Verwarming aan?
+52
Printje
Cow
ijsjemeisje
SoGood
Champagne
mo-lola
Sophiee
Thunder
Lilypie
Parisienne
Winegum
litllejoy
Slakje
ThinkPink
Monte
*Lookie*
Caroow
Jade
Roxi3
Mari
Shisha
Mermaid
sanne-84
Lady Starstruck
kajaka88
boekenwurm83
Kaboutertje
Atelier Madame
Jeanette
Sterre
Rush
Cheesegirl
Paper Crown
Silver
Mizz_S
Rovine
RYW
Jerry
Liz
Appeltje
Arwyn
Snoes
Angela_1986
Tania
Bliss
Linnie1985
Annemoontje
Sarah1985
Poubelle
Susan
Pandora
Rebecca
56 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Verwarming aan?
Hebben jullie de verwarming aan? Of hebben jullie daar een speciale datum voor wanneer hij aangaat of moet hij dalen tot een bepaalde temperatuur?
Ik heb het zo ongelofelijk koud en toch is het hier nog 19,5 graden. Ik heb de kaarsjes maar aangestoken. Maar als het zo doorzet, dan staat de verwarming nog voor 1 oktober aan. De officiele datum waarop de verwarming aan mag, tenzij het daarvoor al onder de 18 graden is geraakt.
Jullie?
Ik heb het zo ongelofelijk koud en toch is het hier nog 19,5 graden. Ik heb de kaarsjes maar aangestoken. Maar als het zo doorzet, dan staat de verwarming nog voor 1 oktober aan. De officiele datum waarop de verwarming aan mag, tenzij het daarvoor al onder de 18 graden is geraakt.
Jullie?
Gast- Gast
Re: Verwarming aan?
De verwarming staat hier voorgeprogrammeerd, vanaf 18.00u maakt ie het standaard 20 graden. Nu trouwens nog niet, het is hier nog warm genoeg, maar anders gaat echt wel de verwarming aan hoor, ik ga niet kou zitten lijden!
Hier staat hij nog niet aan. Ik heb geen vaste datum of temperatuur, maar meestal is het hier pas laat in het jaar. Mijn vriend is erg warmbloedig en ik probeer zoveel mogelijk te rekken door eerst lekkere dikke kleren aan te trekken.
Gast- Gast
Hier slaat de cv automatisch aan als het kouder is dan zoveel graden, dat is dus de afgelopen week al en paar keer voorgekomen. Met name dan 's ochtends en 's avonds.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb 'm eergisteren al aangezet, ik ga echt niet in de kou zitten omdat het toevallig pas september is. Ik zou 'm in juli nog wel aanzetten als ik het koud had.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nog in de ontkenningsfase, wil de verwarming nog niet aanzetten.
Lig wel onder m'n plaid op de bank.
Lig wel onder m'n plaid op de bank.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
hier gaat die pas aan als het 16 graden of minder is. En momenteel is het nog 20 hier in huis. Meestal pas vanaf half oktober ofzo gaat die aan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Nee nu zet ik de verwarming nog niet aan. Heb het maar bij vlagen ene beetje fris. Trek dan wel wat anders aan wat warmer zit. Heb al wel vanmiddag mijn dekbed verruild voor de dikkere, want snachts vind ik dan wel weer koud. Heb geen vaste datum voor wanneer de verwarming aangaat, maar doe het alleen als het onder de 18 graden komt denk ik.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Bedoel je dan 16 graden in huis? Dan hangen er al ijspegels aan mijn neus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dan had hij hier denk ik ook al aan gestaan.Susan schreef:Bedoel je dan 16 graden in huis? Dan hangen er al ijspegels aan mijn neus.
Gast- Gast
Als de verwarming niet aan staat zou het hier nu 14,5 graden zijn.. M'n fleecekleedje en dikke kleding hielpen dus al niet meer
Gast- Gast
Susan schreef:Bedoel je dan 16 graden in huis? Dan hangen er al ijspegels aan mijn neus.
Hier is het al elke keer 16 graden, dan hebben we 'm idd aanstaan. Hier springt ie onder de 19 aan. Overdag tenminste, ik heb 'm op 19 ingesteld, en 's nachts op 16 dacht ik.
Dat ik het koud heb, ok, maar de kinderen, nee, dat wil ik zeker niet.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft de houtkachel voor me aangemaakt, ik hoef alleen maar te zorgen dat er af en toe een houtblok op gegooid wordt.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik heb hem toevallig vandaag voor t eerst aangezet, brr heb t zo koud! M'n elektrische deken ligt ook alweer fijn op mn bedje Het maakt mij niet uit welke maand het is, ik heb volgens mij in juli de open haard nog aan gehad
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hier heb ik vandaag voor het eerst de verwarming aan gehad. Het was 18,5 graden en dat was toch iets te koud voor de jongste. Voor mij trouwens ook ik ben nogal een koukleum.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb 'm gisteravond ook aan gehad hoor. Volgens de thermosstaat was het 19.0 graden dus niet eens echt koud maar ik had al 'n vest aangetrokken, 'n kruik gemaakt en had het nog fris dus heb ik 'm toch maar wat hoger gezet.
Ik denk dat het ook door mijn werk komt, daar kan het érg warm zijn! Dus dan valt het zo tegen als je in een kouder huis komt...
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je pas vanaf een bepaalde temperatuur of datum de verwarming aan zou zetten... Ok, onder een bepaalde temperatuur kan ik me nog enigszins voorstellen maar een datum, waarom zou je daar rekening mee houden?
Ik denk dat het ook door mijn werk komt, daar kan het érg warm zijn! Dus dan valt het zo tegen als je in een kouder huis komt...
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je pas vanaf een bepaalde temperatuur of datum de verwarming aan zou zetten... Ok, onder een bepaalde temperatuur kan ik me nog enigszins voorstellen maar een datum, waarom zou je daar rekening mee houden?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hier staat de verwarming nog niet aan, het is nog niet koud binnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik wil hem gewoon nog niet aanzetten..
Het is hier zo'n 18 graden en ik zit met een trui aan, vest en een dekentje..
Het is hier zo'n 18 graden en ik zit met een trui aan, vest en een dekentje..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Angela_1986 schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je pas vanaf een bepaalde temperatuur of datum de verwarming aan zou zetten... Ok, onder een bepaalde temperatuur kan ik me nog enigszins voorstellen maar een datum, waarom zou je daar rekening mee houden?
Ik dacht altijd dat ik dat zelf had bedacht. Maar het blijkt bij mijn vader vandaan te komen.
Ik was daar afgelopen vrijdag, om wat boeken te halen, en de verwarming stond daar aan. En warm! Het was gewoon vies warm, want buiten was het nog niet eens zo koud buiten. Zegt mijn stiefmoeder, nadat ik daar een opmerking over maakte:"Ja, vies hè. Je weet hoe jouw vader is, de verwarming mag pas aan na 1 oktober, maar meneer had het opeens koud en de verwarming moest aan. Gewoon verbazingwekkend'. Dus ik dacht, 'Ok, dat heb ik dus niet zelf bedacht'.
Gast- Gast
gisteren is ie voor het eerst aan gegaan, anders was het echt te koud voor de jongste
Gast- Gast
Hij staat nog niet aan. Ik zit er wel aan te denken om 's avonds de openhaard aan te zetten, zodat de kou uit huis gaat.
Gast- Gast
Wij hebben nu de open haard aanstaan. Op het werk hebben we de verwarming ook al aan.
Het was hier 17 graden dus brrr!
Het was hier 17 graden dus brrr!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Het is hierbinnen nog 21 graden maar toch heb ik het koud. De verwarming gaat pas aan als het onder de 18 wordt dus voor nu een lekker dekentje en een sjaal om
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik zit lekker onder mijn dekentje ook lekker warm! Maar ik geloof dat deze zo is afgesteld dat mocht hij onder een bepaald aantal graden komen hij dan aangaat.
Gast- Gast
Ik wilde m ook pas vanaf oktober aan (iets psychisch/ontkenningsfase/"wat dan als t écht koud wordt"), maar mn vriend heeft m gister aangezet en vanmiddag weer. Ik heb nu kaarsen aan en de thermostaat weer naar beneden
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: