Project X-feest in Haren
+64
luisa
Blair
jena
Mute_
Susan
TukTuk
Burn
Makamba
Melis_je
GeKKiE
Paper Crown
Twellie
Atelier Madame
June
_Lacey_
Mint
Femmem
sterremaan
Beachgirl
Magenta
LDJ
Caroow
studiebol
Ringling
ijsjemeisje
Vogeltje
Angela_1986
Clapperdie
May
RYW
Monte
Zininzon
Printje
Chocoholic
Roza
Arwyn
GreenGrass
Mermaid
Rovine
girli
Caresses
PrimaBella
luenca
Japie
SuperGrover
Gympie
Zwerver
Sneeuwvlok
Marin
Toet
Derpy
Jade
Mari
Gizmo
Antibes
VeryCherry
Phileine
Ibbeltje
kajaka88
Jeanette
Mida4you
Orchidee
Rush
Sarah1985
68 plaatsers
Pagina 5 van 21
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Re: Project X-feest in Haren
Ze bekogelen de ME, staat op nu.nl. En er is politie te paard, die iedereen bij de Stationsweg wegstuurt. Dit klinkt niet als een gezellig feestje
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
M'n moeder woont een paar straten verderop, voor zover ik begreep had ze nergens last van. Maar wat Phileine zegt klinkt niet goed. Ik whatsapp dr wel even.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo jammer dat ze het nu verpesten.
De Mobiele Eenheid treedt op in Haren. Er wordt gegooid met flessen, dranghekken, vuurwerk en andere spullen. Onbekend is met hoeveel mensen de ME aanwezig is in Haren. - Bron RTV Noord
De Mobiele Eenheid treedt op in Haren. Er wordt gegooid met flessen, dranghekken, vuurwerk en andere spullen. Onbekend is met hoeveel mensen de ME aanwezig is in Haren. - Bron RTV Noord
Gast- Gast
Het wordt nog erger, ze zijn de Stationsweg ingerend, hebben rookbommen gegooid en verkeersborden en lantaarnpalen vernield
Phileine- Kletskop
Bah! Wat ontzettend akelig!
Een feestje in de straten, ok. Maar dat ze het zo gruwelijk weten te verzieken. Zelfs ik zou van dergelijk gedrag ontzettend schrikken en bang worden.
Een feestje in de straten, ok. Maar dat ze het zo gruwelijk weten te verzieken. Zelfs ik zou van dergelijk gedrag ontzettend schrikken en bang worden.
Gast- Gast
Ik zou het echt eng vinden, al die jongeren in je tuin...Ik vind het ook wel een beetje eng, zoveel mensen en veel agressie. Ik hoop dat de ME het aan kan.
Phileine- Kletskop
RTV Noord is trouwens continu bezig met updaten.
Een bewoner vraagt zich, met de hockeystick in de hand, af waarom er niet meer ME aanwezig is: 'Je weet als gemeente dat deze groep eraan komt, en dan kom je met dit.. '
Kennelijk is er niet voldoende ME.
Een bewoner vraagt zich, met de hockeystick in de hand, af waarom er niet meer ME aanwezig is: 'Je weet als gemeente dat deze groep eraan komt, en dan kom je met dit.. '
Kennelijk is er niet voldoende ME.
Gast- Gast
Op tvnoord laten ze nu beelden zien, dat ziet er niet meer zo gezellig uit
Gast- Gast
En bedankt meisje van Facebook....geloof dr niets van dat het 'per ongeluk' was.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:En bedankt meisje van Facebook....geloof dr niets van dat het 'per ongeluk' was.
Waarom niet? Lijkt me nogal gewoon echt per ongeluk en typisch een voorbeeld van hoe snel die sociale media gaan. Lijkt me van haar toch wel echt een foutje hoor.
Marin- Lady Post-a-lot
Printje schreef:En bedankt meisje van Facebook....geloof dr niets van dat het 'per ongeluk' was.
Wat een onzin. Zij kan er ook niks aan doen dat er zoveel mensen op af komen en dat ze gaan rellen, al had ze het niet per ongeluk voor iedereen zichtbaar gezet.
Gast- Gast
Ik vind het echt een beetje van die tokkies.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik moest net naar de BP, my god wat een ProjectX verzamel drukte..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Chocoholic schreef:Ik vind het echt een beetje van die tokkies.
Wie? De mensen die op het feest zijn afgekomen? Als ze bewust aan het rellen zijn, zijn het niet de leukste mensen nee, lijkt me. Maar lijkt me niet dat AL die mensen dat bewust daar aan 't doen zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Printje schreef:En bedankt meisje van Facebook....geloof dr niets van dat het 'per ongeluk' was.
Waarom niet? Lijkt me nogal gewoon echt per ongeluk en typisch een voorbeeld van hoe snel die sociale media gaan. Lijkt me van haar toch wel echt een foutje hoor.
Een 16-jarige, of hoe oud ze is, weet in mijn ogen echt wel hoe FB werkt lijkt mij...Maar goed das een andere discussie, ik geloofde er al meteen helemaal niets van.
Printje- Lady Post-a-lot
Echt erg. Die er nu zijn ,zijn er gewoon om te rellen. Hopelijk vernielen ze niet veel
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pippa schreef:Printje schreef:En bedankt meisje van Facebook....geloof dr niets van dat het 'per ongeluk' was.
Wat een onzin. Zij kan er ook niks aan doen dat er zoveel mensen op af komen en dat ze gaan rellen, al had ze het niet per ongeluk voor iedereen zichtbaar gezet.
Die rellen kan ze niets aan doen maar het gaat me om het stukje dat ze het 'per ongeluk' gedaan zou hebben...
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Marin schreef:Printje schreef:En bedankt meisje van Facebook....geloof dr niets van dat het 'per ongeluk' was.
Een 16-jarige, of hoe oud ze is, weet in mijn ogen echt wel hoe FB werkt lijkt mij...Maar goed das een andere discussie, ik geloofde er al meteen helemaal niets van.
Nou dat moet je specifiek aangeven hoor, of je het privé, openbaar of alleen voor vrienden wil plaatsen, dat vergeet ik met sommige foto's ook wel eens te doen.
Gast- Gast
Er zijn dikke rellen en acties tegen de politie. Volgens een gewonde jongen leek het wel een oorlogssituatie
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Nyah schreef:Daar gaan de verkeersborden en lantaarnpalen
De jongen weet in ieder geval dat hij daarvoor zal gaan opdraaien. Hij staat mooi in beeld. Dom gedrag.
Gast- Gast
Marin schreef:Chocoholic schreef:Ik vind het echt een beetje van die tokkies.
Wie? De mensen die op het feest zijn afgekomen? Als ze bewust aan het rellen zijn, zijn het niet de leukste mensen nee, lijkt me. Maar lijkt me niet dat AL die mensen dat bewust daar aan 't doen zijn.
Ja, ik bedoel de mensen die duidelijk aanwezig zijn op de foto's
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Pippa schreef:Printje schreef:Marin schreef:Printje schreef:En bedankt meisje van Facebook....geloof dr niets van dat het 'per ongeluk' was.
Nou dat moet je specifiek aangeven hoor, of je het privé, openbaar of alleen voor vrienden wil plaatsen, dat vergeet ik met sommige foto's ook wel eens te doen.
Haha ja inderdaad. Of je nou 16 of 25 bent, die fout kan iedereen maken.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Project Haren
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op
» Day Zero Project.
» Project Catwalk
» 365 dagen project.
» Burgemeester van (Project X)Haren stapt op