HTC apps?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
HTC apps?
Ik heb sinds kort een HTC (en zie dat er meer zijn ) en ik ben benieuwd welke apps jullie dames met een HTC hebben?
Welke zijn handig en/of gewoon leuk?
Welke zijn handig en/of gewoon leuk?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: HTC apps?
Facebook
Nu.nl
NS reisplanner
Twitter
Ebuddy
Whatsapp
Vertalen
Een app die mijn internetgebruik bijhoud ivm datalimieten
Air Control (spelletje)
Bleepr (voor die vierkante streepjescodes)
Nu.nl
NS reisplanner
Ebuddy
Vertalen
Een app die mijn internetgebruik bijhoud ivm datalimieten
Air Control (spelletje)
Bleepr (voor die vierkante streepjescodes)
Gast- Gast
Whatsapp (Gratis smsen)
Twitter
Facebook
Hyves
Nu.nl
Free music download (Heel snel handig programmatje, ook om af te spelen)
Advanced task killer (om apps af te sluiten, zodat je baterij langer mee gaat.)
Google Navigatie
Wikipedia
9292ov
Angry birds (spelletje)
Colors (Vind ik zelf erg handig, hiermee kun je heel makkelijk één kleur als achtergrond nemen.)
Rabobank internetbankieren.
Android sleep (Een tijdelijke probeer app, deze heeft een wekker die je 'op natuurlijke manier' wakker maakt en meet de geluiden die je gedurende de nacht maakt. Wel leuk maar niet heel bijzonder.)
Truth or Dare (spelletje, af en toe wel grappig.)
Youtube.
Dat zijn een beetje de apps die ik het meest gebruikt. Verder heb ik nog wat spelletje, fotobewerkprogramma's, zaklamp en dat soort dingen.
Hyves
Nu.nl
Advanced task killer (om apps af te sluiten, zodat je baterij langer mee gaat.)
Google Navigatie
Wikipedia
9292ov
Angry birds (spelletje)
Colors (Vind ik zelf erg handig, hiermee kun je heel makkelijk één kleur als achtergrond nemen.)
Rabobank internetbankieren.
Android sleep (Een tijdelijke probeer app, deze heeft een wekker die je 'op natuurlijke manier' wakker maakt en meet de geluiden die je gedurende de nacht maakt. Wel leuk maar niet heel bijzonder.)
Truth or Dare (spelletje, af en toe wel grappig.)
Youtube.
Dat zijn een beetje de apps die ik het meest gebruikt. Verder heb ik nog wat spelletje, fotobewerkprogramma's, zaklamp en dat soort dingen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Whatsapp was de eerste app die ik gedownload heb haha, daar kan ik al niet meer zonder sinds m`n vorige telefoon.
Twitter, Facebook, Hyves, Telegraaf, Rabobank heb ik ook. Sinds gisteren heb ik ook Advanced task killer, echt super handig. Had er al om gezocht, maar kon die app niet vinden eerst.
Er is ook een app met allemaal verschillende led lichtjes voor die kleurtjes als je een bericht krijgt, maar ik weet de naam daar niet van.
Twitter, Facebook, Hyves, Telegraaf, Rabobank heb ik ook. Sinds gisteren heb ik ook Advanced task killer, echt super handig. Had er al om gezocht, maar kon die app niet vinden eerst.
Er is ook een app met allemaal verschillende led lichtjes voor die kleurtjes als je een bericht krijgt, maar ik weet de naam daar niet van.
Rush- Lady Post-a-lot
Kan je die songs dan opslaan ook? Zodat je ze als beltoon o.i.d. in kan stellen?toetje_ schreef:
Download zegt het natuurlijk al, sorry. Maar ik heb meer van die apps gezien en daar kon je alleen puur afspelen en dat zoek ik niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb ook nog dobbelstenen aangezien die niet in de doos van Catan zaten, maar wel op mijn telefoon mogelijk waren!
Gast- Gast
Rush schreef:
Led me know heet-ie
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje!
Rush- Lady Post-a-lot
APNdroid, is om je i-net in één keer uit te zetten als je in het buitenland bent
Advanced task manager, om alle dingen die op de achtergrond blijven runnen (het is moeilijk om apps per stuk af te sluiten!) in één keer af te sluiten, dat scheelt behoorlijk in je batterij verbruik
NS app, altijd handig als je veel treint zoals ik
Appie, als je veel bij de AH komt is dat ook wel handig
Verder ben ik verlsaafd aan Angry Birds, ik heb inmiddels de classic, de Rio en de Seasons versie ervan
Sound Hound, das zo'n programma dat liedjes kan herkennen, aanzetten, bij de box houden en hij zegt je welk liedje het is
Advanced task manager, om alle dingen die op de achtergrond blijven runnen (het is moeilijk om apps per stuk af te sluiten!) in één keer af te sluiten, dat scheelt behoorlijk in je batterij verbruik
NS app, altijd handig als je veel treint zoals ik
Appie, als je veel bij de AH komt is dat ook wel handig
Verder ben ik verlsaafd aan Angry Birds, ik heb inmiddels de classic, de Rio en de Seasons versie ervan
Sound Hound, das zo'n programma dat liedjes kan herkennen, aanzetten, bij de box houden en hij zegt je welk liedje het is
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:APNdroid, is om je i-net in één keer uit te zetten als je in het buitenland bent
Je kan zeggen dat je geen gegevensroaming wil, dat betekend ook geen internet in buitenland
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Niekske schreef:APNdroid, is om je i-net in één keer uit te zetten als je in het buitenland bent
Je kan zeggen dat je geen gegevensroaming wil, dat betekend ook geen internet in buitenland
Overruled dat dan ook al je dingen die automatisch gesynchroniseerd worden, zoals whatsapp en mail etc?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:SunnyScience schreef:Niekske schreef:APNdroid, is om je i-net in één keer uit te zetten als je in het buitenland bent
Overruled dat dan ook al je dingen die automatisch gesynchroniseerd worden, zoals whatsapp en mail etc?
Je kant toch ook je gegevensverbinding uitschakelen?
Gast- Gast
Niekske schreef:SunnyScience schreef:Niekske schreef:APNdroid, is om je i-net in één keer uit te zetten als je in het buitenland bent
Volgens mij wel, maar ik heb het niet uitgetest
Ik heb de App wel gehad, maar ik deed er niets mee. 3Gwatchdog daarentegen wel, die schakelt je verbinding uti als je over je datalimiet gaat!
Gast- Gast
Rush schreef:Kan je die songs dan opslaan ook? Zodat je ze als beltoon o.i.d. in kan stellen?toetje_ schreef:
Download zegt het natuurlijk al, sorry. Maar ik heb meer van die apps gezien en daar kon je alleen puur afspelen en dat zoek ik niet.
Ja dat kan. En ook als wekker
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Okee cool. Led me know heb ik gedownload, maar die werkt niet. Bij een vriend van me werkt het wel, dus dan moet hij die app maar even met me delen.
Rush- Lady Post-a-lot
nog als aanvulling:
-Aanbieding --> alle saanbiedingen van de week in de winkels
-9292ov pro --> ideaal om alle ov routes uit te stippelen
-advanced task killer --> om alle apps uit te schakelen als de telefoon sloom wordt
-droidstats --> houdt alle je verbruik bij van je bundel, zowel sms als telefoon als data
-nu --> leuk voor het nieuws
-app van de regionaloor het nieuwszender, heel handig voor het regionale nieuws
-tune in radio --> alle radiozenders luisteren
-tv gids --> gewoon handig een tv gids!
-Aanbieding --> alle saanbiedingen van de week in de winkels
-9292ov pro --> ideaal om alle ov routes uit te stippelen
-advanced task killer --> om alle apps uit te schakelen als de telefoon sloom wordt
-droidstats --> houdt alle je verbruik bij van je bundel, zowel sms als telefoon als data
-nu --> leuk voor het nieuws
-app van de regionaloor het nieuwszender, heel handig voor het regionale nieuws
-tune in radio --> alle radiozenders luisteren
-tv gids --> gewoon handig een tv gids!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Droidstats, aanbieding en TV gids lijken me ook erg handig, bedankt.
Rush- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Apps!
» Help iphone apps
» iOS 6.0 update, Apps weg
» Hoe zet je apps op je telefoon
» Apps downloaden
» Help iphone apps
» iOS 6.0 update, Apps weg