iOS 6.0 update, Apps weg
+8
Feline
mo-lola
Sterre
Ooh La La!
MizzUndastood
Stuiterbal
Elliot
Lady4
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
iOS 6.0 update, Apps weg
Ik kan niet slapen, dus heb ik mijn iOS update op mijn iPhone maar even afgerond. Alles is goed gegaan, behalve dat mijn Apps niet meer op mijn telefoon staan. Moet ik die nu het weer handmatig gaan selecteren?
Ik word soms zo moe van het gedonder na die updates.
Verder wel een paar mooie updates!
Ik word soms zo moe van het gedonder na die updates.
Verder wel een paar mooie updates!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: iOS 6.0 update, Apps weg
Synchroniseren via ITunes? Of heb je geen back up gemaakt van tevoren?
Ik wist trouwens helemaal niet dat er nieuwe software zou komen! Is er veel veranderd?
Ik wist trouwens helemaal niet dat er nieuwe software zou komen! Is er veel veranderd?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ohh nee. Ik had na de laatste update van 5.1 geloof ik, dat alle foto's van de facebook synchronisatie verkeerd bij de contacten stonden. Ik krijg ze ook niet meer terug gezet. Ik was zelfs eerst alle contacten kwijt ! En opeens verschenen ze weer langzaam in beeld. Heel raar.
Als ik dit lees durf ik de update van 6.0 al niet te doen.
Als ik dit lees durf ik de update van 6.0 al niet te doen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb geen problemen ontdekt na de update en alles werkt supersnel!
Gast- Gast
Hier ook alles goed gegaan gelukkig!
Alleen bij Whatsapp zie ik geen profielfoto's meer van anderen. (Maar vind dat niet zo heel erg.) En Youtube zit niet meer standaard in de nieuwe versie. Maar die kun je gewoon gratis downloaden.Via de Appele Store
Alleen bij Whatsapp zie ik geen profielfoto's meer van anderen. (Maar vind dat niet zo heel erg.) En Youtube zit niet meer standaard in de nieuwe versie. Maar die kun je gewoon gratis downloaden.Via de Appele Store
MizzUndastood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 43
Registratiedatum : 28-11-10
Ai, ik ben hem net aan het updaten...
Nu ben ik bang :s
Na de update naar iOS 5 was ik ook alles kwijt... Niet leuk!
Nu ben ik bang :s
Na de update naar iOS 5 was ik ook alles kwijt... Niet leuk!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Je gedownloade Apps staan wel in de AppStore, maar ik vind het zo irritant dat ik dat dan allemaal weer moet gaan uitzoeken. Mijn foto's en contacten hebben ik nog wel gewoon.
Je kunt de update uitvoeren door naar instellingen te gaan, dan algemeen en dan software-update. Het kost wel veel tijd, bij mij bijna een uur op Wifi.
Je kunt de update uitvoeren door naar instellingen te gaan, dan algemeen en dan software-update. Het kost wel veel tijd, bij mij bijna een uur op Wifi.
Lady4- Ratel
Bij mij geeft ie na een tijdje een fout aan. Heb het nu 3x geprobeerd maar op 1/3 ofzo stopt ie er mee.
Iemand een idee wat dit is of hoe ik dit op kan lossen?
Iemand een idee wat dit is of hoe ik dit op kan lossen?
Ooh La La!- Prater
Hm ik hoorde wel dat bij deze update google maps is vervangen door een systeem van Apple. Dat vind ik wel heel zonde! Stomme Google/Apple oorlog....Kan iemand die de update al gedaan heeft vertellen hoe de Apple maps er uit ziet ;-) ?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb geen problemen ontdekt na de update alleen youtube moet ik opnieuw binnen halen.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Laatst aangepast door Lady4 op do 20 sep 2012 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
Haha Lady, volgens mij doet die update raaaare dingen met je telefoon
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Hahaha Ik ben zoooo blij met de nieuwe wekkerfunctie! Eindelijk dat stomme geluid eruit en m'n favoriete opstaliedje erin!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Oh wat irritant! Ik heb het bij een vorige update wel eens gehad en moest ik het via iTunes opnieuw instellen. De volgorde kon je daar ook al in bepalen en dat was stuk handiger dan slepen in je telefoon.
Ik ben wel erg benieuwd naar iOS6. Is het fijn? Nog een weekje of twee en dan heb ik m'n nieuwe iPhone 5!
Ik ben wel erg benieuwd naar iOS6. Is het fijn? Nog een weekje of twee en dan heb ik m'n nieuwe iPhone 5!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bij mij zei hij vantevoren dat ik mijn aankopen even moest synchroniseren. Ik heb alles nog alleen zijn sommige apps verplaatst. Ik ben sinds iOs6 tegen 2 dingen aangelopen, hij kon niet verbinden met facebook via de geintegreerde functies en ook in de appstore kon ik geen verbinding krijgen.l
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Sterre schreef:Hm ik hoorde wel dat bij deze update google maps is vervangen door een systeem van Apple. Dat vind ik wel heel zonde! Stomme Google/Apple oorlog....Kan iemand die de update al gedaan heeft vertellen hoe de Apple maps er uit ziet ;-) ?
Het is van TomTom geworden geloof ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik presteer het dus gewoon om op een of andere manier mijn iphone niet meer aan de praat te krijgen
Eerst had ik de itunes update gedaan, dat ging goed.
Vervolgens iphone er aan gehangen en update gestart. Vervolgens krijg ik te zien dat ik 'm moet herstellen.
Met een knoop in m'n maag op herstellen geklikt (want daarna ben je alles kwijt).
Maar nu blijft op mn iphone constant staan dat ik 'm aan moet sluiten op itunes (maar dat zit ie al!)
Net kreeg ik een foutmelding "onbekende fout"....
Mijn god, hoe moeilijk kan het zijn?!
Eerst had ik de itunes update gedaan, dat ging goed.
Vervolgens iphone er aan gehangen en update gestart. Vervolgens krijg ik te zien dat ik 'm moet herstellen.
Met een knoop in m'n maag op herstellen geklikt (want daarna ben je alles kwijt).
Maar nu blijft op mn iphone constant staan dat ik 'm aan moet sluiten op itunes (maar dat zit ie al!)
Net kreeg ik een foutmelding "onbekende fout"....
Mijn god, hoe moeilijk kan het zijn?!
Ooh La La!- Prater
Feline schreef:Hahaha Ik ben zoooo blij met de nieuwe wekkerfunctie! Eindelijk dat stomme geluid eruit en m'n favoriete opstaliedje erin!
Wat houdt de nieuwe wekker functie in dan, dat je gemakkelijk elk willekeurig liedje als wekker in kunt stellen?
Gast- Gast
Ik heb mijn iPad ook geupdate. De tweede poging gelukkig wel geslaagd, nadat eerst mijn complete iPad leeg was gehaald. Er stond helemaal geen software meer op.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Update gedaan wel via itunes zodat hij eerst een backup deed maken.
Alles is goed gegaan alleen al mijn contacten in whatsapp waren weg. De synchronisatie met facebook gedaan en toen was alles weer terug en nu staan ook de juiste foto's weer bij de juiste personen.
Alles is goed gegaan alleen al mijn contacten in whatsapp waren weg. De synchronisatie met facebook gedaan en toen was alles weer terug en nu staan ook de juiste foto's weer bij de juiste personen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuiterbal schreef:Update gedaan wel via itunes zodat hij eerst een backup deed maken.
Hoe doe je de synchronisatie met Facebook?
Gast- Gast
Hmm synchronisatie gedaan, maar de namen en foto's in mijn whatsapp zijn weg, zie alleen nummers.
Edit: mijn contactenlijst in whatsapp is ook leeg. Weet iemand de oplossing toevallig?
Edit 2: opgelost! Voor wie tegen hetzelfde aanloopt, ga naar instellingen, privacy, contacten.
Edit: mijn contactenlijst in whatsapp is ook leeg. Weet iemand de oplossing toevallig?
Edit 2: opgelost! Voor wie tegen hetzelfde aanloopt, ga naar instellingen, privacy, contacten.
Gast- Gast
Huh, hoe kan het nou dat een smsje aan mijn collega hier als reactie geplaatst werd?
Lady4- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» Apps!
» HTC apps?
» Help iphone apps
» update!!! (update 2 januari)
» Apps!
» HTC apps?
» Help iphone apps
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: