wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha
He meiden,
NACHTDIENST! Blegh... alleen op 30 clienten... ik vind het maar niks in zo'n groot gebouw waar van buiten iedereen je ziet lopen en we aan een soort park grenzen dus ik heb altijd een naar gevoel erbij haha...
En het is ook niet zo druk dan duurd de nacht zo lang!
Nog meer mensen nachtdienst???
groetjes,
Anne
NACHTDIENST! Blegh... alleen op 30 clienten... ik vind het maar niks in zo'n groot gebouw waar van buiten iedereen je ziet lopen en we aan een soort park grenzen dus ik heb altijd een naar gevoel erbij haha...
En het is ook niet zo druk dan duurd de nacht zo lang!
Nog meer mensen nachtdienst???
groetjes,
Anne
anne87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 77
Registratiedatum : 08-08-11
Re: wie helpt me door mijn nachtdienst heen! haha
Kan me voorstellen dat je het een beetje 'eng' vindt zo, maar is helemaal niet nodig denk ik als je er rationeel naar kijkt. Wanneer ben je klaar met werken?
Ik heb zo goed als elke nacht een beetje nachtdienst met m'n zoontje. Ga nu weer een poging doen om hem in bed te leggen. Werkze!
Ik heb zo goed als elke nacht een beetje nachtdienst met m'n zoontje. Ga nu weer een poging doen om hem in bed te leggen. Werkze!
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik heb iedere nacht nachtdienst, haha. Al valt het nu vannacht mee. Is de 1e X dat ze wakker is vannacht.
Sterkte nog met je nachtdienst. Grootste deel heb je gehad!
Sterkte nog met je nachtdienst. Grootste deel heb je gehad!
Gast- Gast
ik ben ook even op. Ben maandag geopereerd aan mn neus en bijholtes, kan erg moeilijk slapen met een dichte bebloede korsten neus blehh, heb net nog ff gespoeld maar ga nu maar even beneden zitten.
Succes nog ffkes met je nachtdienst!
Succes nog ffkes met je nachtdienst!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen nachtdienst maar ik ben al een uur klaar wakker, dus ben maar opgestaan.
@anne: gezien je woonplaats ben ik best benieuwd waar je dan werkt
@anne: gezien je woonplaats ben ik best benieuwd waar je dan werkt
Gast- Gast
Ufff zou ik ook niet prettig vinden! Maar het is rationeel gezien nergens voor nodig om bang te zijn. Hopelijk kom je de nacht een beetje door, maar genoeg entertainment meenemen als je niet echt genoeg werk hebt
Ik heb geen nachtdienst trouwens, ik ben in Canada. Net klaar met werken, nu lekker in bed, relaxt...!!
Ik heb geen nachtdienst trouwens, ik ben in Canada. Net klaar met werken, nu lekker in bed, relaxt...!!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wow Stofzuiger, wat ben je vroeg op!!
Polly- Kletskop
kon niet meer in slaap komen, lag al een uur te draaien en te doen, wilde het licht niet aanzetten omdat mijn man wel lekker ligt te slapen, dus heb me maar verplaatst naar beneden.Polly schreef:Wow Stofzuiger, wat ben je vroeg op!!
Straks als de kids naar kdv zijn kruip ik er gewoon weer in
Normaal gaat om 6 uur de wekker, dus het is maar een uur eerder. Als je zo bekijkt valt het best mee haha.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:kon niet meer in slaap komen, lag al een uur te draaien en te doen, wilde het licht niet aanzetten omdat mijn man wel lekker ligt te slapen, dus heb me maar verplaatst naar beneden.Polly schreef:Wow Stofzuiger, wat ben je vroeg op!!
Straks als de kids naar kdv zijn kruip ik er gewoon weer in
Normaal gaat om 6 uur de wekker, dus het is maar een uur eerder. Als je zo bekijkt valt het best mee haha.
Haha, op die manier valt het inderdaad wel mee...
Ik heb er zelf gewoon nooit last van dat ik niet kan slapen in de ochtend, dus voor mij klinkt het extreem vroeg om uit vrije wil al om 5 uur uit de veren te gaan Fijne dag vandaag!
Polly- Kletskop
Ik ben normaal ook geen ochtendmens, dit is echt weer wat nieuws, interne klokje van slag ofzo
Slaap lekker Polly!
Slaap lekker Polly!
Gast- Gast
En ik ben alwéér op. Hoe zijn jouw nachten tegenwoordig Stofzuiger met je zoons?
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Wie helpt mij van mijn suffe forumnaam af?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» mijn goudvis doet raar haha
» omg waar zijn mijn hersenen heen?!
» Wie helpt mijn aan een jurk?!
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» mijn goudvis doet raar haha
» omg waar zijn mijn hersenen heen?!
» Wie helpt mijn aan een jurk?!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: