Geven jullie....
+31
Mamsie
Dolphinne
Wennebellah
minoessepoes
loura
Rumble
TukTuk
Roze Roos
Sweety
Guus
Effie_O
VeryCherry
Prosecco
Jeanette
Inge
Lady4
smooch
Summerlovin
Monte
Sjors
Arwyn
ButterflyEffect
Blond
Angela_1986
Carra
Rovine
LoveMusic
Janelie
Jezzie
Maaike
Qiara
35 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Geven jullie....
Ik heb het gister gedaan, vond het zo zielig dat ze in de kou stonden te wachten. Maar ik kreeg geen blik waardig.
Gast- Gast
nee, nooit
deed afgelopen zaterdag boodschappen en had een kar redelijk vol voor de week. staan ze daar te gillen vanaf 5 meter 'Mag ik JE voetbalplaatjes?' dus ik zeg als ik eenmaal buiten ben met mn tassen 'sorry jongens, ik heb ze niet' krijg ik als reactie 'echt wel! je hebt onwijs veel boodschappen! k*twijf!'
dacht dat ik in een nette buurt woonde...
deed afgelopen zaterdag boodschappen en had een kar redelijk vol voor de week. staan ze daar te gillen vanaf 5 meter 'Mag ik JE voetbalplaatjes?' dus ik zeg als ik eenmaal buiten ben met mn tassen 'sorry jongens, ik heb ze niet' krijg ik als reactie 'echt wel! je hebt onwijs veel boodschappen! k*twijf!'
dacht dat ik in een nette buurt woonde...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het ook echt erg vinden als mijn kind daar zo onbeleefd stond te roepen en niet eens dankjewel zou zeggen :S
Gast- Gast
Das balen als ze straks voetbal leuker vindt dan barbiesHazeltje schreef:Ik ben blij dat we een meid hebben
Gast- Gast
+1, je schaamt je toch dood als ouder zijnde. Ik wil niet dat mijn kind dat gaat doen later.Darcy schreef:Ik zou het ook echt erg vinden als mijn kind daar zo onbeleefd stond te roepen en niet eens dankjewel zou zeggen :S
Gast- Gast
Vriend kwam gisteren thuis. "Hee, Wesley, die verloot ik wel in mijn jongerencentrum."
Hopla, weer een probleem opgelost.
Hopla, weer een probleem opgelost.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind die kinderen zo vreselijk irritant, opdringerig en onbeschoft.
Gelukkig kom ik zelden bij AH, dus ik heb er niet vaak mee te maken, maar van voorgaande acties kan ik me nog wel herinneren dat ze continu kwamen bedelen. Ik geef ze nooit, ten eerste spaar ik ze voor mijn neefjes en ten tweede vind ik het gewoon schijtirritant als kinderen achter je reet aanlopen voor een paar stomme voetbalkaartjes.
Gelukkig kom ik zelden bij AH, dus ik heb er niet vaak mee te maken, maar van voorgaande acties kan ik me nog wel herinneren dat ze continu kwamen bedelen. Ik geef ze nooit, ten eerste spaar ik ze voor mijn neefjes en ten tweede vind ik het gewoon schijtirritant als kinderen achter je reet aanlopen voor een paar stomme voetbalkaartjes.
Gast- Gast
Haha... Dat is echt grappig.CherrieLola schreef:Nope, ik verscheur ze nog liever voor hun ogen...
Ik vind die kinderen zo onbeleefd. Er was wel eens een jongentje die steeds naar achter werd geduwd door de andere kinderen en hij werd steeds overgeslagen. Ik had toen 1 pakje en al die kindjes gingen het aan mij vragen en ik zei nee ze zijn voor iemand anders. Werden ze boos! Toen liep ik naar dat ventje en gaf ik ze aan hem hij helemaal blij en dank u zeggen. Kijk dat vind ik dan weer leuk.
Maar verder spaar ik ze voor de kids van mijn vriendin. Haar dochter spaart omdat haar broertjes ze ook sparen. Dus meer onder het mom van dan heb ik ook wat te sparen anders is het niet eerlijk. Mij stickers gaan dan dus ook eerst naar de jongens. En mochten hun iets dubbel hebben dan gaan ze naar de dochter toe.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nee zeker niet! Of ik geef ze aan kinderen op mijn werk of een verdwaald kindje wat ik in de winkel tegen kom.
Kinderen die vragen worden overgeslagen
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Nee nooit. Heb een tijdje een bijbaantje gehad in de supermarkt waar ze die dingen ook altijd hadden.. Super onbeschoft die kinderen, heel de straat voor de supermarkt lag vol met verpakkingen van die plaatjes.
Ben ook een aantal keer flink boos op ze geworden omdat ze gewoon super onbeschoft waren tegen klanten.
Heb zelfs een keer een grote bek van een moeder van een kind gehad, de regel was bij 10 euro boodschappen krijg je voetbal plaatjes, ze had voor 9 euro nog wat. Dus dat kind gelijk "jaaa ik krijg toch wel voetbal plaajtes he! IK WIL VOETBALPLAATJES!" dus ik zo "Kinderen die vragen worden over geslagen, en het is geen 10 euro dus helaas". Begon die moeder toch tegen me uit te vallen Lekker goed voorbeeld voor dat kind..
Waar trek je de grens? Als je bij iedere 9 euro zoveel plaatjes blijft geven is het einde zoek.
Ik had dat vroeger niet hoeven flikken hoor, met mijn flippo map bij de supermarkt gaan staan.. Dan was het heel snel klaar geweest met sparen!
Ben ook een aantal keer flink boos op ze geworden omdat ze gewoon super onbeschoft waren tegen klanten.
Heb zelfs een keer een grote bek van een moeder van een kind gehad, de regel was bij 10 euro boodschappen krijg je voetbal plaatjes, ze had voor 9 euro nog wat. Dus dat kind gelijk "jaaa ik krijg toch wel voetbal plaajtes he! IK WIL VOETBALPLAATJES!" dus ik zo "Kinderen die vragen worden over geslagen, en het is geen 10 euro dus helaas". Begon die moeder toch tegen me uit te vallen Lekker goed voorbeeld voor dat kind..
Waar trek je de grens? Als je bij iedere 9 euro zoveel plaatjes blijft geven is het einde zoek.
Ik had dat vroeger niet hoeven flikken hoor, met mijn flippo map bij de supermarkt gaan staan.. Dan was het heel snel klaar geweest met sparen!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Nee ik geef ze niet. Dan gooi ik ze nog liever thuis weg of geef ze aan iemand die ik ken.
Ik snap ook niet dat hun ouders dat goed vinden en die dranghekken vind ik helemaal absurd.
Ik snap ook niet dat hun ouders dat goed vinden en die dranghekken vind ik helemaal absurd.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Roze Roos schreef:Nee zeker niet! Of ik geef ze aan kinderen op mijn werk of een verdwaald kindje wat ik in de winkel tegen kom.
Haha kom jij zo vaak verdwaalde kindjes tegen dan?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nucia schreef:Roze Roos schreef:Nee zeker niet! Of ik geef ze aan kinderen op mijn werk of een verdwaald kindje wat ik in de winkel tegen kom.
Haha kom jij zo vaak verdwaalde kindjes tegen dan?
Hahaha nee hoor, bedoelde kindjes die nog met hun ouders mee gaan de winkel in en dus niet achter die achterlijke dranghekken (mogen) staan!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Toevallig had ik gister de voetbal kaartjes niet genomen, ik had niet door dat er allemaal kinderen erom zaten te vragen. Anders had ik het wel gegeven, waarom niet.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend heeft van het weekend de boodschappen gedaan en hij kwam niet thuis met die plaatjes. Ik denk eigenlijk dat hij ze helemaal niet aangenomen heeft bij de kassa, wij sparen ze voor niemand en hoeven ze zelf helemaal niet te hebben, dus ik denk niet dat hij er aan gedacht heeft om ze aan te nemen en dan aan een kind buiten te geven.
Ik doe door de week nog wel eens boodschappen, maar dan is het eigenlijk nooit genoeg voor een plaatje. Het is me nog niet opgevallen dat er hier veel kinderen buiten staan, maar er staat hier dan ook standaard een bewaker bij de deur, dus het zou goed kunnen dat de kinderen weg gestuurd worden, of het komt door het tijdstip dat ik boodschappen doe.
Ik doe door de week nog wel eens boodschappen, maar dan is het eigenlijk nooit genoeg voor een plaatje. Het is me nog niet opgevallen dat er hier veel kinderen buiten staan, maar er staat hier dan ook standaard een bewaker bij de deur, dus het zou goed kunnen dat de kinderen weg gestuurd worden, of het komt door het tijdstip dat ik boodschappen doe.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geef ze nooit omdat mijn zusje altijd van alles spaart. Maar zodra je ze hier niet aan die kinders geeft, word je ook nog eens uitgescholden
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Hier stonden er wel een aantal voor de deur van de winkel (c1000), maar ze hebben toen ik naar buiten kwam niks aan me gevraagd. Ik keek vast te boos .
Toen ik naar binnen ging kregen ze wel net plaatjes van een man die net naar buiten kwam. Kon ook geen dankjewel af, maar schreeuwde meteen naar een vriendje/broertje die voor de winkel ernaast (de ah) stond. Kijk ik heb er eentje!!!
Toen ik naar binnen ging kregen ze wel net plaatjes van een man die net naar buiten kwam. Kon ook geen dankjewel af, maar schreeuwde meteen naar een vriendje/broertje die voor de winkel ernaast (de ah) stond. Kijk ik heb er eentje!!!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Nee, ik spaar alles zelf. Al vind ik er geen reet aan, heb ik niks met 't onderwerp; ik spaar 't zelf. Ik heb een verzamelwoede vrees ik. En als ik opeens daarna besef 'joh, hier heb ik niks mee!' dan geef ik 't aan mijn achterneefje of oppaskiddies.
Gast- Gast
Lilith schreef:Nooit. Ook als ik ze niet spaar niet. Gewoon uit principe, ik vind het zo ontzettend aso.
+1
Daarbij geef ik ze aan mijn eigen kinderen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik neem ze bij de kassa al niet als ze me vragen. Soms vergeten ze te vragen en krijg ik ze gewoon, dan neem ik ze nog liever mee naar huis. Hier zijn de kinderen ook echt vervelend, blokkeren de hele ingang, je kunt er met je kar met goed fatsoen niet doorkomen. Daar heb ik een bloedhekel aan.
Gast- Gast
Ik spaar ze voor mijn neefje maar bij eerdere acties gaf ik ze altijd gewoon aan de kinderen die daar stonden te wachten. Ik doe er toch niets mee verder, dus dan ben ik ze liever kwijt.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nee, dat doe ik idd uit principe niet. Ik vind het zo aso staan, zeker als ze elkaar bijna afmaken om als eerste bij iemand te zijn. En daarbij spaar ik ze voor de zoon van vrienden .
Laatst had ik een jongen (denk een jaar of 10) met een hele meute broertjes/zusjes/vriendjes die van verre al riep "heee mag ik jouw voetbalplaatjes?". Waarop ik antwoordde toen ik bij hem was dat ik ze zelf spaar, dus dat hij ze niet krijgt. Waarop hij me naroept "sjezus daar ben jij toch veel te oud voor!"
En van de zomer was er ook een of andere actie, en mijn vriend en ik hadden voor een paar honderd euro boodschappen gehaald (weekendje weg met een flinke groep), dus kregen we heel veel van die dingen. Van achter het dranghek van buiten was dat schijbaar te zien, want we konden gewoon niet bij de auto komen door een hele zwerm opgefokte jongetjes. Heb ze ook niks gegeven, maar bewaard voor kids van vrienden.
Laatst had ik een jongen (denk een jaar of 10) met een hele meute broertjes/zusjes/vriendjes die van verre al riep "heee mag ik jouw voetbalplaatjes?". Waarop ik antwoordde toen ik bij hem was dat ik ze zelf spaar, dus dat hij ze niet krijgt. Waarop hij me naroept "sjezus daar ben jij toch veel te oud voor!"
En van de zomer was er ook een of andere actie, en mijn vriend en ik hadden voor een paar honderd euro boodschappen gehaald (weekendje weg met een flinke groep), dus kregen we heel veel van die dingen. Van achter het dranghek van buiten was dat schijbaar te zien, want we konden gewoon niet bij de auto komen door een hele zwerm opgefokte jongetjes. Heb ze ook niks gegeven, maar bewaard voor kids van vrienden.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat geven jullie?
» n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?
» nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?
» Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..
» Hoeveel zouden jullie geven?
» n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?
» nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?
» Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..
» Hoeveel zouden jullie geven?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: