Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

4 plaatsers

Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  anne87 di 18 sep 2012 - 11:51

He meiden,

NACHTDIENST! Blegh... alleen op 30 clienten... ik vind het maar niks in zo'n groot gebouw waar van buiten iedereen je ziet lopen en we aan een soort park grenzen dus ik heb altijd een naar gevoel erbij haha...

En het is ook niet zo druk dan duurd de nacht zo lang!
Nog meer mensen nachtdienst???



groetjes,



Anne
anne87
anne87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Lonely Goatherd di 18 sep 2012 - 13:07

Kan me voorstellen dat je het een beetje 'eng' vindt zo, maar is helemaal niet nodig denk ik als je er rationeel naar kijkt.smile Wanneer ben je klaar met werken?

Ik heb zo goed als elke nacht een beetje nachtdienst met m'n zoontje.Wink Ga nu weer een poging doen om hem in bed te leggen. Werkze!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 14:43

Ik heb iedere nacht nachtdienst, haha. Al valt het nu vannacht mee. Is de 1e X dat ze wakker is vannacht.

Sterkte nog met je nachtdienst. Grootste deel heb je gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  M@niek di 18 sep 2012 - 15:56

ik ben ook even op. Ben maandag geopereerd aan mn neus en bijholtes, kan erg moeilijk slapen met een dichte bebloede korsten neus blehh, heb net nog ff gespoeld maar ga nu maar even beneden zitten.

Succes nog ffkes met je nachtdienst!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 15:56

Ik heb geen nachtdienst maar ik ben al een uur klaar wakker, dus ben maar opgestaan.

@anne: gezien je woonplaats ben ik best benieuwd waar je dan werkt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Polly di 18 sep 2012 - 15:57

Ufff zou ik ook niet prettig vinden! Maar het is rationeel gezien nergens voor nodig om bang te zijn. Hopelijk kom je de nacht een beetje door, maar genoeg entertainment meenemen als je niet echt genoeg werk hebt :P

Ik heb geen nachtdienst trouwens, ik ben in Canada. Net klaar met werken, nu lekker in bed, relaxt...!!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Polly di 18 sep 2012 - 15:58

Wow Stofzuiger, wat ben je vroeg op!!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 16:00

Polly schreef:Wow Stofzuiger, wat ben je vroeg op!!
kon niet meer in slaap komen, lag al een uur te draaien en te doen, wilde het licht niet aanzetten omdat mijn man wel lekker ligt te slapen, dus heb me maar verplaatst naar beneden.

Straks als de kids naar kdv zijn kruip ik er gewoon weer in Wink

Normaal gaat om 6 uur de wekker, dus het is maar een uur eerder. Als je zo bekijkt valt het best mee haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Polly di 18 sep 2012 - 16:04

Stofzuiger schreef:
Polly schreef:Wow Stofzuiger, wat ben je vroeg op!!
kon niet meer in slaap komen, lag al een uur te draaien en te doen, wilde het licht niet aanzetten omdat mijn man wel lekker ligt te slapen, dus heb me maar verplaatst naar beneden.

Straks als de kids naar kdv zijn kruip ik er gewoon weer in Wink

Normaal gaat om 6 uur de wekker, dus het is maar een uur eerder. Als je zo bekijkt valt het best mee haha.

Haha, op die manier valt het inderdaad wel mee...

Ik heb er zelf gewoon nooit last van dat ik niet kan slapen in de ochtend, dus voor mij klinkt het extreem vroeg om uit vrije wil al om 5 uur uit de veren te gaan smile Fijne dag vandaag!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 16:07

Ik ben normaal ook geen ochtendmens, dit is echt weer wat nieuws, interne klokje van slag ofzo Laughing

Slaap lekker Polly!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Lonely Goatherd di 18 sep 2012 - 16:32

En ik ben alwéér op. :nopompom: Hoe zijn jouw nachten tegenwoordig Stofzuiger met je zoons?
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha Empty Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum