Mannen en ziek zijn
+10
Ella
me-girl
Angela_1986
Jezzie
Effie_O
Pannetoet
Ploen
smooch
RYW
Guus
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Mannen en ziek zijn
Dat doen mannen niet, dat doen sommige mensen, waaronder ook wel mannen.Megara schreef:Waarom doen mannen altijd zo extreem zielig als ze ziek zijn?
Gast- Gast
Lilith schreef:Dat doen mannen niet, dat doen sommige mensen, waaronder ook wel mannen.Megara schreef:Waarom doen mannen altijd zo extreem zielig als ze ziek zijn?
Ook weer waar.
Gast- Gast
mijn vriend doet dat niet,
die zegt juist helemaal niet ziek te zijn en gaat gewoon werken met koorts en narigheid...
die zegt juist helemaal niet ziek te zijn en gaat gewoon werken met koorts en narigheid...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend kent het woord ziek niet, helaas.. Zou beter voor hem zijn als hij eens thuis bleef..
Gast- Gast
Waarom zeggen vrouwen altijd dat mannen zielig doen als ze ziek zijn?
Mijn vader doet zielig, mijn broer nooit, mijn vriend soms.
Mijn vader doet zielig, mijn broer nooit, mijn vriend soms.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Goochempie schreef:mijn vriend doet dat niet,
Same here. Deed hij maar zielig Ik doe meestal juist heel zielig als ik ziek ben.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft er wel een handje van. Hij had vorige week griep maar vond zichzelf zo ziek dat hij niet eens de afstandsbediening van de tafel kon pakken Haha.
Gast- Gast
Een collega van mij zat van de week te zeuren dat haar man zich aan stelt en de hele tijd zielig doet en zeurt dat hij overal pijn heeft. Ze werd er zo gek van dat ze maar naar werk kwam terwijl ze ziek was.
Is hij naar de dokter geweest blijkt dat hij een long en oorontstekking heeft en een scheur ergens had...weet het niet precies. Maar hij had dus echt pijn.
Mijn vriend doet gelukkig niet zielig.
Is hij naar de dokter geweest blijkt dat hij een long en oorontstekking heeft en een scheur ergens had...weet het niet precies. Maar hij had dus echt pijn.
Mijn vriend doet gelukkig niet zielig.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Mijn vader doet het trouwens wel.
Laatst aangepast door Darcy op ma 31 jan 2011 - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goochempie schreef:mijn vriend doet dat niet,
Same here, aantal keer met een ernstige darmontsteking gewoon gaan werken
ongelofelijk, s'nachts creperen in bed en s'morgens gewoon gaan werken
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Darcy schreef:
Mijn pa heeft dat ook heel erg. Iedereen moet weten dat ie ziek is. Stinnen, hoesten, kuchen, steeds zeggen "ik ben zooo ziek" heel irritant. Aan zulke mensen schenk ik dan sowieso al geen aandacht
Gast- Gast
Mijn vriend voelt zich ook enorm zielig als hij 'ziek' is! En iedereen moet het weten en elke minuut hoor je hoe slecht hij zich voelt..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Mijn vriend doet ook apart: hij doet heel zielig als hij ziek is, maar doet/roept ondertussen alsof hij dat niet doet en juist heel stoer is
Loopt hij de hele ochtend door het huis te zuchten, te steunen en te kreunen, hij loopt krom, schuifelt wat rond....in de middag gaat hij toch met koorts naar zijn werk. 'Nee, ik ben niet ziek of zielig, ik kan best werken. Maar wil je me wel in de auto brengen?' (hij fietst altijd naar het werk)
Nog geen kwartier later gaat de telefoon: 'Kun je me toch weer halen?' En dan gaat hij weer door met zielig zijn
Loopt hij de hele ochtend door het huis te zuchten, te steunen en te kreunen, hij loopt krom, schuifelt wat rond....in de middag gaat hij toch met koorts naar zijn werk. 'Nee, ik ben niet ziek of zielig, ik kan best werken. Maar wil je me wel in de auto brengen?' (hij fietst altijd naar het werk)
Nog geen kwartier later gaat de telefoon: 'Kun je me toch weer halen?' En dan gaat hij weer door met zielig zijn
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ja mijn vriend doet ook wel zielig als hij ziek is.
Dan praat hij de hele tijd gewoon normaal, maar als ik dan vraag hoe hij zich voelt zegt hij met een zielige stem 'zwak'!
Dan praat hij de hele tijd gewoon normaal, maar als ik dan vraag hoe hij zich voelt zegt hij met een zielige stem 'zwak'!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ken een aantal mensen die ontzettend zielig kunnen doen als ze ziek zijn en het grootste deel daarvan is man...
Mijn vader en broertje vinden zichzelf verschrikkelijk zielig als ze ziek zijn máár wel alleen tegenover de mensen die écht dicht bij ze staan. Tegenover de rest (zoals vrienden en collega's) doen ze juist weer héél erg stoer. Die denken ook meteen als ze ergens iets voelen dat ze minstens opgenomen moeten worden in het ziekenhuis en al half dood zijn... Maar ze gaan niet naar de dokter want dan kan het wel eens zijn dat die hun angst bevestigd. Als ik dan al tig keer dezelfde klachten en hun bezorgdheid heb gehoord en ze niet naar de dokter zijn geweest dan zeg ik dat ze óf naar de dokter moeten gaan en dat ik best met ze mee wil als ze dat fijn vinden óf dat ik er niets meer over wil horen. Meestal beginnen ze er dan nog wel 'n keertje over, zeg ik 'Ja je weet wat ik gezegd heb...' en dan gaan ze braaf naar de dokter. En dan blijkt er dus, gelukkig!, niets aan de hand te zijn. Weer 'n paar dagen/weken voor niets in de stress gezeten...
Mijn vader en broertje vinden zichzelf verschrikkelijk zielig als ze ziek zijn máár wel alleen tegenover de mensen die écht dicht bij ze staan. Tegenover de rest (zoals vrienden en collega's) doen ze juist weer héél erg stoer. Die denken ook meteen als ze ergens iets voelen dat ze minstens opgenomen moeten worden in het ziekenhuis en al half dood zijn... Maar ze gaan niet naar de dokter want dan kan het wel eens zijn dat die hun angst bevestigd. Als ik dan al tig keer dezelfde klachten en hun bezorgdheid heb gehoord en ze niet naar de dokter zijn geweest dan zeg ik dat ze óf naar de dokter moeten gaan en dat ik best met ze mee wil als ze dat fijn vinden óf dat ik er niets meer over wil horen. Meestal beginnen ze er dan nog wel 'n keertje over, zeg ik 'Ja je weet wat ik gezegd heb...' en dan gaan ze braaf naar de dokter. En dan blijkt er dus, gelukkig!, niets aan de hand te zijn. Weer 'n paar dagen/weken voor niets in de stress gezeten...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn vriend heeft altijd wat! Hij is heel vatbaar, hoeft maar iemand anders in de buurt te zijn die grieperig is ofzo en hij krijgt het nu ook.. Nu is hij de hele tijd aan het hoesten.. en goh wat is hij zielig..
me-girl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 82
Mijn man heeft er ook een handje van. Phoe wat kan hij steunen en kreunen als hij ziek is....
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
_Donnaa schreef:Mijn vriend kent het woord ziek niet, helaas.. Zou beter voor hem zijn als hij eens thuis bleef..
Zo iemand heb ik ook thuis zitten. Eigenwijs mannetje!
Gast- Gast
hahaha die ken ik ook!Jezzie89 schreef:Haha, ja mijn vriend doet ook wel zielig als hij ziek is.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn vriend zeurt eigenlijk nooit als hij ziek is, blijft ook niet snel thuis. Mijn vader zeurt eigenlijk ook nooit maar mijn broer is weer een ander verhaal..
Ik klaag zelf ook niet zo snel dus zou er ook niet goed tegen kunnen als mijn vriend dit wel zou doen.
Ik klaag zelf ook niet zo snel dus zou er ook niet goed tegen kunnen als mijn vriend dit wel zou doen.
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Als hij echt ziek is, kan mijn vriend wel goed zielig doen, haha. Hij heeft er gelukkig nooit zo'n last van en als hij al eens ziek is, is dat een dagje en voor 1 dag vind ik het ook niet erg, haha. Een dagje zielig doen vind ik zelf ook wel eens lekker als ik ziekig ben
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Lilith schreef:Dat doen mannen niet, dat doen sommige mensen, waaronder ook wel mannen.Megara schreef:Waarom doen mannen altijd zo extreem zielig als ze ziek zijn?
Mwah, mijn ervaring is toch wel dat veel mannen meer zeuren en zeiken als ze wat hebben. Maar extreem zielig? Dat valt ook nog wel mee. En ik kan ook best zeuren als ik me hondsberoerd voel. Meestal word ik dan een kreng als iemand lief voor me wil zijn, gewoon omdat ik niks kan hebben dan.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mannen die shagerijnig zijn
» Mannen kunnen zo complex zijn
» Kan een mama ziek zijn?
» Ziek zijn en kinderen.
» Zijn jullie ook zo ziek geweest?
» Mannen kunnen zo complex zijn
» Kan een mama ziek zijn?
» Ziek zijn en kinderen.
» Zijn jullie ook zo ziek geweest?