Project X-feest in Haren
+64
luisa
Blair
jena
Mute_
Susan
TukTuk
Burn
Makamba
Melis_je
GeKKiE
Paper Crown
Twellie
Atelier Madame
June
_Lacey_
Mint
Femmem
sterremaan
Beachgirl
Magenta
LDJ
Caroow
studiebol
Ringling
ijsjemeisje
Vogeltje
Angela_1986
Clapperdie
May
RYW
Monte
Zininzon
Printje
Chocoholic
Roza
Arwyn
GreenGrass
Mermaid
Rovine
girli
Caresses
PrimaBella
luenca
Japie
SuperGrover
Gympie
Zwerver
Sneeuwvlok
Marin
Toet
Derpy
Jade
Mari
Gizmo
Antibes
VeryCherry
Phileine
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Mida4you
Orchidee
Rush
Sarah1985
68 plaatsers
Pagina 2 van 21
Pagina 2 van 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Re: Project X-feest in Haren
Gizmo schreef:Wat ik niet snap he, volgens mij wordt het nu juist door al die media aandacht zo'n gedoe. Als ze dat nou niet hadden gedaan, had het volgens mij allemaal wel meegevallen.
Inderdaad, anders was er waarschijnlijk geen hond naar toe gegaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Er was eens een meisje in haren,
Dat wilde opvallend verjaren,
Ze plaatste een linkje
Maar miste een vinkje
En heel Haren zat op de blaren
Gast- Gast
Wat is er sneu?Fruity schreef:Ik vind het vooral sneu...
Ik vind het én grappig én ik vind het wel goed dat er eens zichtbaar wordt wat er kan gebeuren op internet. Ik hoop dat het leuk en gezellig blijft, dan is het een geslaagde grap. Maar zo zie je maar wat er gebeurt als je te onvoorzichtig bent op internet. Heel Nederland is op de hoogte van dat meisje en haar adres.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel grappig, als het in de buurt was zou ik er zeker heen gaan. Wel stom dat het zo mega erg opgeblazen wordt door de media, die heeft het nog 100x groter gemaakt dan Merthe ooit was gelukt. Alsof die 25.000 man daar daadwerkelijk naartoe gaan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Eucalypta schreef:Wat is er sneu?Fruity schreef:Ik vind het vooral sneu...
Ik vind het én grappig én ik vind het wel goed dat er eens zichtbaar wordt wat er kan gebeuren op internet. Ik hoop dat het leuk en gezellig blijft, dan is het een geslaagde grap. Maar zo zie je maar wat er gebeurt als je te onvoorzichtig bent op internet. Heel Nederland is op de hoogte van dat meisje en haar adres.
Sneu voor het meisje en het feit dat iedereen er zo mee aan de haal gaat. Ik woon er in de buurt en zie wat voor volk er naar toe gaat. Dat volk alleen al is al sneu. En typisch.
Gast- Gast
Dat kan, dat kan ik niet zien. Ik vind het vooral grappig. En voor dat meisje is het niet sneu, die is volgend jaar ook gewoon weer jarig. Gewoon niet zo handig om dat soort dingen openbaar te zetten. Ik denk dat vooral de media er een zooitje van maakt, als dat niet het geval was was het nooit zo uit de hand gelopen. Maar zolang alles aardig en netjes blijft vind ik het grappig. Wordt er gereld of dingen vernield, tja, dán vind ik het sneu.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Dat kan, dat kan ik niet zien. Ik vind het vooral grappig. En voor dat meisje is het niet sneu, die is volgend jaar ook gewoon weer jarig. Gewoon niet zo handig om dat soort dingen openbaar te zetten. Ik denk dat vooral de media er een zooitje van maakt, als dat niet het geval was was het nooit zo uit de hand gelopen. Maar zolang alles aardig en netjes blijft vind ik het grappig. Wordt er gereld of dingen vernield, tja, dán vind ik het sneu.
Dat het laatste gebeurd, daar kan je natuurlijk wel van uit gaan. Ik ben benieuwd wat de schade word. Maar voor hetzelfde geld blijven als die grootbekken thuis en wordt het wel een leuk feestje.
Gast- Gast
Ik vind het geniaal. Het is het dorp waar ik ben opgegroeid, weet precies waar het is. M'n broertje heeft ook gezegd op FB dat ie gaat maar gaat niet echt.
Vind het wel een mooie actie waarin duidelijk wordt hoe snel die sociale media werkt.
Vind het wel een mooie actie waarin duidelijk wordt hoe snel die sociale media werkt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maura schreef:Ik vind het wel leuk. En vooral dat het plaats vindt in Haren. Niet om iemand te beledigen, maar het is toch wel een bijzonder kakdorp. Wat zullen ze schrikken van al die mensen. Alleen dat vind ik al humor.
Want kakkers kunnen niet tegen een stootje en zijn niks gewend?
Maar wel grappig ja, dat t uitgerekend hier is.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Maura schreef:Ik vind het wel leuk. En vooral dat het plaats vindt in Haren. Niet om iemand te beledigen, maar het is toch wel een bijzonder kakdorp. Wat zullen ze schrikken van al die mensen. Alleen dat vind ik al humor.
Ik geloof wel dat ze iets gewend zijn. Maar als het altijd één en al rust is, dan kan ik me voorstellen dat ze de schrik van hun leven krijgen als er meer mensen aanwezig zijn, dan het dorp rijk is.
Gast- Gast
Joan schreef:Rush schreef:Er was eens een meisje in haren,
Ze plaatste een linkje
Maar miste een vinkje
Hulde aan Rush! Zelfbedacht of goed gekopieerd? Wie weet zet ik m vanavond nog op Facebook als dat mag.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook wel hilarisch eigenlijk! Ik kijk nu ook een live stream van een limburgse gast die naar Haren toe gaat, hij is nu op het station in Groningen. Er gaan wel vrienden van me daarheen, ik kan zelf niet, maar als ik had gekund was ik misschien ook wel gegaan, gewoon omdat het zoiets bizars is
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Goed gekopieerd. Van m`n collega, die had 'm weer van een e-klasgenoot etc. etc. etc.Marin schreef:Joan schreef:Rush schreef:Er was eens een meisje in haren,
Ze plaatste een linkje
Maar miste een vinkje
Hulde aan Rush! Zelfbedacht of goed gekopieerd? Wie weet zet ik m vanavond nog op Facebook als dat mag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maura schreef:Marin schreef:Maura schreef:Ik vind het wel leuk. En vooral dat het plaats vindt in Haren. Niet om iemand te beledigen, maar het is toch wel een bijzonder kakdorp. Wat zullen ze schrikken van al die mensen. Alleen dat vind ik al humor.
Ik geloof wel dat ze iets gewend zijn. Maar als het altijd één en al rust is, dan kan ik me voorstellen dat ze de schrik van hun leven krijgen als er meer mensen aanwezig zijn, dan het dorp rijk is.
Het is geen gated community voor bejaarden ofzo hoor ik hing vroeger ook dronken in de lokale kroeg of hockeyfeest daar ;-) niet zo groots als dit natuurlijk maar t is geen doods dorp ofzo.
Ach, het was al dagen bekend dat dit zo'n festijn werd, dus de gemeente en politie waren vast voorbereid. Ze hebben Groningen nog dichtbij ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
ww.zie.nl/project
Live stream
Live stream
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
[quote="Marin"]
Het is geen gated community voor bejaarden ofzo hoor ik hing vroeger ook dronken in de lokale kroeg of hockeyfeest daar ;-) niet zo groots als dit natuurlijk maar t is geen doods dorp ofzo.
quote]
Maar het is níet kak :')
Maura schreef:Marin schreef:Maura schreef:Ik vind het wel leuk. En vooral dat het plaats vindt in Haren. Niet om iemand te beledigen, maar het is toch wel een bijzonder kakdorp. Wat zullen ze schrikken van al die mensen. Alleen dat vind ik al humor.
quote]
Maar het is níet kak :')
Gast- Gast
Haha, Marin. Toch niet?
Groningen heeft er trouwens goed op in gespeeld met hun 'afterparty'. Je zult trouwens maar in Haren wonen en met de trein naar huis willen. Voor zover er gisteren bekend was, wilden ze de treinen laten doorrijden bij het station.
Groningen heeft er trouwens goed op in gespeeld met hun 'afterparty'. Je zult trouwens maar in Haren wonen en met de trein naar huis willen. Voor zover er gisteren bekend was, wilden ze de treinen laten doorrijden bij het station.
Gast- Gast
Ik vind het wel humor! Ik hoop wel dat het niet uit de hand gaat lopen.
Verder denk ik, heel idealistisch, dat dit een goede leerschool voor mensen is (en vooral onoplettende ouders met impulsieve kinderen) dat het heel belangrijk is je facebook op privé te zetten. Zelfs nu nog heeft dat meisje alles openbaar op haar fb. Dat is dan wel dom, maar misschien dat andere mensen er wel over na gaan denken.
Verder denk ik, heel idealistisch, dat dit een goede leerschool voor mensen is (en vooral onoplettende ouders met impulsieve kinderen) dat het heel belangrijk is je facebook op privé te zetten. Zelfs nu nog heeft dat meisje alles openbaar op haar fb. Dat is dan wel dom, maar misschien dat andere mensen er wel over na gaan denken.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik ga trouwens wel even kijken, ben wel benieuwd haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Hahaha Euc dat zei ik niet. Kak is het zeker. Maar niet dat het doods is of men nog nooit een feessie heeft gezien. Maar zó groot... Dat niet natuurlijk. Volgend weekend ga ik weer eens naar huis. Eigenlijk had ik dat dit weekend moeten doen.
Wel goed trouwens van Groningen dat zij t oppikken met after parties. Hopelijk werkt dat om de menigte daar te krijgen. Ik vind t echt grappig.
Wel goed trouwens van Groningen dat zij t oppikken met after parties. Hopelijk werkt dat om de menigte daar te krijgen. Ik vind t echt grappig.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik had het trouwens ook weleens willen hebben in mijn woonplaats. Maar goed, als ik het doe is het vooropgezet en krijg ik de rekening. Dat doen we maar niet. Maar een feessie was niet verkeerd geweest.
Gast- Gast
Ik vind het echt fantastisch, en als ik had gekund, was ik gegaan ook.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Goed gekopieerd. Van m`n collega, die had 'm weer van een e-klasgenoot etc. etc. etc.Marin schreef:Joan schreef:Rush schreef:Er was eens een meisje in haren,
Ze plaatste een linkje
Maar miste een vinkje
Haha hij is goed, heb hem ook even gepikt
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
ik begrijp niet dat er mensen moeite doen om helemaal naar haren te gaan voor een simpele verjaardag van een meisje die ze niet eens kennen. waar word dat feestje in hemelsnaam gegeven nu ze er zelf voor gevlucht is? dan is het geen verjaardagsfeest meer maar gewoon een feestje waar de gemeente weer voor kan opdraaien qua kosten en iedereen die er heen gaat denkt er niet bij naar en wat verwachten ze nou
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 2 van 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Project Haren
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op
» Day Zero Project.
» Project Catwalk
» 365 dagen project.
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op