Mannen die shagerijnig zijn
+3
sanne-84
TNMN
Chelle
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mannen die shagerijnig zijn
Wat doe je er tegen? Ik zit nu shagerijnig op de bank, omdat ik elk moment ongesteld kan worden. Mijn buik rommelt als een idioot en ik heb werkelijk nergens zin in. Zodadelijk fiets ik ff naar het graf van mn moeder om een bezoekje te brengen dus ik hoop dat dat helpt.
Maar met mijn shagerijnige bui heb ik mn vriend ook shagrijnig gemaakt via de telefoon. .... nou hoor. Hoe het gebeurde laat ik even achterwege en hou ik even voor mijzelf (if you don't mind). Maar wat doen jullie tegen shagerijnige vriendjes/mannen?
Gast- Gast
Re: Mannen die shagerijnig zijn
Mijn vriend is zelde chagrijnig hij is te nuchter om ergens een probleem van te maken/zien. Mocht het een keer voorkomen dan laat ik hem even links liggen, forceren heeft helemaal geen zin.
Laatst aangepast door Cimic op zo 24 jul 2011 - 2:47; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
gewoon lekker een dikke knuffel en een kus geven als hij thuis komt. Hier helpt dat eigenlijk altijd wel...
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Het is chagrijnig.;-) Als mijn exvriend chagrijnig was, liet ik hem gewoon even met rust en omgekeerd hetzelfde. Gaat vanzelf wel weer over.
Gast- Gast
Mijne is nooit chagrijnig en word ook niet sjaggi als ik het ben. Thank god wat mijn ex nam dat wel over en dat was altijd mot. Mijne wordt juist overdreven melig en dan is t bij mij ook zo over.
Gast- Gast
Guattari schreef:Het is chagrijnig.;-) Als mijn exvriend chagrijnig was, liet ik hem gewoon even met rust en omgekeerd hetzelfde. Gaat vanzelf wel weer over.
Dank je wel!
Gast- Gast
Mijne is geregeld chagrijnig, ook wel logisch hoor... maar hij projecteert 'n humeur dan altijd op mij, strontvervelend...
Gast- Gast
Cimic schreef:Mijn vriend is zelde chagrijnig hij is te nuchter om ergens een probleem van te maken/zien. Mocht het een keer voorkomen dan laat ik hem even links liggen, forseren heeft helemaal geen zin.
+1, zelfde hier
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik had m ook even met rust gelaten. Zodat hij misschien wat beter zou worden. op een gegeven moment kon hij niets meer zeggen. Hij vond het niet leuk dat we zo het telefoon gesprek afsloten maar ik liet m gewoon met rust. Na een uurtje vroeg ik hem hoe het met hem was en toen ging het weer beter met hem.
Gast- Gast
Mijn vriend wordt alleen chagrijnig als hij honger heeft, dus dat is vrij makkelijk opgelost hahaha.
Verder wordt hij niet chagrijnig als ik het ben, hij gaat me juist na zitten doen omdat hij het grappig vindt en dan moet ik weer lachen terwijl ik niet wil hahaha.
Verder wordt hij niet chagrijnig als ik het ben, hij gaat me juist na zitten doen omdat hij het grappig vindt en dan moet ik weer lachen terwijl ik niet wil hahaha.
Gast- Gast
Guattari schreef:Het is chagrijnig.;-) Als mijn exvriend chagrijnig was, liet ik hem gewoon even met rust en omgekeerd hetzelfde. Gaat vanzelf wel weer over.
+1
Gast- Gast
Meestal negeer ik hem dan gewoon op zo'n moment, of ik ga overdreven lief doen en kusjes geven.
Gast- Gast
ik laat hem dan ook met rust. ligt er ook wel een beetje aan wat de reden is dat hij chaggie is.
maar benoem het ook vaak; goh ben je weer chagrijnig (met knipoog) of kom maar terug als de bui over is (ook met knipoog) vaak is zo;n leuke opmerking genoeg om bewust te worden en dus om te schakelen
maar benoem het ook vaak; goh ben je weer chagrijnig (met knipoog) of kom maar terug als de bui over is (ook met knipoog) vaak is zo;n leuke opmerking genoeg om bewust te worden en dus om te schakelen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Maple schreef:Mijne is geregeld chagrijnig, ook wel logisch hoor... maar hij projecteert 'n humeur dan altijd op mij, strontvervelend...
hier ook, bijna dezelfde reden. Kun je weinig aan doen op dat moment behalve heel veel slikken. Positief blijven en hopen dat hij snel wat vind.
Vanavond heb ik hem dus maar even mee uit eten genomen. Even er uit even weg uit dat huis. Even wat gezelligs doen. Even met zijn tweeen. Ik ben heel druk op het moment met stage dus dat werkt ook niet mee.
Alleen 1 chaggie bui van je vriend is even negeren volgens mij. Het word wat anders als het vaker voor komt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Powerbabe schreef:Mijn vriend wordt alleen chagrijnig als hij honger heeft, dus dat is vrij makkelijk opgelost hahaha.
Haha mijne ook! Dat zegt ie dat ie doodgaat van de honger en dat ik even niet moet zeiken! Ik ben eigenlijk nooit chagrijnig.. ik ben altijd juist heel vrolijk.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Chelle schreef:gewoon lekker een dikke knuffel en een kus geven als hij thuis komt. Hier helpt dat eigenlijk altijd wel...
+ 1.. of ik verleid hem tot meer en dan is het helemaal snel gedaan met de chagrijnigheid . Hihi.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Cimic schreef:Mijn vriend is zelde chagrijnig hij is te nuchter om ergens een probleem van te maken/zien. Mocht het een keer voorkomen dan laat ik hem even links liggen, forceren heeft helemaal geen zin.
Haha precies mijn vriend, die is ook te nuchter om ergens een probleem van te maken en zien.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mannen en ziek zijn
» Mannen kunnen zo complex zijn
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Mannen ook.....
» Mannen kunnen zo complex zijn
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Mannen ook.....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: