Ontpillen?
+12
Twellie
Supertalentje
Happydobby
boekenwurm83
Puggle
Stokstaartje
slaatje
sanne-84
Annie24
Dille
Snoes
Clapperdie
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ontpillen?
Ik kreeg na het stoppen met de pil na zo'n 80 dagen de eerste menstruatie en nu is het al een x-aantal keer om de 50/60 dagen geweest. Ik vind het fijn om te weten wat m'n lichaam doet en wat ik voel tijdens m'n eisprong. Ik kan 'em inmiddels heel duidelijk waarnemen. Veel beter dan 'vroeger'. Ideaal!
(Minder ideaal is natuurlijk dat zwanger worden voor ons waarschijnlijk moeilijker zal gaan, gezien we minder 'kansen' krijgen, maar zo ver is het nog niet ).
(Minder ideaal is natuurlijk dat zwanger worden voor ons waarschijnlijk moeilijker zal gaan, gezien we minder 'kansen' krijgen, maar zo ver is het nog niet ).
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Mijn lichaam had geen tijd om te 'ontpillen' want het was meteen raak Kan ik hieruit wijsmaken dat jullie een kindje willen?? ( ik weet alleen ff niet meer of je al kindjes hebt?? )
Dat willen we ja:-) ik stop nu nog niet met de pil, maar vandaar mijn vraag alvast. En ik heb al een zoon van 5 jaar.
Ik denk dat als we stoppen, er maar gelijk voor gaan!
Gast- Gast
Elodie schreef:Mirjam4you schreef:Mijn lichaam had geen tijd om te 'ontpillen' want het was meteen raak Kan ik hieruit wijsmaken dat jullie een kindje willen?? ( ik weet alleen ff niet meer of je al kindjes hebt?? )
Dat willen we ja:-) ik stop nu nog niet met de pil, maar vandaar mijn vraag alvast. En ik heb al een zoon van 5 jaar.
Ik denk dat als we stoppen, er maar gelijk voor gaan!
Oke, leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben ook niet ontpilt, nou ja in mijn geval ontringt (gebruikte de nuvaring). Was ook direct in de eerste maand zwanger.
Dus niet alleen maar horror verhalen
Dus niet alleen maar horror verhalen
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ben toen gestopt omdat ik alle hormonen zo zat was... werd een totaal ander mens door de pil en daarom ben ik gestopt. 8 maanden daarna zijn we ervoor gegaan... valt niet ceht onder ontpillen denk ik..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: