Apps!
+2
Caroow
Zwerver
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Apps!
Welke apps heb jij op je telefoon staan en wat kan/doe je er mee? Ik ben op zoek naar leuke inspirerende apps en mss vind ik hier wat!
Gast- Gast
Re: Apps!
Komt de clown van de eeuw onder haar steen vandaan kruipen; Wat zijn apps en wat kan ik ermee?
Gast- Gast
Therapy, heb je een iPhone, Blackberry of android? Want sommige apps zijn wel t zelfde maar niet allemaal.
Gast- Gast
Ik heb een Android
Tot nu toe heb ik Appie, Angry Birds, BeeTagg, Jewels, Mole, Nu.nl, Hi Telefoonboek en Whatsapp
@Isa: Apps zijn toepassingen die je op je smartphone kan zetten. Spelletjes, handigheidjes etc.
Tot nu toe heb ik Appie, Angry Birds, BeeTagg, Jewels, Mole, Nu.nl, Hi Telefoonboek en Whatsapp
@Isa: Apps zijn toepassingen die je op je smartphone kan zetten. Spelletjes, handigheidjes etc.
Gast- Gast
Sally Salon haha Android spelletje
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind shazam leuk, die herkent nummers.
Verder heb ik Nu, 9292ov, FB, hyves, twitter, tvgids, bars en clubs, rabo bankieren (heel handig!), kenteken opzoeken, skype, music downloader, wikipedia, retro camera, whats app, itranslate, albert heijn (handig met barcodescanner), buienradar, wieowie. Dat zijn denk ik wel de belangrijkste, haha.
Ik heb trouwens Android
Verder heb ik Nu, 9292ov, FB, hyves, twitter, tvgids, bars en clubs, rabo bankieren (heel handig!), kenteken opzoeken, skype, music downloader, wikipedia, retro camera, whats app, itranslate, albert heijn (handig met barcodescanner), buienradar, wieowie. Dat zijn denk ik wel de belangrijkste, haha.
Ik heb trouwens Android
Gast- Gast
Ik heb Whatsapp en voor de rest zit alles in m`n Snaptu app. Twitter, Facebook, AccuWeather. Die laatste is echt heel handig en behoorlijk precies ook!
Gast- Gast
Therapy schreef:Ik heb een Android
Thanks, dan heb ik ook apps... En ik heb Mobilepet en Sketch. Beiden zijn niets en ik kon ook niets vinden wat ik nu echt wereldsleuk vond of wat wereldsleuk leek.
Gast- Gast
Ooh ik zie al wat leuke dingen voorbij komen
Hebben jullie ook iets van security op zitten?
Hebben jullie ook iets van security op zitten?
Gast- Gast
Caller ID reader (grapig bij NL namen, ipv aap zegt ze:" aps calling aps calling")
Zara
Twitter
Daily Qoute
Color ID
Gems XXL
News24
SmartRunner
Zara
Daily Qoute
Color ID
Gems XXL
News24
SmartRunner
Gast- Gast
Ik vind hungry shark erg leuk! En angry birds (heb je de kersteditie al??).
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja. Ik had het eerst wel, maar ik heb mn telefoon geupdate en nu issie weg. En ik weet niet meer hoe het heet...... Welke heb jij?Twixx schreef:Ja ik heb ook antivirus erop zitten. Bedoel je dat?
Gast- Gast
Hoe zet je die Apps eigenlijk op je gsm?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Oh, dat heb ik niet op mijn telefoon zitten...heb een Nokia N97 mini..Therapy schreef:In de 'market' (tenminste op mijn Android) kan je ze vinden.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke schreef:Hoe zet je die Apps eigenlijk op je gsm?
Jij hebt een OVI winkel op je Nokia. Dat is een app store van Nokia..
Gast- Gast
Op mijn Iphone heb ik de volgende:
Hyves
Yahoo
Jewels
WhatsApp
Nu.nl
Buienradar.nl
Bankieren Rabobank
Cookingdash (spel)
Tetris
Galerie (voor foto's)
SMS smileys
Shazam (herkennen van liedjes)
Ster 3D (hiermee kun je sterrenbeelden bekijken, gaat via gps)
Ibooks
Layar (kun je huizenprijzen mee zien, maar die heb ik net geinstalleerd dus nog even uitvogelen!)
Hyves
Yahoo
Jewels
Nu.nl
Buienradar.nl
Bankieren Rabobank
Cookingdash (spel)
Tetris
Galerie (voor foto's)
SMS smileys
Shazam (herkennen van liedjes)
Ster 3D (hiermee kun je sterrenbeelden bekijken, gaat via gps)
Ibooks
Layar (kun je huizenprijzen mee zien, maar die heb ik net geinstalleerd dus nog even uitvogelen!)
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Therapy schreef:Ja. Ik had het eerst wel, maar ik heb mn telefoon geupdate en nu issie weg. En ik weet niet meer hoe het heet...... Welke heb jij?Twixx schreef:Ja ik heb ook antivirus erop zitten. Bedoel je dat?
Uhm welke heb ik ... Hij heet gewoon antivirus
Gast- Gast
Ik had die antivirus ook op mijn mobiel gehad. Maar ik vond het eigenlijk meer geheugen vreten dan dat ie echt iets goeds deed.
Gast- Gast
Ik heb:
Whatsapp
Pregnancy Assistant
Talking to Tom cat (vindt mijn zoontje helemaal geweldig)
Angry Birds
Tvgids
Rabobankieren
Picsay
Musicbox
Pregnancy Assistant
Talking to Tom cat (vindt mijn zoontje helemaal geweldig)
Angry Birds
Tvgids
Rabobankieren
Picsay
Musicbox
Laatst aangepast door Mammalin op ma 6 dec 2010 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Meer apps toegevoegd)
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: