Blijft jouw kat weleens langer weg?
+11
Jerry
Derpy
Sarah1985
Annemoontje
Raindrop
LDJ
Bisq
Blond
Isis
Rush
Sterre
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Blijft jouw kat weleens langer weg?
Alleen al om zulke situaties te voorkomen hebben wij ze van jongs van af geleerd in onze afgezette tuin te blijven. Lijkt me vreselijk als er iets met m'n katten zou gebeuren.
Gast- Gast
Dat wilden wij ook, maar onze kat bleek iets te hebben, dat 'eigen wil' genoemd wordt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Forumster schreef:Alleen al om zulke situaties te voorkomen hebben wij ze van jongs van af geleerd in onze afgezette tuin te blijven. Lijkt me vreselijk als er iets met m'n katten zou gebeuren.
Dit hebben wij ook. Nu, 2 jaar later, hebben we eindelijk een luikje in de deur en mogen ze ook als wij niet thuis zijn, in de afgezette tuin komen. Toch blijf ik het spannend vinden of ze niet tóch ontsnappen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Forumster schreef:Alleen al om zulke situaties te voorkomen hebben wij ze van jongs van af geleerd in onze afgezette tuin te blijven. Lijkt me vreselijk als er iets met m'n katten zou gebeuren.
Dit hebben wij ook. Nu, 2 jaar later, hebben we eindelijk een luikje in de deur en mogen ze ook als wij niet thuis zijn, in de afgezette tuin komen. Toch blijf ik het spannend vinden of ze niet tóch ontsnappen.
Hoe hermetisch hebben jullie de tuin afgezet dan? Onze kat springt met gemak op 'n muurtje van 2 meter hoog...
Jerry- Ratel
Jerry, dit is een foto van de afzetting:
We hebben geen obstakels langs de randen waar de katten tegenop kunnen springen. We hebben 3 draden zwakstroom erbij omdat onze poes erg goed is in klauteren. Onze twee grote katers kunnen er totaal niet overheen
We hebben geen obstakels langs de randen waar de katten tegenop kunnen springen. We hebben 3 draden zwakstroom erbij omdat onze poes erg goed is in klauteren. Onze twee grote katers kunnen er totaal niet overheen
Aziraphale- Ratel
Wij wonen in een bovenwoning en hebben vanaf het balkon een trapje gemaakt naar de schutting. Hij kan zo in de tuinen van de benedenburen en verder. Geen idee hoe ver hij gaat. Maar omdat we beiden 40u werken (ik wel een dag thuis) vind ik het heel fijn voor de kat dat hij wel z'n gang kan gaan en zich niet verveelt.
In het begin vond ik het ook heel spannend, maar hij is thuis nu een stuk relaxter en kwam dus altijd redelijk snel weer binnen ;-) vanaf gister avond hebben we het luikje weer open gezet en nu loopt 'ie weer in en uit.
In het begin vond ik het ook heel spannend, maar hij is thuis nu een stuk relaxter en kwam dus altijd redelijk snel weer binnen ;-) vanaf gister avond hebben we het luikje weer open gezet en nu loopt 'ie weer in en uit.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Wauw Azira! Mooi gemaakt. Fijn dat ze zo toch naar buiten kunnen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Mooi gemaakt, Azira! Als wij ooit ons eigen huisje hebben willen we ook zoiets gaan maken. Onze kat kan nu wel naar buiten maar enkel in zijn ren, die trouwens wel groot is
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Aziraphale schreef:Jerry, dit is een foto van de afzetting:
Ahzó, goed verzonnen, maar wat een werk
Gelukkig wonen wij in een buurt met veel bosjes, grasvelden en vooral heel weinig auto's, waardoor wij onze kat wel buiten de tuin vertrouwen (al heeft dat ook wel even geduurd hoor )
Jerry- Ratel
M'n vriend is timmerman geweest, voor hem was dit niet heel veel werk. Zijn er heel erg blij mee! De meeste mensen die voor het eerst onze achtertuin zien moeten even twee keer kijken voor ze door hebben dat er een afzetting is. Het blendt gelukkig mooi weg.
Aziraphale- Ratel
Klopt, het ziet er niet heel storend of 'opgesloten' uit. Mooi bedacht
Jerry- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand perfecte tip dat nagellak langer op je nagels blijft.
» Kort jij de naam van jouw kinderen weleens af?
» Daglenzen langer dan 1 dag dragen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Jurkje langer maken
» Kort jij de naam van jouw kinderen weleens af?
» Daglenzen langer dan 1 dag dragen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Jurkje langer maken
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: