Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schrik van mijn leven

+14
Lejow
Jasmine
ekjir@M
Darius
Flower_L
Puggle
Purpleflower
lobster
Thunder
L!ND@
Happydobby
Susan
Lolly's
Jezzie
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  ekjir@M wo 19 sep 2012 - 9:40

@yvonne ik kon de geschiedenis al en zou kon heel erg op m'n strepen staan bij de artsen. Je moedergevoel kan vaak geen arts tegen op!

De reflux van mijn zoon is over maar achteraf bleek hij gewoon koemelk allergie te hebben. Ook daar wilde de huisarts en kinderarts geen onderzoek naar doen. Want alle jonge moeders denken maar dat hun kindje van alles mankeert. Op een gegeven moment denk je ook dat je zelf overbezorgd bent terwijl je moedergevoel iets heel anders zegt. Nu hebben we een dochter die wel helemaal gezond is en nu wordt ook heel pijnlijk duidelijk hoe het wel zou moeten zijn en dat het dus vooral niet aan mij lag.

Later hebben we nog een keer een gesprek gehad met de dienstdoende huisarts die ons die avond niet wilde helpen met die longontsteking omdat ik daar behoorlijk door het lijt ben gegaan. Hij bleef bij zijn opmerking 'is het uw eerste kind? Oh dat verklaard een hoop' Daarop heb ik de man gevraagd of hij zelf kinderen had, die had ie niet waarop mijn antwoord was 'Dat verklaard misschien nog veel meer' Daarna m'n spullen gepakt en op gestapt.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 22:29

Jeetje wat schikken! En ik zou ook direct opzoek gaan naar een andere HA.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 22:46

Ik heb vanmorgen gelijk een andere huisarts gebeld. Volgende week mogen we op kennismakingsgesprek komen. Heb ook de eigen huisarts gebeld met het verzoek onze dossiers op te sturen. De assistente zei dat dAt niet zomaar kon. Ik heb gezegd dat de huisarts mij maar moet bellen als ie wil weten waarom we bij hun weg gaan.Dat we dat hoe dan ook doen. Met of zonder dossiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Kat1980 do 20 sep 2012 - 0:07

Jeetje, wat moet je geschrokken zijn! En ongelooflijk dat een huisarts je niet serieus neemt, super dat je meteen op zoek bent gegaan naar een andere ha.
Beterschap met je zoontje, ik hoop dat hij snel weer opknapt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Lolly's do 20 sep 2012 - 0:36

yvonne schreef:Ik heb vanmorgen gelijk een andere huisarts gebeld. Volgende week mogen we op kennismakingsgesprek komen. Heb ook de eigen huisarts gebeld met het verzoek onze dossiers op te sturen. De assistente zei dat dAt niet zomaar kon. Ik heb gezegd dat de huisarts mij maar moet bellen als ie wil weten waarom we bij hun weg gaan.Dat we dat hoe dan ook doen. Met of zonder dossiers.
Echt zooooooo ontzettend goed van je. RESPECT dat je dát meteen gedaan hebt, serieus!

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Luna do 20 sep 2012 - 0:45

Lolly's schreef:
yvonne schreef:Ik heb vanmorgen gelijk een andere huisarts gebeld. Volgende week mogen we op kennismakingsgesprek komen. Heb ook de eigen huisarts gebeld met het verzoek onze dossiers op te sturen. De assistente zei dat dAt niet zomaar kon. Ik heb gezegd dat de huisarts mij maar moet bellen als ie wil weten waarom we bij hun weg gaan.Dat we dat hoe dan ook doen. Met of zonder dossiers.
Echt zooooooo ontzettend goed van je. RESPECT dat je dát meteen gedaan hebt, serieus!

+1
Luna
Luna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 1:10

Wat ontzettend goed van je dat je je gevoel gevolgd hebt Yvonne!!

Sterkte met je kleine mannetje meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 1:15

Heel goed dat je dat meteen hebt gedaan!
En als je erom vraagt dan moeten ze wel je dossier opsturen hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schrik van mijn leven - Pagina 2 Empty Re: Schrik van mijn leven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum