Blijft jouw kat weleens langer weg?
+11
Jerry
Derpy
Sarah1985
Annemoontje
Raindrop
LDJ
Bisq
Blond
Isis
Rush
Sterre
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Blijft jouw kat weleens langer weg?
Aaargh ik begin me nu een beetje zorgen te maken. Normaal ligt Ramses 's ochtends voor de deur van de slaapkamer op ons en op eten te wachten, of komt hij in elk geval voor we naar ons werk moeten (voor 7.45u) binnen om te eten.
Vandaag werk ik toevallig thuis waardoor ik het door heb, maar hij is er dus nog steeds niet! Gisteravond lag 'ie nog op de bank te chillen toen we naar bed gingen. Ik heb al een paar keer op het balkon gestaan (in de regen) met een rammelend bakje brokjes en om hem te roepen maar geen Ramses.
Misschien is het normaal dat katten af en toe op avontuur gaan, maar ik zit me nu toch vanalles in mijn hoofd te halen. Is jullie kat weleens een dag of langer weggeweest?
Vandaag werk ik toevallig thuis waardoor ik het door heb, maar hij is er dus nog steeds niet! Gisteravond lag 'ie nog op de bank te chillen toen we naar bed gingen. Ik heb al een paar keer op het balkon gestaan (in de regen) met een rammelend bakje brokjes en om hem te roepen maar geen Ramses.
Misschien is het normaal dat katten af en toe op avontuur gaan, maar ik zit me nu toch vanalles in mijn hoofd te halen. Is jullie kat weleens een dag of langer weggeweest?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Blijft jouw kat weleens langer weg?
De kat van m`n schoonouders was ieder jaar een paar keer een week 'op stap' en daarna kwam hij gewoon weer terug. Vast op vrouwenjacht geweest.
Helaas is hij de laatste keer niet teruggekomen. Maar dat zijn niet de berichten die je horen wilt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hm . Hij is gecastreerd, maar er zit nog een bal ergens in zijn buik verstopt. De zaad en bloedtoevoer waren in principe afgesneden, maar wie weet heeft hij toch nog ineens een voortplantingsdrive ;-). Ik hoop maar dat het zoiets is en dat hij niet
a. is doodgereden
b. in de sloot is gevallen
c. ergens is opgesloten of klem komen te zitten
d. door mensen in huis is gelokt en daar nu verwend wordt
Jup, overbezorgd. Maar hij moet gewoon even binnen komen lopen nu!
a. is doodgereden
b. in de sloot is gevallen
c. ergens is opgesloten of klem komen te zitten
d. door mensen in huis is gelokt en daar nu verwend wordt
Jup, overbezorgd. Maar hij moet gewoon even binnen komen lopen nu!
Sterre- Ratel
Nou hij is er nog steeds niet... ik maak me echt zorgen en ga zo even een rondje lopen om te kijken of ik 'm ergens zie. Hij heeft bijna 24u geleden voor het laatst gegeten en zou toch echt en keer honger moeten hebben. Bah!
Sterre- Ratel
Oh, rot is dat he! Eén van onze katten is ook eens 4 dagen weggeweest, zat ze uiteindelijk in een tuinhuis opgesloten een paar huizen verder. Als roepen niets uithaalt, zou ik eens gaan aankloppen bij de buren. Een kattenorganisatie zei me destijds dat veel katten die vermist zijn, ergens vastzitten in omliggende huizen.
Sterkte alleszins, ik weet hoe rot dat is!! Ik hoop dat hij gauw weer terecht is.
Sterkte alleszins, ik weet hoe rot dat is!! Ik hoop dat hij gauw weer terecht is.
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Mijn kat is een watje en blijft gelukkig nooit lang weg.. Hoop dat jullie Ramses ook snel weer op de stoep staat!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat naar! Hoop dat hij snel terug komt!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Damn it, het rondje roepend door de wijk al rammelend met voer levert niks op. Mijn vriend is nu een rondje fietsen. Ik vertrouw het echt niet.
Sterre- Ratel
Bah, wat naar Sterre.
Ik hoop dat jullie kat snel weer thuis komt.
Ik hoop dat jullie kat snel weer thuis komt.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Oh wat naar zeg! Ik hoop dat jullie kat snel thuis komt.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Zie dat het langer dan twee uurtjes geleden is dat je voor het laatst hebt gepost in dit topic. Ben dus wel benieuwd of je vriend hem heeft gevonden.
Ow jeetje, hoop dat er niks ergs is. Hopelijk komt hij gauw terug!
Ow jeetje, hoop dat er niks ergs is. Hopelijk komt hij gauw terug!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
bah vreselijk. Onze kat was eens een week weg hele dorp afgezocht. en na een week vonden we hem 3 km van ons huis hij was gewoon verdwaald. Ik hoop dat je jullie kat snel weer vind.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Je kunt Amivedi, het asiel en dierenartsen in de buurt bellen om te vragen of ze meer weten. Is hij gechipt? Hopelijk is hij snel weer terug.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Wat vervelend. Ik snap je gevoel heel erg goed.
Een tijd terug (toen was A. net geboren) was Jul bijna een hele dag weg. Terwijl we haar altijd wel een keer over het dak van de schuur zien lopen en normaal komt ze vrijwel elke twee uur (minimaal) wel even binnen.
Het was al 22u geweest toen de buurman ineens aan de deur stond.
Zat ze daar op een slaapkamer
Een tijd terug precies hetzelfde. Toen kwam ze na een uur of 6/7 onder de modder en spinnenwebben terug...
Waarschijnlijk is ze de weilanden in geweest richting de boerderijen.
Kan het zoiets niet zijn? Dat ze ergens binnen zit? Wij dachten van Jul ook dat ze dat nooit zou doen omdat ze bang is voor vreemde en vreemde dingen.
Een tijd terug (toen was A. net geboren) was Jul bijna een hele dag weg. Terwijl we haar altijd wel een keer over het dak van de schuur zien lopen en normaal komt ze vrijwel elke twee uur (minimaal) wel even binnen.
Het was al 22u geweest toen de buurman ineens aan de deur stond.
Zat ze daar op een slaapkamer
Een tijd terug precies hetzelfde. Toen kwam ze na een uur of 6/7 onder de modder en spinnenwebben terug...
Waarschijnlijk is ze de weilanden in geweest richting de boerderijen.
Kan het zoiets niet zijn? Dat ze ergens binnen zit? Wij dachten van Jul ook dat ze dat nooit zou doen omdat ze bang is voor vreemde en vreemde dingen.
Gast- Gast
Onze kat is ook een keer 'lang' weggeweest. Normaal komt ze wel een paar keer per dag thuis en toen niet. Kwam erachter dat ze bij de buren in de garage zat opgesloten... Weet je waar in de buurt je kat komt? Daar misschien garages en tuinhuisjes langsgaan (roepen en luisteren).
Succes! Weet hoe 't voelt
Succes! Weet hoe 't voelt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Hij is net binnen komen lopen helemaal droog, dus ik denk dat 'ie ergens binnen is geweest of inderdaad vast heeft gezeten. Wat een opluchting! Het was nog 'maar' 24 uur, maar het was nog nooit eerder gebeurd. We houden m voor onze gemoedsrust een nachtje binnen nu. Pff ik ben zo blij!
Sterre- Ratel
Gelukkig maar!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wat fijn! Ik moest er vandaag nog aan denken, ben blij dat hij terug is. 24 uur is niet lang maar ik zou me ook zorgen maken, je haalt je toch van alles in je hoofd wat er gebeurd kan zijn.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Nee, achteraf is het inderdaad niet lang nee. Maar vooral omdat het nog niet eerder was gebeurd maakte ik me echt zorgen! De volgende keer raak ik denk ik niet meer zo snel in paniek
Laatst aangepast door Sterre op vr 21 sep 2012 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
Fijn dat ie terug is gekomen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat fijn dat hij weer veilig thuis is!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Fijn dat hij weer veilig thuis is!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wat fijn dat hij weer thuis is!
Ik ken het gevoel..... Verschrikkelijk. Je katten hebben een bepaald 'ritme' bijv. onze kater is wel eens een uurtje weg, maar de poes is altijd in de buurt (alleen de 2 tuinen naast ons durft ze in) Dus toen de poes vorige keer een hele lange tijd weg was, was ik lichtelijk in paniek... Ze bleek in een schuur te zitten. En onze kater was een keer een paar uur weg en die bleek bij buren in huis te zitten op een kamertje waar hun dochter de deur had dichtgedaan.... Ik ben dan ook in alle staten..... Vooral omdat onze vorige twee katten zijn doodgereden (idd ook zelfde verhaal, niet thuiskomen en toen de dierenambulance gebeld en daar werd hij net binnengebracht, en twee jaar later hetzelfde met zijn broer en heel vreemd maar bij allebei de katten deed de chip het niet, dit laat ik bij de twee die ik nu heb iedere keer controleren als ze bij de dierenarts zijn voor een prik ofzo)
Maar ontzettend fijn dat jou Ramses (leuke naam!) en weer is....
Ik ken het gevoel..... Verschrikkelijk. Je katten hebben een bepaald 'ritme' bijv. onze kater is wel eens een uurtje weg, maar de poes is altijd in de buurt (alleen de 2 tuinen naast ons durft ze in) Dus toen de poes vorige keer een hele lange tijd weg was, was ik lichtelijk in paniek... Ze bleek in een schuur te zitten. En onze kater was een keer een paar uur weg en die bleek bij buren in huis te zitten op een kamertje waar hun dochter de deur had dichtgedaan.... Ik ben dan ook in alle staten..... Vooral omdat onze vorige twee katten zijn doodgereden (idd ook zelfde verhaal, niet thuiskomen en toen de dierenambulance gebeld en daar werd hij net binnengebracht, en twee jaar later hetzelfde met zijn broer en heel vreemd maar bij allebei de katten deed de chip het niet, dit laat ik bij de twee die ik nu heb iedere keer controleren als ze bij de dierenarts zijn voor een prik ofzo)
Maar ontzettend fijn dat jou Ramses (leuke naam!) en weer is....
Vogeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand perfecte tip dat nagellak langer op je nagels blijft.
» Kort jij de naam van jouw kinderen weleens af?
» Daglenzen langer dan 1 dag dragen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Jurkje langer maken
» Kort jij de naam van jouw kinderen weleens af?
» Daglenzen langer dan 1 dag dragen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Jurkje langer maken
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: