en het was zo snel gegaan, ik moest erdoorheen naar huis toe, net toen de massa vreselijk ging vechten met de ME - stenen gooien, flessen gooien; het leek wel oorlog. Ik werd geheel verdrukt tussen hoofdzakelijk mannen met minimaal een lengte van 1.80 tot 1.95, zeg maar. Zo beangstigend. Nog de hele dag erna last gehad van m'n ogen door de pepperspray. Er wordt geen onderscheid meer gemaakt door de ME als je tussen loopt, wat natuurlijk ook niet kan. Ik weet ook niet meer hoe ik het voor elkaar kreeg, maar kon uiteindelijk steeds verder naar rechts uitwijken en stond toen een meter naast die achterlijke relschoppers. De angst zal in m'n ogen te lezen zijn geweest en heb om hulp geroepen naar ME. Totaal niet wetend wat te doen, denk ik achteraf gezien. Ben toen onder politiebegeleiding veilig naar de Vismarkt geëscorteerd (je kon ook aan mijn kleding en hele voorkomen zien denk ik, dat ik geen relschopper was). Toen was het wel heftig, maar ik had niet verwacht dat dit nu zo naar boven zou komen na het zien van de beelden van gisteravond. Zit hier continu met zo'n net-op-het-randje-van-niet-huilen-gevoel-en-als-ik-iets-te-veel-met-ogen-knipper-rolt-er-weer-een-traan-over-m'n-wang. Raar hoe dat getriggerd kan worden. Sad Niet quoten, please.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Marin vr 21 sep 2012 - 20:16

Jemig Nour, wat heftig. Kan me voorstellen dat dat toen heel eng was en dat het nu weer boven komt. Ik ben ook echt bang in grote groepen, laatst met Prinsjesdag was ik ook op m'n hoede. hoewel ik eerder gisteren nog zei dat ik t een super grap vond en mooie actie,ben ik daar totaal op teruggekomen. Dit sloeg natuurlijk nergens op.
Het voelde echt als die anarchistische rellen die vorig jaar in Londen waren, maar dan in ons eigen dorp. Nou was het geen politiek statement gelukkig maar eigenlijk is dat nog dommer, het was echt louter vernielen om t vernielen. En het feit dat het in Haren was raakt me ook. Maar goed dat de beelden heel slecht waren, want toen ik herkenbare dingen zag, werd ik zo kwaad en verdrietig. En natuurlijk gewoon die angst dat m'n moeder er tussen was, ze was echt op steenworp afstand. Was gisteren echt aan het trillen de hele tijd. M'n broertje zusje en ik waren hele tijd aan t whatsappen.
Ik leef echt heel erg mee met alle omwonenden wiens tuinen zijn platgetrapt, de winkels waar etalages zijn ingegooid. (schoenenwinkel waar m'n zus heeft gewerkt)

Oh en fucking Hell krijg net sms'je van m'n moeder dat ze onze voorruit ook hebben ingegooid!! Oh nu moet ik wel echt bijna huilen hier in de trein. Even bellen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 20:18

aah Marin nee Sad Vreselijk zeg!!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  studiebol vr 21 sep 2012 - 20:19

Ik zat net op de de telegraaf te kijken daar bij de foto's en dan foto 17.. die jongen heeft heel zijn hoofd vol bloed, echt best rot ziet het er uit. Dan denk ik echt.. waarom heb je dat er voor over? Waarom doe je zo achterlijk dat je dit overkomt?

En tuurlijk je weet niet wat hij heeft gedaan en of hij er iets aan kan doen, maar ergens vind ik als je je daar tussen hebt begeven dat het een soort van eigen schuld is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Marin vr 21 sep 2012 - 20:22

Is vannacht gebeurd, steentjes van de oprijlaan door de ruit gegooid. M'n stiefvader zat nog binnen in de woonkamer maar gelukkig niet gewond (geloof ik, anders had ik wel gehoord)

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 20:25

Dat meen je niet, Marin. Wat erg! Wat achterlijk, asociaal en iq-loos zijn sommige mensen toch. Ik kan er net als jij ook boos van worden, maar met name verdrietig. Ik hoop echt zo dat de schade binnen bij je moeder meevalt - een huis is vaak niet ingericht op een steen die door de ramen komt. Mijn God, hoe ziek. Mijn ouders wonen in dat opzicht aan een "betere" kant als in juist van het centrum en binnenstad Groningen af. Liepen ook veel jongeren en politie, maar niet die chaos op straat zoals bij jouw familie.

Het leek ook een leuke grap, maar met wel een heel bittere nasmaak. Vriend van me zag gewoon op FB dat zijn ouderlijk huis qua tuin ook complete ravage was. Dat wil je niet zien.

Ik snap dat je gisteravond ook een echt een kutavond hebt gehad - en voor jou nu ook nog verder is gegaan. Vind het heel naar om te lezen dat jouw familie er zoveel van mee krijgt en jij daar dus logischerwijs ook bij betrokken bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Arwyn vr 21 sep 2012 - 20:27

Ik had gister met vriendinnen afgesproken. Van tevoren nog aan gedacht om even in Haren te kijken.. Tot mijn vriend belde die er even langs was gereden, toen was het al heel druk. Toen daarna de vriend van een vriendin thuiskwam en vertelde hoe het eraan toe ging, waren we blij dat we gewoon lekker thuis zaten! Snap echt niet dat er mensen zijn die het zo verpesten...

Vond trouwens Giel van 3FM vannacht ook echt weer een idioot. De grootste rellen zijn afgelopen, zegt hij doodleuk dat hij baalt dat hij er niet bij was.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 20:29

studiebol schreef:Ik zat net op de de telegraaf te kijken daar bij de foto's en dan foto 17.. die jongen heeft heel zijn hoofd vol bloed, echt best rot ziet het er uit. Dan denk ik echt.. waarom heb je dat er voor over? Waarom doe je zo achterlijk dat je dit overkomt?

En tuurlijk je weet niet wat hij heeft gedaan en of hij er iets aan kan doen, maar ergens vind ik als je je daar tussen hebt begeven dat het een soort van eigen schuld is.

Je laatste alinea ben ik het absoluut niet per definitie mee eens. Wat dacht je van bestemmingsverkeer in de vorm van personen dus hè? De sfeer sloeg opeens om; het was niet meteen al grimmig. Als je er dan tussen loopt met geheel geen kwaad in de zin, maar bijvoorbeeld onderweg naar huis, sta je wel ff raar te kijken en zou je wensen dat je er niet bij bent dat alles zo escaleert. Relatief was het gisteren ook maar een heel klein groepje mensen die erop uit waren om te rellen. Vind het knap als iemand deze ravage had kunnen voorzien.

Als ik naar m'n ouders was gegaan en 's avonds aankwam per OV, had ik er ook doorheen gemoeten, terwijl ik dus dan met een andere reden in Haren was geweest dan het feestje bijwonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Melis_je vr 21 sep 2012 - 20:34

studiebol schreef:
En tuurlijk je weet niet wat hij heeft gedaan en of hij er iets aan kan doen, maar ergens vind ik als je je daar tussen hebt begeven dat het een soort van eigen schuld is.

Daar kan je toch niet altijd wat aan doen? Niemand maakt vrijwillig haar avondwandelingetje door een rel. Ik heb er ook wel eens per ongeluk tussen gestaan en een klap gekregen. Je kunt ineens naar binnen gedrukt worden als de sfeer omslaat, zie dan nog maar eens weg te komen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  studiebol vr 21 sep 2012 - 20:36

Nour schreef:
studiebol schreef:Ik zat net op de de telegraaf te kijken daar bij de foto's en dan foto 17.. die jongen heeft heel zijn hoofd vol bloed, echt best rot ziet het er uit. Dan denk ik echt.. waarom heb je dat er voor over? Waarom doe je zo achterlijk dat je dit overkomt?

En tuurlijk je weet niet wat hij heeft gedaan en of hij er iets aan kan doen, maar ergens vind ik als je je daar tussen hebt begeven dat het een soort van eigen schuld is.

Je laatste alinea ben ik het absoluut niet per definitie mee eens. Wat dacht je van bestemmingsverkeer in de vorm van personen dus hè? De sfeer sloeg opeens om; het was niet meteen al grimmig. Als je er dan tussen loopt met geheel geen kwaad in de zin, maar bijvoorbeeld onderweg naar huis, sta je wel ff raar te kijken en zou je wensen dat je er niet bij bent dat alles zo escaleert. Relatief was het gisteren ook maar een heel klein groepje mensen die erop uit waren om te rellen. Vind het knap als iemand deze ravage had kunnen voorzien.

Als ik naar m'n ouders was gegaan en 's avonds aankwam per OV, had ik er ook doorheen gemoeten, terwijl ik dus dan met een andere reden in Haren was geweest dan het feestje bijwonen.

Oke daar heb je gelijk in. De mensen die bestemmingsverkeer waren dan uitgezonderd.(ik had er niet aan gedacht dat die daar zouden lopen, ik had dat zelf namelijk nooit gedurfd was dan ergens anders heen gegaan) De mensen die bewust naar haren toe gingen om te kijken vind ik er wel onder vallen. Als je kwam voor het leuke feestje en je merkt dat de stemming omslaat dan ga je weg. Ben je toen gebleven dan vind ik het echt je eigen schuld.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project X-feest in Haren - Pagina 16 Empty Re: Project X-feest in Haren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum