Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

+17
Annie24
Flower_L
tweeling
Flip Fluitketel
Parel
moepie
Blue flower
Annemie
Roodkapje
smooch
Paper Crown
-Ieniemienie-
Floor
Sylvana
Happydobby
Tania
PiP
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Roodkapje do 20 sep 2012 - 3:02

PiP schreef:Ik laat het je nog weten Roodkapje!


Parel, staat nou net die ik leuk vind niet op Marktplaats...
En zilver past niet echt in mijn MC, het oog wil ook wat natuurlijk Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 2474380249

Vanavond maar eens overleggen.

Weten jullie toevallig ook wanneer de MamaMazzel dagen komen, die zijn toch in September meestal?
En verkoopt de Prenatal evt ook Snoozebaby?

25 - 30 sept, ik heb het krantje hier naast me liggen maar staat niet bij dat het ook op voetenzakken is. Wel is er een aparte bon van 10 % korting die je kan gebruiken op artikelen die niet onder de MamaMazzeldagen vallen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  PiP do 20 sep 2012 - 3:26

Hmm dacht dat het altijd 20 % op alles was met uitzondering van bepaalde dingen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Parel do 20 sep 2012 - 3:35

PiP schreef:Ik laat het je nog weten Roodkapje!


Parel, staat nou net die ik leuk vind niet op Marktplaats...
En zilver past niet echt in mijn MC, het oog wil ook wat natuurlijk Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 2474380249

Vanavond maar eens overleggen.

Weten jullie toevallig ook wanneer de MamaMazzel dagen komen, die zijn toch in September meestal?
En verkoopt de Prenatal evt ook Snoozebaby?

Bij de baby&tiener hebben ze nu 20% op (bijna) alles, kreeg ik een mail!

En inderdaad, het oog wil ook wat haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Flip Fluitketel do 20 sep 2012 - 4:09

Hier ook de voetenzak van de MC gebruikt en vond het ideaal. Voor de 2e gaan we hem ook gebruiken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  tweeling do 20 sep 2012 - 4:13

PiP schreef:Die is me net iets te duur! Vind de zakken van MC al prijzig, vandaar dat ik twijfel Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 561177
Maar zoiets heeft iemand op het forum ook pas zelfgemaakt voor de MC, ik maak ook wel veel zelf, maar dat is me nog net een iets te groot project!

Rejoy: Heeft die van Bambino ook een gedeelte voor de voeten?

Volgens mij heeft prenatal ook zo'n zak van hun eigen merk, scheelt ook behoorlijk.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Flower_L do 20 sep 2012 - 4:15

tweeling schreef:
PiP schreef:Die is me net iets te duur! Vind de zakken van MC al prijzig, vandaar dat ik twijfel Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 561177
Maar zoiets heeft iemand op het forum ook pas zelfgemaakt voor de MC, ik maak ook wel veel zelf, maar dat is me nog net een iets te groot project!

Rejoy: Heeft die van Bambino ook een gedeelte voor de voeten?

Volgens mij heeft prenatal ook zo'n zak van hun eigen merk, scheelt ook behoorlijk.

15, net gekeken voor mezelf smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Annie24 do 20 sep 2012 - 7:14

Y. is van 28 januari en wij hadden idd ook de variant van Prenatal eigen merk, deze maar dan in het turquoise:

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Z_2689669_001

We hadden in eerste instantie 2 wikkeldoeken bij het Kruidvat gekocht, maar ik vond ze ronduit k*t omdat de gaten niet overeenkwamen met onze MC en ik de wikkeldoek niet dichtkreeg, terwijl Y. maar 2675gram was. Hij heeft er alleen ingelegen toen hij uit het ziekenhuis kwam en daarna zijn ze direct achterin de kast terecht gekomen.
Met de voetenzak was ik superblij en die was zijn geld meer dan waard.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Annie24 do 20 sep 2012 - 7:14

Zo, die is groot! :shock:
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  PiP do 20 sep 2012 - 7:55

Ik kom de 25e biiijnnaaa(oke vooruit en paar km verder) langs de Prenatal, denk dat ik maar eens ga kijken wat ze hebben.
Heb ook nog een flinke cadeaubon van de Prenatal liggen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Ugly Betty do 20 sep 2012 - 9:02

Ik heb een wikkeldeken van de hema gekocht voor € 13,00, ik weet nog niet of het handig is Wink
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Sophiee do 20 sep 2012 - 9:27

Ugly Betty schreef:Ik heb een wikkeldeken van de hema gekocht voor € 13,00, ik weet nog niet of het handig is Wink

Hij is handig Wink! Maar ik vind hem nu al wel fris worden. Mijn dochter is echter wel een echte koukleum. Ik ga ook maar een maxicosi voetenzak aanschaffen denk ik.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  moepie do 20 sep 2012 - 10:21

PiP schreef:Ik kom de 25e biiijnnaaa(oke vooruit en paar km verder) langs de Prenatal, denk dat ik maar eens ga kijken wat ze hebben.
Heb ook nog een flinke cadeaubon van de Prenatal liggen.

Gezellig, gaan we samen met 4 kids Wink of je laat de kids even bij mij, kun je rustig kijken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  CCC do 20 sep 2012 - 10:40

Flower_L schreef:
tweeling schreef:
PiP schreef:Die is me net iets te duur! Vind de zakken van MC al prijzig, vandaar dat ik twijfel Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 561177
Maar zoiets heeft iemand op het forum ook pas zelfgemaakt voor de MC, ik maak ook wel veel zelf, maar dat is me nog net een iets te groot project!

Rejoy: Heeft die van Bambino ook een gedeelte voor de voeten?

Volgens mij heeft prenatal ook zo'n zak van hun eigen merk, scheelt ook behoorlijk.

15, net gekeken voor mezelf Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 561177

Ik raad die echt af... vies fleeceding die blijft stinken na het wassen, te syntetisch (hoe schrijf je dat?)... Ik heb hier ook een snoozebaby... Heb hem nu in de kast liggen, na de geboorte van N. niet meer echt gebruikt maar door dit topic een idee gekregen ipv een voetenzak aan te schaffen smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Wennes do 20 sep 2012 - 14:05

Ik had voor B een soort wikkeldeken met klitteband en ga deze straks ook weer voor D gebruiken. Ik weet even niet meer van welk merk dat hij is.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  PiP do 20 sep 2012 - 22:12

moepie schreef:
PiP schreef:Ik kom de 25e biiijnnaaa(oke vooruit en paar km verder) langs de Prenatal, denk dat ik maar eens ga kijken wat ze hebben.
Heb ook nog een flinke cadeaubon van de Prenatal liggen.

Gezellig, gaan we samen met 4 kids Wink of je laat de kids even bij mij, kun je rustig kijken.
Is goed! Past alleen niet in 1 auto... Kunnen bij ons nog wel 2 extra stoelen in, die hebben we alleen niet, haha.
Heb ook vanmorgen de afhaalbon voor de babydoos gekregenVoetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 281626781

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Maxi Cosi wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Voetenzak Maxi Cosi wel of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum